Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اتاق خبر»
2024-04-27@19:04:16 GMT

پوشک بچه را چند بخریم؟

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۶۶۸۵۵

پوشک بچه را چند بخریم؟

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، سیامک آقایی اظهار کرد: با تمهیدات اندیشیده شده و برای جلوگیری از کمبود برخی از لوازم بهداشتی پرمصرف، طی چند روز گذشته شاهد توزیع پوشک بچه و پد بهداشتی با قیمت مصوب سازمان حمایت از مصرف کنندگان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای، داروخانه‌ها و سوپر مارکت‌های معتبر استان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص قیمت تعیین شده این کالاها افزود: به تناسب تعداد موجود در هر بسته پوشک، نرخ نهایی این محصول   بین 54 تا 77 هزار تومان اعلام شده است.

آقایی با اشاره به قیمت پدهای بهداشتی نیز گفت: پدهای بهداشتی نیز بر مبنای ظرفیت بسته‌ها بین 4500 تا 11 هزار و 900 تومان نرخ گذاری شده است.

وی با تأکید بر بر روند توزیع این کالاها از انبار مرکزی تا خرده فروشی‌ها بیان کرد: در صورت بروز هر گونه تخلفی در این زمینه، شهروندان می‌توانند گزارشات خود را در تمام ساعات شبانه روز با سامانه 124 مطرح کنند.

سرپرست اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: مردم استان درباره این اقلام بهداشتی و دیگر کالاهای اساسی خصوصا مواد غذایی به هیچ وجه نگران نباشند چرا که به قدر کافی، کالا در انبارها موجود بوده و جای هیچ‌گونه نگرانی در این زمینه وجود ندارد.


انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: پوشک بچه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۶۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاخ سفید این گونه به مسجد تبدیل شد

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 نماز جماعت توسط بیش از ۵۰۰۰ نفر از تظاهرات کنندگان حامی فلسطین در پایتخت آمریکا، واشنگتن دی سی و در مجاورت کاخ سفید اقامه شد. لحظاتی از این نماز جماعت دیدنی را تماشا می‌کنید.

دیگر خبرها

  • جعبه آماده ۵۰ عددی از کجا بخریم
  • چاپ جعبه مقوایی اختصاصی در تیراژ بالا از کجا بخریم
  • قیمت رحم اجاره‌ای؛ ۴۰۰ میلیون تا ۹۰۰ میلیون تومان!
  • کاخ سفید این گونه به مسجد تبدیل شد
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ ششمی سجاد آقایی در ۴۰۰متر
  • هرگونه افزایش قیمت در حوزه کالا‌های اساسی گرانفروشی است
  • پیاز این‌گونه ۱۵۹۸ درصد گران شد/ تغییر ۱۵۴۰ درصدی قیمت گوشت در ۷ سال گذشته
  • سجاد آقایی در جایگاه ششم رقابت ماده ۴۰۰متر قرار گرفت
  • با کمتر از ۲ میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم ؟
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس