Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-20@03:37:39 GMT

نرخ تماس با تلفن‌ثابت از ایران به عراق

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۶۷۰۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از شرکت مخابرات ایران، مجید صدری گفت: به مناسبت فرارسیدن ایام اربعین حسینی و کمک به رقم زدن ارتباطی فراگیر برای تمام زائرین کشورمان، شرکت مخابرات ایران هزینه تماس از طریق تلفن ثابت در کشورمان با کشور عراق را کاهش داد.

وی خاطرنشان کرد: در ایام اربعین حسینی، هزینه هر دقیقه تماس از تلفن ثابت در ایران با تلفن ثابت در کشور عراق با ۱۰ درصد تخفیف، از ۷۰۰ تومان به ۶۳۰ تومان کاهش می یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



صدری افزود: تماس از طریق تلفن ثابت در کشورمان با تلفن همراه در کشور عراق که دقیقه ای ۹۰۰ تومان بود، در ایام اربعین حسینی با ۱۰ درصد تخفیف، دقیقه ای ۸۱۰ تومان محاسبه می شود. تخفیف هزینه تماس از تلفن ثابت با تلفن ثابت و تلفن همراه در کشور عراق از تاریخ اول آبان تا ۱۸ آبان ماه سال جاری اعمال خواهد شد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران بابیان اینکه این شرکت با استفاده از تمام توان فنی و عملیاتی در حوزه شبکه، سیستم‌های انتقال، تلفن ثابت و دیتا، آماده پوشش حداکثری مراسم اربعین حسینی است، افزود: کارکنان شرکت مخابرات ایران در تمام موارد مرتبط با بخش تلفن ثابت، حوزه ارتباطات سیار، شبکه انتقال و دیتا و تجهیز زائرسراها ، با حداکثر هم‌افزایی و روحیه جهادی در حال تامین نیازهای ارتباطی هموطنان در مراسم باشکوه پیاده روی اربعین حسینی هستند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۷۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عمار حکیم: قدرت ایران با شکست دیوار امنیتی رژیم صهیونیستی ثابت شد

رییس جریان حکمت ملی عراق در نشستی گفت: قدرت ایران با شکست دیوار امنیتی رژیم صهیونیستی ثابت شد.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جریان حکمت ملی عراق، عمار حکیم، رییس جریان حکمت ملی عراق در نشست مجمع بین‌المللی سلیمانیه گفت: معتقدیم هدف از پاسخ ایران، به آن اندازه که تثبیت حقش در پاسخ بود، تشدید تنش و گسترش دامنه درگیری نبود و رژیم صهیونیستی از دهه‌های گذشته اینگونه رسمی از سوی کشوری مورد حمله قرار نگرفته بود.

رییس جریان حکمت ملی عراق در ادامه تاکید کرد: پاسخ ایران به حمله رژیم صهیونیستی خود، یک متغیر ویژه به شمار می‌رود که قدرت ایران در شکست دیوار امنیتی رژیم صهیونیستی را با وجود همکاری بسیاری از کشورها با آن، ثابت می کند.

حکیم با بیان اینکه عراق موضع پیشگامی در یاری ملت فلسطین و همبستگی با فلسطین دارد، عنوان کرد: ما از جامعه بین‌المللی می‌خواهیم، جنگ در غزه را متوقف و مصوبه شورای امنیت برای توقف جنگ و وارد کردن کمک‌ها را اجرا کند.

دیگر خبرها

  • همایش بین‌المللی «معرفت و رسالت حسینی» در کربلا آغاز شد
  • سومین همایش بین‌المللی معرفت و رسالت حسینی آغاز شد
  • حکیم: قدرت ایران با شکست دیوار امنیتی اسرائیل ثابت شد
  • حکیم: ایران قدرت خود را به جهانیان ثابت کرد
  • حکیم: ایران قدرت خود به جهانیان را ثابت کرد
  • عمار حکیم: قدرت ایران با شکست دیوار امنیتی رژیم صهیونیستی ثابت شد
  • قدرت ایران با شکست دیوار امنیتی رژیم صهیونیستی ثابت شد
  • کرسی ثابت تلاوت و تدبر در قرآن کریم در یاسوج
  • رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا،فردا
  • رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا