Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-04@03:11:39 GMT

تغییر زمان هفته دوازدهم لیگ برتر

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۶۷۵۸۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، سعید فتاحی گفت: با توجه به در پیش بودن مسابقات جام ملت‌های آسیا قطعا مسابقات فوتبال باشگاهی در قاره آسیا مثل 4 سال گذشته در نیم فصل با تعطیلات بیشتری مواجه خواهد بود. کنفدراسیون فوتبال ‏آسیا مثل فیفا و برگزاری مسابقات جام جهانی تاکید کرده که ملی‌پوشان از 16 روز قبل از آغاز جام ملت‌های آسیا نباید در ‏مسابقات باشگاهی حاضر شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان آسیایی شاغل در لیگ‌های اروپایی نیز در مسابقات باشگاهی حاضر نمی‌شوند.‏

مدیر مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران عنوان کرد: ‏AFC‏ اعلام کرده از تاریخ 29 آذر بازیکنان ملی نباید در مسابقات باشگاهی شرکت کنند. رقابت‌های ‏جام ملت‌های آسیا در تاریخ 12 بهمن سال جاری به پایان می‌رسد  به این ترتیب همه  لیگ‌های آسیایی در این زمان تعطیل ‏هستند. ضمن اینکه تیم ملی ایران حدود یک هفته زودتر از این تاریخ اردوی آماده سازی خود را آغاز می‌کند. البته ما با تعاملی ‏که با کی‌روش داشتیم، اردوی تیم ملی در آبان ماه با 4 روز تاخیر آغاز می‌شود تا مسابقات هفته دوازدهم لیگ برتر در روزهای 18 و 19 آبان ماه برگزار شود.‏

فتاحی افزود:  تقویم پیشنهادی مسابقات قبل از شروع مسابقات به نظر سرمربیان و باشگاه‌ها رسیده بود و این تقویم به تصویب ‏همه باشگاه‌ها رسید.‏

بپیش از این اعلام شده بود هفته دوازدهم لیگ برتر اول و دوم آذر برگزار می‌شود.

    منبع: سایت سازمان لیگ

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۷۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاشمی: حق پخش حق ورزش است، باید به ورزش داده شود/ هر باشگاهی برای تغییر نام باید مسیر قانونی را طی کند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مراسم تجلیل از قهرمانان هفته آینده با حضور رئیس‌جمهور برگزار می‌شود، افزود: ۲۳۰ میلیارد تومان پاداش اهدا می‌شود.

وی همچنین اظهارداشت: وزارت ورزش حتماً به رشته‌هایی که کسب سهمیه کردند، کمک می‌کند. وزارت ورزش حتماً کمک می‌کند نه تنها به وزنه برداری بلکه در رشته‌های المپیکی مثل تکواندو، کشتی و... رشته‌هایی که کسب سهمیه کردند.

وزیر ورزش و جوانان در واکنش به تغییر نام استقلال گفت: هر باشگاهی برای تغییر نام، باید مسیر قانونی خود را طی کند. استقلال و پرسپولیس واگذار شده‌اند و متولی خاص خودشان را دارند.

هاشمی تأکید کرد: هر باشگاهی بخواهد تغییر نام پیدا کند باید روال آن طی کند؛ کمیسیونی تحت عنوان ماده ۵ باشگاه‌ها را داریم.

وی با تأکید بر اینکه حق پخش گره ورزش کشور است که باید باز شود، ادامه داد: حق پخش فقط متعلق به دو تا باشگاه نیست و متعلق به همه ورزش است.

وزیر ورزش گفت: در برنامه هفتم توسعه حق پخش دیده شده و به آیین نامه‌ای موکول شده که با کمک وزارت ورزش و سازمان صدا و سیما  تنظیم شده و به تصویب هیات دولت می‌رسد.

هاشمی همچنین گفت: حق پخش حق ورزش است باید به ورزش داده شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ژاپن ۱ - ۰ ازبکستان/ سامورایی‌ها بر بام آسیا ایستادند + فیلم
  • ژاپن ۱ - ۰ ازبکستان/ سامورایی‌ها بر بام آسیا ایستادند
  • تغییر زمان حضور ویسی در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • تیم فوتبال امیدهای عراق راهی المپیک شد/ اندونزی در یک قدمی المپیک
  • مرگ بر این فوتبال زشت/ افتضاحی زائیده ترس
  • جدول لیگ برتر فوتبال در پایان هفته ۲۵
  • دستور وزیر ورزش درمورد تغییر نام استقلال
  • واکنش کیومرث هاشمی به تغییر نام استقلال
  • هاشمی: حق پخش حق ورزش است، باید به ورزش داده شود/ هر باشگاهی برای تغییر نام باید مسیر قانونی را طی کند
  • آغاز عصر جدید مورایس در فوتبال ایران