Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه نساجی قائمشهر با انتشار بیانیه‌ای به حواشی دیدار اخیر این تیم مقابل سپاهان اصفهان واکنش نشان داد. ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۸ ورزشی فوتبال ایران نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران، در این بیانیه آمده است: سرمربی سپاهان با وجود پنالتی باد آورده تیمش در بازی مقابل نساجی، طوری وانمود کرده که اتفاقاً داوری به ضرر آنها بوده و باشگاه نساجی این بحث «نخ نما» را تمام کند! امیر قلعه‌نویی امروز (یکشنبه) با موضع‌گیری علیه جواد نکونام سرمربی نساجی، از این گفته است که داور در بازی جام حذفی پنالتی مسلم روی آقایی بازیکن سپاهانی‌ها را نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدون شک اگر کوچک‌ترین صحنه مشکوکی در آن بازی رخ می‌داد سرمربی سپاهان در کنفرانس مطبوعاتی شدیداً علیه آقای فغانی موضع‌گیری می‌کرد.

با توجه به اظهارات تازه سرمربی سپاهان، باشگاه نساجی لازم دانست دو صحنه مشکوک از بازی اخیر مقابل این تیم اصفهانی را منتشر کند. در صحنه اول، ناگفته پیداست پورقاز، مدافع سپاهان با زانوی خود پشت پای نظری مهاجم نساجی را نشانه رفته و این بازیکن را نقش بر زمین می‌کند. در تصویر زیر نیز این مسئله کاملاً گویا و مشخص است. پورقاز در این صحنه دچار بی‌احتیاطی شده و نظری را با خطا متوقف می‌کند. در ادامه مسابقه در صحنه‌ای دیگر توپ با دست مدافع سپاهان برخورد می‌کند که در این عکس کاملاً گویاست. نکته اینجاست که دست بازیکن سپاهان نیز کاملاً باز است و نمی‌توان آن را توجیه کرد. در ادامه همین صحنه توپ با دست یکی دیگر از بازیکنان حریف هم برخورد می‌کند، ولی طبق معمول همیشه، دست نیست که با توپ برخورد می‌کند و احتمالاً توپ است که ناشیانه به دست مدافعان سپاهان می‌خورد!

امیر قلعه‌نویی: اگر تیم من 6 گل هم بخورد، به سمت بازی بسته نمی‌روم

 

این دو تصویر و دو صحنه کاملاً مشکوک تنها پاسخی بود به اظهارات سرمربی سپاهان که بعد از خطای مسلم باد روی سجاد شهباززاده در بازی اخیر و تغییر نتیجه مسابقه بازی، از حق خورده شده تیمش در بازی حذفی سخن گفته است!

از این پس قضاوت تنها و تنها با مردم و هواداران فوتبال خواهد بود. ببینید و قضاوت کنید.

باشگاه نساجی قصد داشت تنها از طریق کمیته داوران به این مسائل رسیدگی کند، اما مصاحبه اخیر بعضی دوستان باعث شد تا برای روشن شدن افکار عمومی این دو صحنه را منتشر کنیم.

انتهای پیام/

R1331/P1015145/S3,27/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۷۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاقات جذاب قلعه‌نویی و ستاره نامدار ایتالیا(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که در ترکیه به سر می‌برد، امشب(دوشنبه) به تماشای مسابقه آنالیا اسپور و گالاتاسرای پرداخت. مسابقه‌ای که غیر از قلعه‌نویی یک میهمان ویژه دیگر هم داشت.

وینچنزو مونتلا ستاره سابق و نامدار فوتبال ایتالیا که هدایت تیم ملی ترکیه را برعهده دارد در حاشیه حضور در بازی لیگ این کشور، با قلعه‌نویی سرمربی ایران ملاقات داشت.

در این دیدار موضوع برگزاری بازی دوستانه تیمهای ملی ایران و ترکیه پیشنهاد شد که این پیشنهاد با استقبال مونتلا روبه‌رو شد.

این مساله باید در نامه نگاری های بعدی میان فدراسیون های دو کشور مورد بررسی قرار بگیرد و باید دید چه زمانی ایران و ترکیه با هم دیدار دوستانه خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • تغییر و تحول ناگهانی در کادر مربیگری مورایس!
  • واکنش مایلی‌کهن بعد از دادگاه تجدیدنظر قلعه‌نویی
  • قطبی: نمی‌توانم جزئیات همکاری با قلعه‌نویی را اعلام کنم
  • دیدار قلعه نویی با سرمربی ایتالیایی ترکیه (+عکس)
  • ملاقات جذاب قلعه‌نویی و ستاره نامدار ایتالیا(عکس)
  • عکس| قول و قرار قلعه نویی و مونتلا در ترکیه
  • دیدار قلعه‌نویی با سرمربی ایتالیایی ترکیه
  • دیدار قلعه‌نویی با مونتلا/ استقبال سرمربی تیم ملی ترکیه از دیدار برابر ایران
  • دیدار امیر قلعه نویی با مونتلا در ترکیه + عکس
  • حضور مایلی کهن در دادگاه به خاطر قلعه‌نویی