Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه نوسانات ارز به‌صورت مستقیم روی معیشت و اقتصاد جامعه تأثیر گذاشته است و دولت باید تمام تلاش خود را برای ثبات در بازار ارز به کار بگیرد. ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۷ سیاسی مجلس و دولت ایران سیاست ایران نظرات

حسن کامران نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم با اشاره به سیاست‌های جدید بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز، گفت: مردم از وضعیت معیشتی خود به‌شدت ناراضی هستند و اعتراض خود را به ما نمایندگان اعلام می‌کنند ما نارضایتی مردم را به دولت منقل کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظر رئیس کمیسیون اقتصادی درباره روند کاهش قیمت ارز در روزهای آینده عضو کمیسیون اقتصادی: قیمت ارز در روزهای آینده نیز کاهشی خواهد بود/ مردم دلار نخرند

وی با بیان اینکه، کارگران و کارمندان وضعیت مناسبی ندارند، گفت: وقتی بحث معیشت می‌شود باید توجه داشته باشیم که بخشی از مردم با کمترین حقوق زندگی می‌کنند و فشارهای اقتصادی متوجه اقشار ضعیف است و هر تصمیمی در حوزه اقتصادی باید متوجه رفع مشکل از اقشار ضعیف اقتصادی باشد.

نماینده مردم اصفهان همچنین گفت: متأسفانه نوسانات ارز به‌صورت مستقیم روی معیشت و اقتصاد جامعه تأثیر گذاشته است و دولت باید تمام تلاش خود را برای ثبات در بازار ارز به کار بگیرد.

انتهای پیام/

R31462/P31462/S1,15,1412/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۶۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح سیاست‌های ارزی باعث کاهش التهابات بازار می‌شود

محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در جلسه روز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ صحن مجلس در تذکری اظهار کرد: از آقای قالیباف بابت پیگیری وضعیت ارزی کشور تشکر می‌کنم؛ جلسات متعددی به جهت افزایش تفاهم هرچه بیشتر میان مجلس و دولت جهت بهبود عملکرد و کاهش التهابات ارزی در کشور با حضور ایشان درحال برگزاری است.

وی افزود: از آقای رئیس درخواست دارم بعد از بررسی‌های کارشناسی نشست مشترک نمایندگان را در دستور کار قرار دهند و ان شاءالله اتفاقات مثبتی در این حوزه رقم بخورد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس همچنین با اشاره به برگزاری نشستی با حضور روسای برخی از کمیسیون‌های مجلس با رئیس کل بانک مرکزی و وزیر اقتصاد گفت: از ریاست محترم رئیس مجلس درخواست دارم در صورت صلاحدید بعد از نشست کمیسیون اقتصادی و روسای برخی از کمیسیون‌های با رئیس کل بانک مرکزی و مجموعه وزارت اقتصاد و وزیر اقتصاد در خصوص موضوعات مرتبط با مباحث ارزی، گزارشی در صحن ارائه کنند.

پورابراهیمی تاکید کرد: با اصلاح و تغییر سیاست‌های ارزی که در حوزه بانک مرکزی در حال انجام است، شاهد کاهش التهابات خواهیم بود و اعتقاد ما نیز بر این است که با اصلاح سیاست‌ها می‌توانیم التهاب را به شدت کاهش دهیم و وضعیت را از شرایط کنونی خارج کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • مدیریت تمام نوسانات ارزی در اختیار بانک مرکزی نیست
  • نهایت تاثیر گذاری را در اجرای شعار سال خواهیم داشت
  • سخنگوی دولت: پس از بارش‌های اخیر بخشی از حقابه هیرمند آزادسازی شد / معیشت مردم و ایجاد رشد اقتصادی اولویت مذاکرات مشترک دولت و مجلس دوازدهم خواهد بود
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی قبل از آنکه لایحه حجاب به سرمنزل مقصود برسد پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم/ نمایندگان نسبت به معیشت این عزیزان اقدام کنند که هر روز شهدایی را تقدیم می‌کنند
  • آقای رئیسی! قرار نبود مشکل بورس و دلار یک هفته ای حل شود؟/مقاومت در برابر تغییر وزرای اقتصادی دولت به قیمت بدترشدن معیشت مردم
  • قالیباف: گزارش جلسه ارزی مجلس و دولت هفته آینده در صحن ارائه می‌شود
  • هفته آینده گزارش جمع‌بندی جلسه ارزی مجلس و دولت در صحن ارائه می‌شود
  • التهابات «بازار ارز» حتماً قابل مدیریت است
  • تاثیر منفی سیاست های ارزی بر بازار سرمایه
  • اصلاح سیاست‌های ارزی باعث کاهش التهابات بازار می‌شود