Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-01@11:28:32 GMT

واکنش باشگاه نساجی به صحبت‌های قلعه‌نویی

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۶۷۰۴۷

واکنش باشگاه نساجی به صحبت‌های قلعه‌نویی

به گزارش وانانیوز، 

باشگاه نساجی مازندران با صدور اطلاعیه‌ای  اعلام کرد:امیر قلعه نویی امروز با موضع‌گیری علیه جواد نکونام سرمربی نساجی، از این گفته که داور در بازی جام حذفی پنالتی مسلم روی آقایی بازیکن آنها را نگرفت. بدون شک اگر کوچکترین صحنه مشکوکی در آن بازی رخ می‌داد سرمربی سپاهان در کنفرانس مطبوعاتی شدیدا علیه آقای فغانی موضع گیری می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با توجه به اظهارات تازه سرمربی سپاهان، باشگاه نساجی لازم دانست دو صحنه مشکوک از بازی اخیر مقابل این تیم اصفهانی را منتشر کند. در صحنه اول، ناگفته پیداست پورقاز مدافع سپاهان با زانوی خود پشت پای نظری مهاجم نساجی را نشانه رفته و این بازیکن را نقش بر زمین می کند. در تصویر زیر نیز این مسئله کاملا گویا و مشخص است. پورقاز در این صحنه دچار بی احتیاطی شده و نظری را با خطا متوقف می کند. در ادامه مسابقه در صحنه ای دیگر توپ با دست مدافع سپاهان برخورد می کند که در این عکس کاملا گویاست.

نکته اینجاست که دست بازیکن سپاهان نیز کاملا باز است و نمی توان آن را توجیه کرد. این دو تصویر و دو صحنه کاملا مشکوک تنها پاسخی بود به اظهارات سرمربی سپاهان که بعد از خطای مسلم باد روی سجاد شهباززاده در بازی اخیر و تغییر نتیجه مسابقه بازی، از حق خورده شده تیمش در بازی حذفی سخن گفته است! از این پس قضاوت تنها و تنها با مردم و هواداران فوتبال خواهد بود. ببینید و قضاوت کنید.

باشگاه نساجی قصد داشت تنها از طریق کمیته داوران به این مسایل رسیدگی کند اما مصاحبه اخیر بعضی دوستان باعث شد تا برای روشن شدن افکار عمومی این دو صحنه را منتشر کنیم.

 تیم فوتبال نساجی در رده چهرادهم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد.

انتهای پیام

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۷۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستیار سرشناس قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد

به گزارش “ورزش سه”، چند روزی از حضور حمید مطهری یکی از اعضای کادر فنی تیم ملی فوتبال در تراکتور می‌گذرد و این مربی فعلاً مسئولیت فنی قرمزپوشان تبریزی را بر عهده دارد.

مطهری هفته گذشته در جام حذفی مقابل ذوب‌آهن هم هدایت تراکتور را انجام داد، تیمش را عصر چهارشنبه به مصاف استقلال می‌فرستد و در چنین شرایطی او به‌طور رسمی از کادر فنی تیم ملی جدا شده است.

عضو تازه کادر فنی تراکتور بعد از حضور در تبریز از جمع دستیاران قلعه‌نویی جدا شده؛ محسن معتمدکیا مدیر رسانه تیم ملی ضمن اعلام خبر جدایی مطهری از کادر فنی گفته است: آقای قلعه‌نویی هنوز تصمیمی درباره جایگزین این مربی نگرفته و هر زمان در این خصوص تصمیم‌گیری شود به اطلاع هواداران فوتبال خواهد رسید.

حمید مطهری مدتی بعد از انتخاب به‌عنوان سرمربی تیم ملی کارش را در جمع همکاران او شروع کرد و حالا با بازگشت به عرصه باشگاهی دیگر فعالیتی در تیم ایران نخواهد کرد.

دیگر خبرها

  • اوسمار انگیزه نورافکن را دو چندان کرد
  • دستیار سرشناس قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد
  • دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد
  • مربی تیم ملی فوتبال از کادر فنی قلعه نویی جدا شد
  • جدایی دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی
  • قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام 2 لژیونر
  • واکنش سرمربی پرسپولیس به استوری جنجالی نورافکن
  • ببینید | اعتراف عادل فردوسی‌پور به اشتباه خود در برابر امیر قلعه‌نویی
  • مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!
  • واکنش سرمربی تیم ملی به قهرمانی فوتسال