Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرج -ایرنا- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز گفت: امسال 80 میلیارد ریال وام قرض الحسنه و کارگشا به نیازمندان این استان پرداخت شده است.

محمد محمدی فرد روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با پرداخت این وام های قرض الحسنه از کار یک هزار و 65 نیازمند درالبرز گره گشایی می شود.
وی ادامه داد: وام های پرداختی کمیته امداد امام خمینی(ره) به نیازمندان از طریق صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمدی فرد گفت: مردم برای افتتاح حساب در صندوق امداد ولایت می توانند ضمن مشارکت در اعطای تسهیلات به نیازمندان از قابلیت های اتصال به شبکه شتاب، صدور آنی کارت ‌بانکی، عدم دریافت جریمه دیرکرد اقساط و استفاده از اینترنت بانک و همراه بانک بهره مند شوند.
وی خاطرنشان کرد: صندوق‌های محلی، مؤسسات خیریه، مساجد و واحدهای تولیدی می‌توانند با سپرده‌گذاری در صندوق امداد تسهیلات کارکنان و اعضای خود را از این طریق پرداخت کنند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز اضافه کرد: نیکوکاران می‌توانند در صورت تمایل پس از سپردن وجوه خود به‌عنوان امانت نزد صندوق، نیازمندان موردنظر خود را معرفی تا صندوق به‌عنوان کارگزار نسبت به دریافت مدارک، ضمانت لازم و وصول اقساط اقدام کند.
وی خاطرنشان کرد: صندوق قرض‌ الحسنه امداد ولایت با مجوز بانک مرکزی با اهـداف غیرانتفاعی و خـیرخواهانه فعالیت خود را آغاز کرده و برای مصـارف معـیشتی به نیازمـندان تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت می‌کند.
وی افزود: فعالان اقتصادی و هم استانی های عزیز می توانند برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های 34990956 و 34990957 تماس بگیرند.
کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز 33 هزار نفر درقالب 20 هزار خانوار را زیر پوشش دارد.
8029/ 6155

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي وام قرض الحسنه البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۷۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت ۶۴۴۰ معلم کرمانی از ایتام کمیته امداد

 

     به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت معلمان علاوه بر تعلیم و تعلم، آموزگار مهرورزی نیز هستند ومعلمان و اقشار مختلف برای شرکت در طرح اکرام ایتام و محسنین می‌توانند از طریق ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳ یا مراجعه به سایت اکرام به نشانی ekram. emdad. irحمایت مادی و معنوی ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان را بر عهده بگیرند.

عسکری نژاد افزود: ۲۷ هزار و ۵۴۸ فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان قرار دارند که ۴۴۱ نفر از این ایتام فاقد حامی و نیازمند حمایت خیران هستند.

 

دیگر خبرها

  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود
  • رتبه اول خراسان رضوی در پرداخت تسهیلات اشتغال در کشور
  • جذب یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای بیماران خاص و صعب العلاج
  • پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به نیازمندان البرزی
  • بهره برداری از مرکز نیکوکاری امام رئوف (ع) شهر سین برخوار
  • معلم بیرجندی با ۱۱ فرزند معنوی
  • حمایت ۶۴۴۰ معلم کرمانی از ایتام کمیته امداد
  • پرداخت بیش از ۲۱ هزار فقره تسهیلات توسط صندوق‌های قرض الحسنه
  • جمع آوری ۵۶۰ میلیارد ریال زکات در خوزستان
  • اعطای ۹۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به مدد جویان البرز