Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ یزدانی رئیس اداره ورزش و جوانان بناب، با اشاره به همکاری اکثر نهاد‌ها در برگزاری هرچه بهتر این همایش، گفت: حمایت و همکاری از سوی شهردار، فرماندار و مدیرکل تا کنون در سطح خوبی بوده است.

وی با بیان اینکه جوایزی در نظر گرفته شده تا به شرکت کنندگان در این همایش اهدا شود، تاکید کرد: در تلاش هستیم بیش از صد دستگاه دوچرخه و لوازم خانگی به قید قرعه به حاضران در این همایش هدیه دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به روند برنامه‌ریزی‌ها جهت برگزاری هرچه بهتر این همایش، تصریح کرد: جلسات متعددی به جهت برگزاری هرچه بهتر این همایش برگزار کرده‌ایم و تا کنون با مشکل خاصی در اجرای خوب این همایش روبرو نشده‌ایم.

یزدانی با اشاره بر اهمیت حضور حداکثری مردم بناب در این همایش خاطرنشان کرد: بزرگ‌ترین کمک مردم بناب حضورهمگانی و فعال در این همایش می‌باشد که این حضور باعث دلگرمی ما خواهد شد.

رئیس اداره ورزش وجوانان بناب در پایان خاطرنشان کرد: مشکلی در برگزاری بیستمین همایش بناب شهر دوچرخه نداریم و امیدواریم با یاری خداوند این همایش نیز به خوبی و خوشی سال‌های گذشته برگزار شود.

هرساله با برگزاری این همایش مسئولان قول‌های مساعدت زیادی از قبیل: افزایش امکانات ورزشی برای دوچرخه سواری در سطح شهر می‌دهند که امید است تمامی مساعدت‌های لازم طی مدت آتی مانند پیست دوچرخه سواری پارک ملت بناب به عمل بپیوندد.

بیستمین همایش دوچرخه سواری بناب شهر دوچرخه ایران جمعه چهارم آبان ماه با آغاز هفته تربیت بدنی در شهرستان بناب برگزار خواهد شد.

همایش دوچرخه سواری بناب شهر دوچرخه ایران در ۱۹ دوره گذشته خود با استقبال بی‌نظیری برگزار شده و اکنون به بیستمین ایستگاه خود رسیده است.

 

انتهای پیام/ش

شهرستان بناب میزبان برگزاری همایش دوچرخه سواری 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دوچرخه جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۶۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدارک برگزاری هفته فرهنگی شهرستان زرندیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ هفته فرهنگی شهرستان زرندیه با ۶۴ عنوان برنامه‌ مختلف فرهنگی و اجتماعی از ۱۰ اردیبهشت تا روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می‌شود.

برگزاری هفته فرهنگی شهرستان زرندیه در سال گذشته برای اولین بار در این روز برگزار شد که مورد استقبال مردم این شهرستان واقع شد.

برای برگزاری این هفته برنامه‎های متنوعی من جمله یادواره شهدای شهرستان، جشن بزرگ قرآنی، عطرافشانی و گلباران مزار شهداء، تجلیل از مفاخر و بزرگان اقشار مختلف جامعه، دیدار با خانواده معظم شهداء و ایثارگران، دیدار با اصحاب فرهنگ وهنر، برگزاری یادواره خانگی شهداء، برگزار مسابقات مختلف ورزشی، تقدیر از معلمان شهرستان، تقدیر از کارگران شهرستان، تجلیل از بسیجیان شهرستان، تجلیل از حافظان و قاریان قرآن کریم می‌توان اشاره کرد.

همچنین به کارگاه‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، اسم گذاری معابر و میادین به اسم روز شهرستان، جشن بزرگ کودک و خانواده، برپایی نمایشگاه‌های کتاب، تقدیر از بانوان فعال فرهنگی، برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی، برگزاری مجالس تعزیه خوانی، راه اندازی دسته‌های عزاداری به مناسبت شهادت امام جعفر صادق(ع)، همایش بادبادک‌ها، برگزاری مسابقات نقاشی، عکاسی و انشاء با موضوع من زرندیه را دوست دارم، برگزاری ورزش صبحگاهی، برگزاری مسابقات کتابخوانی، برپایی ایستگاه‌های سلامت، برگزاری همایش دوچرخه سواری، چاپ پوستر و تقویم روز شهرستان می‌توان اشاره کرد.

دیگر خبرها

  • گزارش تصویری از همایش بزرگ تای چی ووشو در بوستان ملت
  • VAR چینی هنوز وارد ایران نشده/ برگزاری دیدار ها با VAR بعید است
  • همایش کاروان‌های حج تمتع در قم برگزار شد
  • برگزاری همایش آموزش متمرکز زائران حج تمتع در خرم آباد
  • برگزاری نشست‌های تخصصی بیست و هشتمین همایش و نمایشگاه ملی مهندسی نقشه‌برداری
  • امتحانات نهایی امسال چرا مهم‌تر است؟
  • برگزاری همایش بزرگ عقیدتی سیاسی در بافق
  • تدارک برگزاری هفته فرهنگی شهرستان زرندیه
  • تشکیل ۱۲ کمیته فرهنگی برای برگزاری اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی ها در البرز
  • ۲۴ اردیبهشت سنندج میزبان جشن بزرگ «روز دختر» است