Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@01:25:57 GMT

آغاز به کار ستاد استقبال از زمستان

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۶۸۵۹۴

آغاز به کار ستاد استقبال از زمستان

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ مهرداد سلامتی معاون خدمات شهری شهردار ارومیه گفت : طی آبان ماه، ستاد استقبال از زمستان ۹۷ درشهر ارومیه آغاز به کار می‌کند.

وی افزود: ستاد استقبال از زمستان ٩٧ با جدیت تمام و بر اساس ابلاغیه و شرح وظایف سازمان‌ها و مدیریت‌های تابعه از آبان ماه فعالیت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سلامتی در ادامه به آماده باش نیرو‌های شهرداری ارومیه در آستانه بارش‌های پاییزی، اشاره کرد و افزود: نیرو‌های خدمات شهری ارومیه در استانه بارش‌های پاییزی و آغاز فصل سرما در آماده باش کامل به سر می‌برند تا مشکلات ناشی از بارش‌ها را درشهر کنترل کنند.

معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه گفت: جهت گرفتگی معابر در سطح شهر چندین نوبت عملیات لایروبی کانال صورت گرفته و همچنان تدوام دارد.

سلامتی عنوان کرد: شهروندان در صورت مشاهد هر گونه آب گرفتگی و مشکلات ناشی از بارش‌های می‌توانند ازطریق سامانه ۱۳۷ با مدیریت شهری ارومیه در ارتباط باشند.


انتهای پیام/ح


آغاز به کار ستاد استقبال از زمستان در ارومیه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۸۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نواحی منفصل شهری؛ منفصل از خدمات شهری

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز کردستان ،عدم وجود زیرساخت هایی، چون آب، برق، گاز، تلفن، مراکز اموزشی و درمانی سبب شده نواحی منفصل شهری از داشتن حداقل امکانات زندگی محروم بماند و به رغم اینکه پسوند شهری را به دوش می‌کشد، اما از نظر خدمات شهری با روستا‌ها برابری می‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حمایت ویژه مدیریت شهری از تشکل‌های مردم‌نهاد
  • استقبال از «مدل مشارکت» در حوزه حمل‌ونقل/ هفته آینده ۲ قرارداد همکاری مشارکت امضا می‌شود
  • استقبال ازنخستین بانوی المپیکی تاریخ ورزش آذربایجان‌غربی
  • اولین بانوی المپیکی تاریخ ورزش آذربایجان‌غربی چگونه مطرح و به پاریس رسید / استقبال در بدو ورود به ارومیه
  • اولین سهمیه تاریخ ورزش بانوان آذربایجان‌غربی چگونه مطرح و به المپیک رسید / استقبال از بدو ورود به ارومیه
  • ایجاد توازن در ارائه خدمات عادلانه ،در دستور کار شورای شهر ارومیه
  • رکود در ساخت‌وساز موجب افزایش جرایم اجتماعی می‌شود
  • نواحی منفصل شهری؛ منفصل از خدمات شهری
  • استفاده از نیروهای وظیفه در پایگاه‌های آتش‌نشانی روستایی
  • آغاز اجرای طرح آزمایشی جمع‌آوری زباله از جلوی در منازل در تبریز