Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، امروز یکشنبه مرکز اندوسونوگرافی برای اولین بار در غرب کشور و در مرکز آموزشی درمانی شهید رحیمی خرم آباد افتتاح شد؛ این مرکز با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال و با حضور رئیس و معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان، مدیر روابط عمومی این دانشگاه، روسای مراکز آموزشی درمانی شهید رحیمی و شهدای عشایر خرم آباد، جمعی از متخصصین و اصحاب رسانه افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سهولت در کار تشخیص بیماری های سرطان و دستگاه گوارش

کوروش ساکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان در حاشیه افتتاح این مرکز در جمع خبرنگاران گفت: دستگاه اندو سونوگرافی به منظور سهولت در کار تشخیص به ویژه برای بیماری های سرطان و دستگاه گوارش برای اولین بار در غرب کشور راه اندازی شد.

وی تصریح کرد: جای خوشحالی دارد که این دستگاه که مدرن ترین امکانات را در راستای کار تشخیص تصویری در اختیار دارد در استان لرستان و مرکز آموزشی درمانی شهید رحیمی به کار گرفته می شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان ادامه داد: این دستگاه علاوه بر تصویربرداری امکان نمونه برداری و حتی برخی جراحی ها را برای متخصصین فراهم می کند.

ساکی با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی لرستان در چند سال اخیر گام های بزرگی را در راه توسعه زیرساخت های بهداشت و درمان برداشته است که امیدواریم همچنان ادامه داشته باشد، اظهار داشت: مرکز آموزشی درمانی شهید رحیمی پس از این که از داشتن مدرن ترین مرکز NICU کشور بهره مند شد با افتتاح این مرکز تنها دستگاه اندوسونوگرافی غرب کشور را نیز در اختیار خواهد داشت.

ماندگاری بیشتر متخصصین و فوق تخصص ها

رئیس مرکز آموزشی درمانی شهید رحیمی نیز در سخنانی گفت: توسعه زیرساخت های درمان علاوه بر رفع نیازهای مردم کمک شایانی به توسعه آموزش پزشکی خواهد کرد.

سعید رحیمی با بیان اینکه افتتاح مرکز اندوسونوگرافی امکانات زیادی را برای متخصصین فراهم خواهد کرد که مسیر درمان را به بهترین صورت انجام دهند،  ادامه داد: با وجود این مرکز دانشجویان رشته های مختلف درمانی نیز می توانند از آن بهره مند شوند.

وی تأکید کرد: وجود این دستگاه در استان لرستان بار مراجعه به استان های دیگر را از دوش بیماران هم استانی خواهد کاست.

رئیس مرکز آموزشی درمانی شهید رحیمی گفت: ماندگاری بیشتر متخصصین و فوق تخصص ها نیز از دیگر دستاوردهای افتتاح این مرکز خواهد بود؛  مسئولین و مردم باید با هم و در کنار هم تلاش کنند تا عقب ماندگی های استان به حداقل برسد و در این راه نقش رسانه ها بی بدیل خواهد بود.

کد خبر 4436769

منبع: مهر

کلیدواژه: خرم آباد دانشگاه علوم پزشکی لرستان اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی گرگان بوشهر کرمانشاه مشهد مرز مهران یاسوج شهرکرد خبرگزاری مهر شیراز خرم آباد خطبه های نماز جمعه سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۶۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک 

نقی میرزاکریمی با اعلام این خبر گفت: ضمن قدردانی از همکاری آموزش و پرورش، افتتاح خانه محیط زیست را برای تحقق اصل ۵۰ قانون اساسی و حفاظت از محیط زیست شهرستان ضروری دانست.

وی افزود: با اجرای برنامه‌های آموزشی و حضور کارشناسان آموزش و مشارکت‌های مردمی و بازدید‌های میدانی، فعالیت خانه محیط زیست را برای دانش آموزان دماوندی ادامه خواهیم داد.

محمد فروتن رئیس آموزش و پرورش شهرستان دماوند نیز در این برنامه اظهار داشت: آموزش دانش آموزان در راستای حفاظت از محیط زیست از اهداف و برنامه‌های آموزشی و پژوهشی آموزش و پرورش شهرستان است و فرهنگ سازی در این زمینه در مدارس اولویت آموزش و پرورش خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی محیط زیست

دیگر خبرها

  • تجهیز بیمارستان رازی قائم شهر به دستگاه ام. آر. آی
  • آیین افتتاح کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک 
  • پروژه های درمانی و بهداشتی فیروزکوه افتتاح شد
  • کمک یک میلیارد ریالی خیّر سلامت به بیمارستان شهید بهشتی سبزوار
  • مصوبات سفر رییس جمهوری در حوزه بنیاد شهید ایلام ۱۰۰ درصد اجرا شد
  • شهید رحیمی فرصت نکرد رخت دامادی به تن کند/ امانتداری و وظیفه‌شناسی آوازه شهید فاضل بود
  • افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد
  • افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت روستایی ابارش سبزوار
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به مناطق نیمه برخوردار لرستان