Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جهان نيوز، در حمله امروز (یکشنبه 21 اکتبر)، جنگنده‌های ائتلاف سعودی به استان «حجة» در شمال غرب یمن، چهار شهروند کشته شدند و یک نفر زخمی شد. جنگنده‌های ائتلاف سعودی، خودروی یکی از شهروندان یمنی را که در حال عبور از منطقه «بنی حسن» در شهرستان «عبس» واقع در استان حجة بود، هدف قرار دادند و با بمباران این جاده موجب کشته شدن چهار شهروند و زخمی شدن یک نفر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این حمله تنها ساعاتی پس از کشته شدن یک شهروند و زخمی شدن چهار تن دیگر در حمله جنگنده‌های سعودی به خیابان «زاید» در شهرستان «الحالی» در استان «الحدیدة» در غرب یمن صورت گرفت. 

جنگنده‌های سعودی نزدیک به چهار سال است که به طور روزانه، استان‌های مختلف یمن را بمباران می‌کنند. ائتلاف سعودی-اماراتی که از ابتدای سال ۹۴ به بهانه حمایت از دولت مستعفی یمن به این کشور حمله کرده، هنوز موفق نشده دولت «عبد ربه منصور هادی» را به صنعاء بازگرداند. طبق گزارش دوازدهم مرداد (سوم اوت) واشنگتن‌پست این جنگ تاکنون بیش از پنجاه هزار کشته بر جای گذاشته است.

منبع: فارس

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۸۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش تلویزیون سعودی از زرادخانه موشکی ایران

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 17 شبکه الحره وابسته به عربستان سعودی، به بررسی زرادخانه موشکی ایران موشکی ایران پرداخته است. این گزارش جالب را با زیرنویس فارسی می‌بینید.

دیگر خبرها

  • استقرار 33 هزار نیروی نظامی ناتو در مرزهای روسیه/کشته شدن 500 هزار سرباز اوکراینی در جنگ با روسیه/حمله پهپادی گسترده اوکراین به شبه جزیره کریمه
  • سرکنسول عربستان سعودی در مشهد تعیین شد + جزئیات
  • شهادت ده‌ها زن و کودک فلسطینی در بمباران نوار غزه
  • (ویدئو) اعتراف وزیر امنیت اسرائیل به تلفات شدید حمله ایران
  • (ویدئو) اعتراف وزیر امنیت ملی اسرائیل به تلفات شدید حمله ایران
  • افراد مسلح در غرب پاکستان ۷ مامور گمرک را کشتند
  • تیراندازی در غرب پاکستان/ ۷ مامور گمرک کشته شدند
  • گزارش تلویزیون سعودی از زرادخانه موشکی ایران
  • ارتش عراق : هیچ پهپاد یا جنگنده‌ای پیش از انفجار زاغه الحشد الشعبی مشاهده نشده است
  • چهار کشته و زخمی در انفجار غرب شهر کابل