Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-04@23:24:05 GMT

خنثی شدن طرح داعش برای نفوذ به ایران

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۶۸۵۶۸

به گزارش وانانیوز، 

 به نقل از خبرگزاری اس ان جی عراق، ابو علی البصری، رئیس گروه اطلاعاتی الصقور و مدیر کل اطلاعات و مبارزه با تروریسم در وزارت کشور عراق اعلام کرد که این گروه اطلاعاتی (الصقور) که در گروهک‌های تروریستی نفوذ کرده است اطلاعاتی در رابطه با نشست‌ها و تحرکات گروهک تروریستی داعش به ائتلاف چهارگانه عراق، سوریه، ایران و روسیه داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: تروریست‌ها برای انجام عملیات تروریستی در ترکیه، ایران و استان سلیمانیه برنامه ریزی می‌کردند.

البصری در ادامه گفت: حملات هوایی متعددی که جنگنده‌های روسی بنا بر اطلاعاتی که گروه اطلاعاتی الصقور رصد کرده بود، برنامه‌های داعش برای نفوذ به ایران، عراق، ترکیه و برخی کشور‌های اروپایی و همچنین انجام عملیات در رقه و البوکمال سوریه که مقر داعش هستند را خنثی کرد.

مسئول عراقی افزود: این گروه اطلاعاتی وابسته به وزارت کشور عراق توانست در خطرناک‌ترین دیوار امنیتی داعش نفوذ کند و ده‌ها عملیات تروریستی که ممکن بود خسارت‌های جانی و مالی در مناطق امن به دنبال داشته باشد را خنثی کند.

انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: وزارت کشور عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۸۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عوامل جیش الظلم در سیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری مرکزصدا وسیمای سیستان وبلوچستان، طی یک اقدام اطلاعاتی عملیاتی چند تن از عوامل تامین و پشتیبانی کننده عملیات‌های تروریستی اخیر استان در مدرسه دینی پشامگ راسک بازداشت شدند.
بامداد امروز رزمندگان قرارگاه قدس طی یک عملیات مشترک اطلاعاتی و عملیاتی با اداره کل اطلاعات استان سیستان و بلوچستان چند تن از عوامل تامین و پشتیبانی کننده که نقش محوری در دو عملیات گروهک تروریستی جیش الظلم در تاریخ‌های ۲۴ آذر ۱۴۰۲ در ستاد انتظامی و ۱۶ فروردین سال جاری در سپاه شهرستان راسک را داشته و در مدرسه دینی انوارالحرمین روستای پشامگ از توابع این شهرستان مخفی شده بودند را با همکاری مردم شریف منطقه شناسایی و دستگیر نمودند.

دیگر خبرها

  • اطلاعیه سپاه درباره بازداشت پشتیبانان یک گروه تروریستی
  • دستگیری عوامل جیش الظلم در سیستان و بلوچستان
  • دستگیری عوامل جیش الظلم در سیستان وبلوچستان
  • داعش در افغانستان به طور جدی سرکوب شده است
  • طالبان: حضور داعش در افغانستان به صفر نزدیک شده است
  • خواب جدید داعش برای طرفداران ؛ به افغانستان بیایید !
  • داعش فراخوان داد/ به جای فلسطین در افغانستان جهاد کنید!
  • خنثی‌سازی امنیتی‌ترین طراحی عملیات نفوذ و خرابکاری صنعتی سرویس اطلاعاتی موساد در ایران روی آنتن شبکه یک سیما
  • فراخوان داعش؛ به جای غزه در افغانستان «جهاد» کنید
  • فراخوان داعش؛ به جای غزه در افغانستان «جهاد» کنید