Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشهد- ایرنا- عضوهیات رئیسه خانه احزاب خراسان رضوی از برگزاری انتخابات هیات رئیسه جدید جبهه پیروان خط امام و رهبری این استان و انتخاب و معرفی اعضای هیات رئیسه جدید این جبهه خبر داد.

سیدجواد رضویان راد روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در این انتخابات محسن بنی هاشمی از تشکیلات انجمن اسلامی مهندسان به عنوان رئیس و غلامحسین نوعی از تشکیلات جمعیت اسلامی مهر خاور به عنوان قائم مقام جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان رضوی انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: اینجانب سیدجواد رضویان راد از جامعه اسلامی کارمندان خراسان رضوی به عنوان خزانه دار، ناصر امیدی از جامعه اسلامی کارمندان و سیدعلی علیزاده از انجمن اسلامی فرهنگیان هم به عنوان دو منشی این تشکل انتخاب شدند.
او ادامه داد: هیات رئیسه جدید جبهه طبق آئین نامه به مدت دو سال وظیفه دارد دستور کار شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان رضوی را تعیین کند.
عضو هیات رئیسه جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان رضوی گفت: پیشنهادهای دستور کار توسط هیات رئیسه به جلسات شورای مرکزی جبهه ارائه می شود و بعد از تصویب، مسئولیت اجرای آن نیز بر عهده هیات رئیسه است.
وی افزود: شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان رضوی با هدف اتحاد و انسجام اصولگرایان و جلوگیری از اتلاف سرمایه و وقت آنها به وجود آمده تا از کارهای موازی جلوگیری شود.
او ادامه داد: این جبهه از سال 1363 تحت عناوین مختلف حسب دستور آیت الله واعظ طبسی نماینده فقید ولی فقیه در خراسان تشکیل شد و در زمان حیات وی اعضای جبهه سالی یک یا دو مرتبه خدمت می رسیدند و رهنمود می گرفتند و تبعیتی که از نماینده ولی فقیه وجود داشت به تشکلهای عضو جبهه هم تسری پیدا می کرد.
عضو هیات رئیسه جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان رضوی گفت: بعد از فوت آیت الله طبسی نیز همین شرایط و ارادت نسبت به آیت الله علم الهدی امام جمعه مشهد و نماینده ولی فقیه وجود دارد و حسب دستور وی بناست با توسعه مناسب و نگاهی عمیقتر بتوانیم اتحاد بیشتری بین اصولگرایان و همفکران خود را در سطح شهر مشهد و استان خراسان رضوی ایجاد کنیم.
جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان رضوی از 17 تشکیلات سیاسی اصولگرا در خراسان رضوی تشکیل شده است.
در دوره دو ساله قبلی هیات رئیسه جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان رضوی سیدجلال فیاضی به عنوان رئیس این جبهه انتخاب شد که پیش از رسیدن به انتهای دوره استعفا کرد و در ماههای پایانی دوره قبل نیز محسن بنی هاشمی ریاست این جبهه را بر عهده داشت.
1922/1858

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي احزاب جبهه پيروان خط امام و رهبري خراسان رضوي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۷۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدرت امت اسلامی در تحقق امت واحده و ایجاد جبهه واحد در مقابل صهیونیسم جهانی است

حجت الاسلام و المسلمین محسن مهاجرنیا استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم در گفتگو با خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب با تاکید بر توجه به امت واحده و هماهنگی در مقابل صهیونیسم جهانی، اظهار داشت: امت واحده یک اصطلاحی است که مکررا در قرآن کریم به آن اشاره شده است که دارای بار معنایی سیاسی و مفاهیم مهمی است.

وی افزود: امت واحده یعنی دین واحد ، در مواردی امت به معنای جماعت ، یک مقطع و محدوده زمانی ، امام و در برخی موارد به معنای حزب و جماعت سازمان یافته و دولت گفته شده است.

وی ادامه داد: آنچه ما به دنبال آن هستیم پیروان اسلام است یا کسانی که از دین مبین اسلام پیروی می کنند و آهنگ واحدی به اهداف اسلام دارند؛ همان چیزی که امروز در مسئله غزه به دنبال آن هستیم یعنی اتحاد کشورهای اسلامی در مقابل صهیونیسم جهانی.

دکتر مهاجرنیا، تصریح کرد: امت از واژگانی شکل گرفته است؛ در واقع برخی از واژگان راهبردی و جهت ده هستند، زمانیکه امت را تلفظ می کنیم امام هم در کنار آن متصور می شود، دو واژه "امت" و "واحده" هماهنگ و همسو هستند.

این استاد دانشگاه عنوان کرد: امت یه واژه بریده و منفرد از سایر واژگان نیست و در شبکه مفهومی معنا پیدا می کند؛ زمانی که امت گفته می شود یکپارچگی و اتحاد در نظر می آید و خلاف آن یعنی گسستگی و اختلاف از امت خارج خواهد شد.

وی اذعان داشت: از خصوصیات امت این است که در وجودش همبستگی ایجاد شود؛ هنگامی که می گوییم امت اسلام یعنی در واقع یک پیکر همبسته که جهت غایی دارد و پشت سر امام حرکت می کند.

وی بیان کرد: "امت" حاصل یک وحدت و نشان دهنده اخوت و برادری است؛ همانطور که در مقابل شب، روز است و در مقابل کفر ، ایمان است، در مقابل تفرقه و اختلاف ، وحدت و تقریب وجود دارد.

وی در پایان تاکید کرد: برآیند "امت" مساوی با قدرت می باشد؛ ظرفیت و توانایی امت اسلامی، قدرت تولید می کند و قدرت یکی از مفاهیم و واژگانی است که از دل امت بوجود می آید و در این رابطه قرآن می فرماید: " وَلَا تَنَازَعُوا فَتَفْشَلُوا وَتَذْهَبَ رِيحُكُمْ"، هرگز راه اختلاف و تنازع نپویید که در اثر تفرقه ترسناک و ضعیف شده و قدرت و عظمت شما نابود خواهد شد.
 
انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • دشت ارغوان طرقبه مشهد در یک روز بارانی + فیلم
  • زمان‌برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره خبرگان رهبری
  • زمان برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره مجلس خبرگان
  • ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اول خرداد آغاز به‌ کار می‌کند
  • ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • دیدار ۶۴ نفر از کارگران خراسان رضوی با رهبر انقلاب اسلامی
  • نقشه جبهه پایداری برای رسیدن به هیئت رئیسه چیست؟
  • دفاع بازرس جبهه پایداری از ریاست 4 ساله قالیباف بر مجلس /رئیس مجلس را متهم به تک روی می کنند / اعضای هیات رئیسه با تعارف کار می کردند
  • قدرت امت اسلامی در تحقق امت واحده و ایجاد جبهه واحد در مقابل صهیونیسم جهانی است