Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بنیاد نخبگان چهارمحال و بختیاری گفت: فراخوان ثبت‌نام سومین دوره جشنواره ایده سبزکوه در ۲ محور در چهارمحال و بختیاری آغاز شد. ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶ استانها چهارمحال و بختیاری نظرات

مجتبی بنیادیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد اظهار داشت: سومین دوره جشنواره ایده سبزکوه با هدف تبلیغ و ترویج ایده‌پردازی و نخستین گام برای تبدیل علم به پدیده و جلب و هدایت سرمایه‌گذاری در حوزه علوم نوپا و دانش بنیان با همکاری بنیاد نخبگان استان، مراکز رشد دانشگاهی، پارک علم و فناوری، مراکز علمی و پژوهشی و اجرایی در آذر‌ماه امسال برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این جشنواره با شعار هدایت، مهارت و حمایت در 2 محور عمومی جشنواره «کشاورزی و محیط‌زیست، مدیریت و برنامه‌ریزی، علوم پایه، فنی و مهندسی، مدیریت شهری، علوم انسانی و علوم پزشکی» و در بخش اختصاصی «بحران آب، گردشگری، فناوری اطلاعات و ارتباطات،رسانه ملی و فضای مجازی» برگزار می‌شود.

رئیس بنیاد نخبگان چهارمحال و بختیاری بیان کرد: این جشنواره در دو بخش آزاد و دانش‌آموزی برگزار می‌‌شود در ضمن معرفی ایده‌های برتر دانش‌آموزی در هفته پژوهش و فناوری اعلام می‌‌شود.

بنیادیان خاطرنشان کرد: همچنین برگزیدگان این جشنواره علاوه بر تجلیل، از تسهیلات مراکز علمی و پژوهشی در مسیر تبدیل ایده به محصول برخوردار می‌شوند.

وی تصریح کرد: علاقه‌مندان تا 30 آبان‌ماه فرصت دارند با مراجعه به وبگاه جشنواره ایده سبزکوه به نشانی sabzkoohchb.ir مراجعه و ایده‌های خود را در سامانه ثبت کنند.

انتهای پیام/ح

R41350/P1357/S6,54/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۸۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی ۲ اثر نمایشی از چهارمحال و بختیاری به جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، رئیس حوزه هنری استان چهارمحال وبختیاری گفت : از ۱۴ اثر حاضر در پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد، ۲ نمایش از آثار تولیدی دفتر تئاتر مردمی بچه های مسجد حوزه هنری استان نیز حضور دارند.

احسان قائدی افزود : پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد به همت مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری و با مشارکت شرکت سنگ‌آهن بافق از ۱۸تا ۲۱ اردیبهشت‌ در شهرستان بافق استان یزد برگزار خواهد شد.

به گفته وی : نمایش «لیلا» به نویسندگی محمد پورجعفری و کارگردانی فاطمه جعفری از مسجد صاحب الزمان گوجان شهرستان فارسان و نمایش «گیلدا» به نویسندگی علی میرزاعمادی و کارگردانی مرضیه نفر سفیددشتی از مسجد جامع شهر سفید دشت شهرستان بروجن دو اثر راه یافته به این جشنواره هستند.

رئیس حوزه هنری استان گفت : بیش از ۴۵ گروه نمایشی در سراسر استان مورد حمایت دفتر تئاتر مردمی بچه های مسجد حوزه هنری هستند که ۳۳ گروه از این گروه ها در همایش استانی تئاتر بچه های مسجد شرکت کرده اند.

گفتنی است، پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت‌ در شهرستان بافق استان یزد برگزار می‌شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898999

دیگر خبرها

  • راهیابی هنرمندان چهارمحال و بختیاری به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • بهره مندی بیش از ۳۳ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی چهارمحال و بختیاری
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری
  • آغاز رقابت داوطلبان کنکور در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز نوبت اول کنکور سراسری در چهارمحال و بختیاری
  • راهیابی ۲ اثر نمایشی از چهارمحال و بختیاری به جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • ۲ اثر به جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد راه یافت
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی در چهارمحال و بختیاری
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره دانش آموزی از ایده تا بازار