Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  منصور موسوی پیش از ظهر امروز در نشست شورای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بحث اشتغال دغدغه اصلی همه مسئولان است، اظهار داشت: یکی از راهبردهای اساسی بنیاد شهید در سال‌های اخیر بحث خوداشتغالی و توانمندسازی جامعه ایثارگران بوده که در این راستان از سال 96 تاکنون پنج جلسه و همایش توانمندسازی با حضور جامعه ایثارگری و ادارات متولی کسب و کار برگزار کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد از پرداخت 12 میلیارد تومان تسهیلات خوداشتغالی به فرزندان شاهد و ایثارگر استان خبر داد و افزود: در قالب این تسهیلات برای 531 نفر شغل ایجاد شد.

موسوی به قانون 25 درصد سهمیه استخدامی فرزندان ایثارگران اشاره داشت و بیان کرد: در استان کهگیلویه و بویراحمد برخی دستگاه‌های اجرایی از جمله شرکت برق قانون را به نفع خود تفسیر می‌کنند که این تفسیر تخلف است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر اینکه همه در برابر جامعه ایثارگری وظیفه داریم، عنوان کرد: انتظار داریم دستگاه‌های اجرایی بحث ابهام را در قانون 25 درصد سهمیه استخدامی فرزندان ایثارگران مطرح نکنند.

موسوی با بیان اینکه مجوز به‌کارگیری 100 نفر از فرزندان شهدای کهگیلویه و بویراحمد با مدرک تحصیلی دیپلم و زیر دیپلم در دستگاه‌های اجرایی این استان سال 1391 از سوی دولت صادر شد، گفت: این افراد سال گذشته در قالب طرح کارورزی به تعدادی از دستگاه‌های اجرایی استان معرفی شدند.

وی بیان کرد: استخدام 54  نفر از این افراد را دانشگاه علوم پزشکی تقبل کرده و قول دادند که تا پایان امسال وضعیت این 54 نفر تعیین تکلیف شود.

 انتهای پیام/غ

 استخدام 54 نفر ازفرزندان شهدا در دانشگاه علوم پزشکی

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه وبویراحمد اخبار یاسوج واحد های صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۷۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت ۱۳۰۰ میلیاردی سیل به کشاورزی کهگیلویه‌وبویراحمد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان از خسارت یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومانی سیلاب به بخش کشاورزی خبر داد و گفت: با هر باران سیل آسایی کشاورزی متحمل زیان می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، سید علی معتمدی پور عصر امروز در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: به دلیل بارش‌های سیل آسای اخیر بخش کشاورزی این استان یک هزار و 300 میلیارد تومان خسارت دید و واقعیت امر با هر باران سیل آسایی کشاورزان متحمل ضرر و زیان می‌شوند که مدیریت بحران باید تدبیری کند که خسارت به حداقل برسد.

وی عنوان کرد: به دلیل توپوگرافی که استان دارد در زمان بحران ها خسارت پذیری زیادی به بخش کشاورزی وارد می‌شود و از این حیث اول کشور هستیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست با اشاره به خسارت سیلاب به بخش‌های مختلف استان افزود: اهم مشکلات و مراجعین مربوط به بخش کشاورزی است و سیلاب خسارت زیادی به این بخش وارد کرد.

علی محمد روستا با اشاره به خسارت به طرح‌های بخش شیلات افزود: ترک فعل دستگاه‌ها در خصوص مجوز به طرح‌های شیلات در بستر رودخانه ها مشهود است.

وی با اشاره به از بین رفتن دیوارهای حائل گفت: دیوارهای حائل روستایی غیر استاندارد زیادی ساخته شده است که تاکید ما بر ساخت دیوارهای استاندارد توسط بنیاد مسکن است.

روستا با اشاره به انسداد جاده‌های روستایی و قطع آب شرب روستاها در سیلاب گذشته گفت: انتظار می‌رود دستگاه‌ها در زمان بحران در رفع مشکلات مردم پای کار بوده و نهایت تلاش و همکاری را داشته باشند.

وی با اشاره به مطرح شدن مواردی مبنی بر برداشت شن و ماسه از بستر رودخانه بشار گفت: برداشت از بستر رودخانه تحت هر عنوانی ممنوع است و پرونده‌های زیادی هم در این خصوص تشکیل شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در بحران‌های اخیر به معنای واقعی و قابل انتظار کاری انجام نگرفت و تصمیمات قاطعی هم در خصوص تخلفات صورت گرقته اتخاذ نشد.

روستا تاکید کرد بر اعتباراتی که در خصوص خسارت بحران به افراد داده می‌شود نظارت شود تا در جای مناسب خود هزینه شوند.

وی خاطرنشان کرد: با پیگیری راهداری و استانداری دستگاه‌های جدیدی برای حوزه راهداری استان خریداری و در اختیار فرمانداری‌ها قرار می‌گیرد تا مشکل کمبود تجهیزات راهداری در استان رفع شود، ضمن اینکه سایر دستگاه‌ها از جمله بنیاد مسکن تلاش کند تا امکانات لجستیکی به روزی برای مواقعی بحرانی خریداری شود.

روستا با اشاره به خسارت بارش‌ها به جاده‌های عشایری گفت: 150 میلیارد تومان اعتبارات برای بهسازی جاده‌های عشایری در نظر گرفته شده است که بخش اعظمی از این اعتبارات از محل وزارت نفت است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: 90 درصد طرح‌های پرورش ماهی در روستای کره به دلیل آنکه به عرصه رودخانه تعرض کردند در بارش‌ها دچار خسارت شدند.

علی رضا نیکروز با اشاره به خسارت سیل به سرآبندی‌های حوزه کشاورزی ادامه داد: بیش از 200 سرآبندی کانال آبیاری در حوزه کشاورزی دچار آسیب شدند که دستگاه‌ها ماشین آلات سنگین خود را برای رفع مشکل در اختیار حوزه کشاورزی قرار دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خسارت ۱۳۰۰ میلیاردی سیل به کشاورزی کهگیلویه‌وبویراحمد
  • یگانی از ارتش در کهگیلویه و بویراحمد مستقر شود
  • اجلاسیه ۲٠۸ شهید ارتشی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران آغاز شد
  • ورود فرمانده کل ارتش به گچساران جهت حضور در اجلاس شهدای ارتش
  • ورود فرمانده کل ارتش به گچساران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش
  • ورود فرمانده کل ارتش ایران به گچساران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش
  • اولین اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود
  • آغاز بزرگترین رویداد فرهنگی با برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش در گچساران
  • آغاز بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد
  • کنگره ۲ هزار شهید؛ بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد