Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  فرهاد فروزی  مسئول شبکه لرزه‌نگاری استان کرمانشاه اظهار کرد: بعد از مدتی که تعداد پس‌لرزه‌های زلزله سرپل‌ذهاب و ازگله کاهش یافته بود، دوباره شاهد افزایش فعالیت‌های لرزه‌ای این زون گسلی حتی در محدوده قصرشیرین بودیم.


وی این روند را طبیعی دانست و یادآوری کرد: به دلیل انرژی زیادی که در زلزله 21 آبان سال گذشته آزاد شد، زون گسلی که در این منطقه داشتیم دچار خردشدگی شده و هرچند وقت یکبار آزادسازی انرژی در این زون گسلی صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول شبکه لرزه‌نگاری استان کرمانشاه با بیان اینکه این روند یک تا دو سال ادامه دارد و بعد از آن هم به صورت کامل متوقف نخواهد شد، افزود: در فواصل زمانی متفاوت و نامنظم شاهد آزادسازی انرژی و وقوع خرد لرزه در این مناطق خواهیم بود.
فروزی اشاره‌ای هم به وضعیت پس‌لرزه‌های زلزله 21 آبان داشت و عنوان کرد: از آبان سال گذشته تاکنون 5402 در گستره استان رخ داده که عمدتا در محدوده ازگله و سرپل‌ذهاب بوده است.
وی  بیان  کرد: از این تعداد یازده مورد با بزرگی بیش از پنج ریشتر، 106 مورد با بزرگی بین چهار تا پنج ریشتر و 635 مورد با بزرگی سه تا چهار ریشتر و مابقی زیر سه ریشتر بوده است.


انتهای  پیام/ز

 


افزایش فعالیت‌های لرزه‌ای  در محدوده ازگله و تازه‌آباد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: زلزله کرمانشاه زلزله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۷۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در محور هراز/ فاقد مداخلات جوی در محورهای شمالی

به گزارش خبرنگار مهر، ترافیک در محور هراز مسیر (رفت و برگشت) محدوده آب اسک سنگین است.

همچنین تردد در محورهای چالوس، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی‌اند.

آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محورهای، آزادراه قزوین – کرج – تهران حدفاصل محمد شهر تا گرمدره، محور شهریار – تهران در برخی مقاطع و آزادراه ساوه – تهران محدوده‌های دهشاد و احمدآباد مستوفی ترافیک سنگین گزارش شده است.

محور خرم آباد - پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از محور جایگزین خرم آباد - کوهدشت و آزادراه خرم آباد - پل زال انجام می‌شود.

کد خبر 6085011 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • (ویدئو) همدم تازه منوچهر هادی پس ازحواشی اخیر
  • ترافیک سنگین در محور هراز/ فاقد مداخلات جوی در محورهای شمالی
  • افزایش تلفات جانی در سیلاب های اخیر افغانستان
  • زلزله ۳.۲ ریشتری «خرم‌آباد» را لرزاند
  • زلزله ۳.۲ ریشتری در خرم آباد
  • زلزله ۳.۲ ریشتری «خرم‌آباد» لرستان را لرزاند
  • غروب زیبا در روستای تازه آباد نرکه
  • محدودیت تردد به دلیل عملیات راهسازی در محور ایلام_صالح آباد
  • زلزله ۴.۲ ریشتری خوی را لرزاند / جزییات
  • زمین لرزه ای به بزرگی ۴.۲ ریشتر خوی را لرزاند