Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین انتظامی سیستان وبلوچستان از کشف 24 تن برنج قاچاق در شهرستان نیمروز خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون، احمد طاهری در تشریح خبر فوق در گفت وگو با اصحاب رسانه اظهار کرد: روز گذشته ماموران ایستگاه بازرسی "سفیدابه" شهرستان نیمروز هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور زاهدان- نهبندان به دو دستگاه کامیون مشکوک و برای بررسی بیشتر آنها را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: ماموران انتظامی پس از بررسی مجوز بار کامیون ها در بازرسی از این دو خودرو 24 تن برنج قاچاق و فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف کردند.
جانشین انتظامی استان ارزش ریالی برنج های قاچاق را دو میلیارد و 400میلیون ریال برآورد کرد و افزود: در این اقدام خودروها توقیف و افراد متخلف به مقام قضائی معرفی شدند.
به گفته این مسئول مبارزه با قاچاق یکی از راه های تقویت تولید داخلی و کمک به اقتصاد کشور است و پلیس در این راستا از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.
 
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۷۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کار نیروی انتظامی نمونه‌ای از جهاد است

حجت الاسلام صوفی جانشین سازمان عقیدتی سیاسی فراجا در محفل انس با قرآن کریم کارکنان پلیس خراسان‌جنوبی گفت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران رو به جلو و در حال پیشرفت است.

او افزود: نیروی انتظامی پارسال مأموریت‌های بسیاری را انجام داد و در همه مأموریت‌ها با تمام همت و توان خود پای کار آمدند و اکنون نیز مشغول تامین نظم و امنیت جامعه هستند.

حجت‌الاسلام صوفی با بیان اینکه کار نیروی انتظامی جهاد است، اظهار کرد: برای امنیت و راحتی و آسایش و آرامش دیگران، زندگی و وقت خود را وقف می‌کنید و جهاد همین است.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی فراجا بیان کرد: یکی از خواسته‌هایی که ما از خداوند داریم، صداقت در عمل است و یکی از خواص کار نیروی انتظامی جمهوری اسلامی نیز همین است و هر چه قدر عمل خود را با صداقت بیشتری انجام دهیم اثر آن بیشتر خواهد بود.

او تصریح کرد: امنیت و موفقیت‌هایی که امروز در جمهوری اسلامی داریم نتیجه صداقت نیروی انتظامی در عمل است و هر چه قدر صداقت بیشتر خداوند به ما بیشتر کمک خواهد کرد.

بیشتر بخوانید

 شهدا مسیر پیامبر (ص) را دنبال کرده اند

حجت الاسلام صوفی گفت: صداقت یکی از خواسته‌هایی است که در زیارت عاشورا داریم تا بتوانیم با صداقت پیش برویم و در عمل، گفتار، اراده، عهد و وفا و نیت و اعتقاد خود صداقت داشته باشیم.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با اشاره به اینکه در اعتقاد و ایمان خود، صادق باشیم، عنوان کرد: در این صورت است که ایمان ما راسخ و عمل ما صادق می‌شود و وقتی بیاید درستی در کار و پرهیز گناه و معصیت و تقوای در دل هم می‌آید.

او عنوان کرد: تقوای در دل اگر باشد اعتقاد و ایمان تقویت می‌شود و سعادت انسان را به دنبال خواهد داشت و عمل صالح با اخلاص بیشتر انجام می‌شود و در این صورت است که تقوا کامل می‌شود.

حجت الاسلام صوفی با بیان اینکه نیروی انتظامی در عهد و وفای خود جهت تأمین امنیت به آرمان‌های انقلاب پایبند است، ادامه داد: لباس نیروی انتظامی مقدس است و مردم از شما انتظار خاصی دارند و باید خیلی مواظب این لباس باشید تا آبروی آن خدشه دار نشود و شأن و جایگاه این لباس را حفظ کنید.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی فراجا گفت: برخی از امر به معروف‌ها عملی است به طور مثال موقع اذان، به اقامه نماز بپردازید و چه عیبی دارد که در کنار جاده، نماز را اقامه کنید.

او با اشاره به اینکه آمار جرائم و تخلفات به لطف خدا در خراسان جنوبی کم است، گفت: کمترین تخلفات در این استان رخ می‌دهد، اما نظارت‌ها را کاهش ندهید و حتما حساس باشید.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • کشف ۲۹هزار لیتر سوخت قاچاق درمحور بندرعباس - میناب
  • کشف بیش از ۶۸۰۰ قرص مخدر از خانه یک قاچاقچی در قزوین
  • کار نیروی انتظامی نمونه‌ای از جهاد است
  • کشف ۲۵ تن خوراک ماهی قاچاق در الیگودرز
  • محکومیت چهار میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در همدان
  • کشف بیش از ۳۰ میلیارد کالای قاچاق در سروآباد
  • کشف لوازم خانگی قاچاق در شهرستان مهر
  • کشف بیش از یک میلیون عدد داروی قاچاق توسط مرزداران سیستان و بلوچستان
  • کشف محموله داروی قاچاق توسط مرزداران سیستان و بلوچستان
  • کشف بیش از ۱۰ تُن البسه تاناکورای قاچاق در کامیاران