Web Analytics Made Easy - Statcounter

از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا اسامی داوران دیدار پرسپولیس و السد قطر مشخص شد.

بازی برگشت دو تیم پرسپولیس و السد قطر از مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان ۲۰۱۸ آسیا روز سه شنبه، اول آبان ساعت ۱۸.۳۰ در ورزشگاه آزادی در حالی برگزار می‌شود که تیم داوری از کشور ازبکستان قضاوت این بازی را برعهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسامی داوران این دیدار به شرح زیر است:

داور وسط: کوالنکو والنتین

کمک اول: شودموف فوسنیدین

کمک دوم: گاینولین تیمور

داور چهارم: سرازیتیوف روسلان

ناظر داوری: کومالیسوارن سانکار از هند

نماینده مسابقه: یوران مون چئون از هنگ کنگ/ سایت رسمی فدراسیون فوتبال

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۷۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین تاکتیک‌های پرسپولیس برای بازی حساس آبادان

به گزارش "ورزش سه"، سرخپوشان ایران تمرین امروز را از ساعت ۱۶ و پس از جلسه فنی در هوای بهاری در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کردند.

اوسمار لوس ویرا پس از تشریح برنامه‌های تمرین امروز، بازیکنان را جهت انجام تاکتیک‌های تیمی، برای بازی برابر صنعت نفت در زمین چمن فرا خواند. پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ، فوتبال درون تیمی و شوتزنی به سمت دروازه از بخش‌های مختلف این تمرین بود.

علیرضا بیرانوند و وحدت حنانوف کماکان زیر نظر کادر پزشکی برنامه‌های اختصاصی خود را دنبال می‌کنند و سایر بازیکنان بدون مشکل در اختیار کادر فنی بودند.

پرسپولیس، فردا (چهارشنبه) آخرین جلسه تمرینی خود پیش از دیدار برابر صنعت نفت را برگزار و پس از آن با یک پرواز چارتر، تهران را به مقصد آبادان ترک خواهد کرد.

تیم فوتبال پرسپولیس در بازی برگشت از هفته بیست و چهارم مسابقات لیگ برتر، از ساعت ۱۹ پنج‌شنبه، در آبادان میهمان تیم صنعت نفت خواهد بود. این دیدار با توجه به وضعیت حساس صنعت نفت در جدول که برای بقا می‌جنگد بسیار حساس است.

دیگر خبرها

  • برنامه و داوران هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال
  • اسامی داوران هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال
  • آینده‌نگری مشهود در چیدمان داوری‌های لیگ برتر
  • اسامی داوران هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال | داور جوان برای بازی پرسپولیس
  • اعلام اسامی داوران هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال
  • اعلام اسامی داوران هفته بیست و چهارم لیگ برتر/ قضاوت صفایی و مومنی برای استقلال و پرسپولیس
  • ۳۰ فروردین؛ دیدار تیم‌های صنعت نفت و پرسپولیس تهران
  • تمرین تاکتیک‌های پرسپولیس برای بازی حساس آبادان
  • گلایه داوران لیگ برتر درباره ابلاغ‌های دیرهنگام
  • مصلایی‌پور قضاوت در المپیک را از دست داد