Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با تأکید بر اینکه در استان کرمان بحث مطالبه‌گری از سوی مردم و رسانه‌ها و همچنین پاسخ‌گویی از سوی مسئولین خیلی ضعیف است، ابراز کرد: این دو مهم یعنی مطالبه‌گری و پاسخ‌گویی باید فرهنگ شود بومی و غیر بومی هم ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، سردار غلامعلی ابوحمزه، فرمانده سپاه ثارالله استان، امروز(۲۹ مهر) در جلسه نشست هیأت اندیشه‌ورز بسیج رسانه استان تأکید کرد: باید فارغ از احزاب و گروه‌ها و جریانات سیاسی مسائل را در حوزه‌ی جریان انقلابی، غیر انقلابی و ضد انقلابی رصد کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: سپس باید با تعیین سیاست‌ها و راه‌کارها، هم‌افزایی داشته باشیم و بتوانیم از غیر انقلابی‌ها جذب جبهه انقلاب کنیم و بدانیم که خط قرمز ما جریان ضد انقلاب است؛ باید مرحله به مرحله جریان غیر انقلابی را به جریان انقلابی وصل کنیم و این کار هنر هیات اندیشه‌ورز است.

 


فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با تأکید بر اینکه نیروهای انقلابی علاوه بر همدلی باید هم‌زبانی و در عین پرداختن به نقاط قوت، نقدهای درونی و برونی هم داشته باشیم؛ اظهار کرد: کارگروه‌های فرهنگی-اجتماعی، سیاسی و اقتصادی با تولید محتوا می توانند به غنای هیات اندیشه‌ورز کمک کنند و رسانه‌ها را در سطح بین‌المللی، کشوری و استانی رصد کنند، در عین حال مسائل و مشکلات استان نباید مورد غفلت رسانه‌ها قرار بگیرد.

 


وی ضمن انتقاد از اینکه استان کرمان و مجموعه داخلی آن با سرپرست اداره می‌شود؛ گفت: 5-4 ماه است که استان کرمان استاندار ندارد در حالی که نیروی بومی و غیر بومی توانمند زیادی داریم چرا باید بزرگ‌ترین استان کشور بدون استاندار باشد.

 


سردار ابوحمزه در ادامه با تأکید بر اینکه در استان کرمان بحث مطالبه‌گری از سوی مردم و رسانه‌ها و همچنین پاسخ‌گویی از سوی مسئولین خیلی ضعیف است، ابراز کرد: این دو مهم یعنی مطالبه‌گری و پاسخ‌گویی باید فرهنگ شود بومی و غیر بومی هم ندارد.


وی با تصریح به این نکته که در کرمان روحیه نان به نرخ روز خوردن و محافظه‌کاری رایج است که باید اصلاح شود؛ به سؤالاتی که چندی پیش مطرح و از رسانه‌های استان خواسته بود پاسخ بدهند، گفت: با طرح آن سوال‌ها می خواستم وزن رسانه‌های استان را بسنجم که متأسفانه بسیاری مشروط شدند، برخی رسانه‌ها دنبال مغازه‌داری هستند.

 


فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در پایان با انتقاد شدید از صدا و سیما که به بهانه 40 سالگی انقلاب محکوم فتنه سال 88 را تیتر می‌کند، افزود: این‌ کارها خودزنی است هرچند که پیروزی متعلق به جبهه انقلاب است.

 


در این نشست همچنین محمد ابدالی تکلو، مسئول نمایندگی خبرگزاری شبستان در استان کرمان هم با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری، بحث فضای مجازی است، گفت: عمدتاً به طور هماهنگ کمتر کاری انجام شده و بیشتر به صورت جزیره‌ای کار شده است.


وی با بیان اینکه باید با دانش مربوطه کار کرد تا بتوان نتیجه مطلوب به دست آورد؛ به هماهنگی و هدفمندی کار در رسانه‌های جبهه ضد انقلاب اشاره و خاطر نشان کرد: باید دایره‌ی خودی‌ها را بزرگ‌تر کنیم و با اصلاح روش‌ها و هماهنگی لازم، از تربیت نیروی متخصص در فضای مجازی هم غافل نباشیم.

پایان پیام/80

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین کانون های مساجد پیاده روی اربعین اینفوگرافی مقام معظم رهبری سازمان اوقاف و امور خیریه موکب مرز مهران علمدار کربلا سردار ابوحمزه هیئت اندیشه ورز استاندار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۷۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه استاندار کرمان از بانک‌های خصوصی

ایسنا/کرمان استاندار کرمان گفت: به جز یکی دو مورد، دیگر بانک‌های خصوصی هیچ کمکی به استان کرمان ندارند و مفرّی برای فرار سرمایه شده‌اند و مشخص نیست این عدد بزرگ کجا می‌رود.

محمدمهدی فداکار صبح امروز ۱۳ اردیبهشت ماه در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان کرمان اظهار کرد: شرکت‌ها در توسعه سرمایه‌گذاری و تامین نقدینگی با چالش جدی مواجه هستند و باید برای تامین سرمایه در گردش اقدام اساسی صورت بگیرد.

وی در ادامه بیان کرد: بازگشت حقوق دولتی معادن به استان نیاز به قانون دارد و برای تغییر محل هزینه‌کرد باید مرجع قانونی داشته باشیم که کار در این زمینه به خوبی دارد پیش می‌رود.

استاندار کرمان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه در کشور همه از بانک‌های خصوصی گلایه دارند، تصریح کرد: به جز یکی دو مورد، دیگر بانک‌های خصوصی هیچ کمکی به استان کرمان ندارند و مفرّی برای فرار سرمایه شده‌اند و مشخص نیست این عدد بزرگ کجا می‌رود.

به گزارش ایسنا، امیر حسن زاده معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان نیز با تاکید بر اینکه مشارکت مردم در اقتصاد باید ساختار درستی داشته باشد، از شهرک‌های صنعتی و مناطق ویژه اقتصادی به‌عنوان نمونه‌هایی از ساختارهای مناسب در این زمینه نام برد و گفت: مردم باید در فضای آرام برای سرمایه‌گذاری بیایند.

وی اظهار کرد: رتبه فضای کسب و کار استان کرمان در سال گذشته به رتبه چهارم کشوری ارتقا پیدا کرد و این وضعیت باید در کسب و کار استان هم دیده شود، هرچند هم‌اکنون هم شاهد آثار مثبت آن هستیم.

حسن زاده تصریح کرد: اقداماتی که در سال گذشته در استان کرمان آغاز شده، در راستای شعار سال جاری است و تیم اقتصادی استان خوشحال است که در مسیر درستی حرکت می‌کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان گفت: مردم استان کرمان هم دارای سرمایه هستند و هم دوست دارند برای سرمایه‌گذاری و تولید پای کار آیند، اما بلد نیستند و از اتاق بازرگانی کرمان درخواست داریم، بحث آموزش را برای ورود سرمایه مردم به تولید دنبال کند.

وی از برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان کرمان در ۲۴ تا ۲۷ اردیبهشت‌ماه جاری خبر داد و این برنامه را فرصتی مناسب برای توسعه استان برشمرد.

حسن زاده در پایان با تاکید بر راه‌اندازی کمیته آموزش اظهار کرد: وام‌های تبصره‌ای در استان کرمان به‌ سمت مهارت و فنی و حرفه‌ای رفته، زیرا فردی که مهارت داشته باشد، مسیر را پیدا می‌کند اما فردی که آموزش ندیده، نمی‌تواند پیشرفت کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امام جمعه همدان: مطالبه‌گر‌ مشکلات مردم خواهم بود
  • لزوم مطالبه گری دانشگاه‌ها از دستگاه‌ها و نهاد‌های اجرایی مازندران
  • باید یک تفاهم بزرگ رسانه‌ای میان ایران و عراق اتفاق بیفتد
  • دولت بزرگ‌ترین کنش‌گر رسانه‌ای و ارتباطی در کشور است
  • واشنگتن پست : طرح صلح خاورمیانه بایدن توهم است تا واقعیت/ طرح نتانیاهو برای غزه شامل جنگ بیشتر است/ اعراب طرف گفت و گویی در تل آویو ندارند
  • زبان طنز نیشدار است
  • دولت بزرگ‌ترین کنش‌گر رسانه‌ای و ارتباطی در کشور است
  • پاسخ به نیازهای کشاورزی مطالبه‌ای از دانش‌بنیان‌ها
  • مجلس آینده نقاط قوت مجلس یازدهم را تقویت کند
  • گلایه استاندار کرمان از بانک‌های خصوصی