Web Analytics Made Easy - Statcounter

از میان ۱۵ برنامه شاخص انتخاب شده از رادیو ایران، ۲ برنامه «صبح جمعه با شما» و «راه شب» پرشنونده ترین برنامه های رادیو ایران انتخاب شدند که «صبح جمعه با شما» با ۶۱/۸ درصد و «راه شب» ۸۸/۴ درصد رضایت مخاطبان، پر شنونده ترین برنامه های رادیو ایران بوده اند.

ساجد قدوسیان سردبیر و تهیه کننده «صبح جمعه با شما» گفت: از قدیم گفته اند شاید محبوب شدن خیلی سخت نباشد ولی بدون شک محبوب ماندن خیلی دشوار است و من بسیار خرسندم و قدردان مردم خوب و صمیمی ایران هستم که همواره برنامه خودشان را حمایت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: محبوبیت «صبح جمعه با شما» از نظر من مدیون ۲ نکته است؛ اول صداقتی که ما در تولید برنامه با مخاطبان خود داریم و همواره سعی کردیم صدای مردم باشیم و مسایل و مشکلات  آنها را با زبان شیرین طنز به گوش مسئولان برسانیم و دوم تلاش و همت هنرمندان این برنامه که از دیرباز تاکنون همراهمان بوده اند.

قدوسیان در پایان اظهار کرد: برنامه صبح های جمعه چند بار تغییر نام داده اما پرچم برنامه میان مردم با همان برند «صبح جمعه با شما» بالا بوده است.

برنامه «صبح جمعه با شما» بعد از ماه صفر طبق روال قبل ساعت ۹ از رادیو ایران پخش می شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: شاخص ایران صبح جمعه با شما رادیو ایران برنامه رادیویی راه شب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۸۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در «کوچه سلامت پلاک۱۰۲»

به گزارش خبرگزاری صدا و سيما ، کوچه سلامت پلاک ۱۰۲، تنها برنامه رادیو سلامت است که موسیقی متناسب با بخش‌های مختلف و متنوع برنامه به صورت زنده اجرا می‌کند، و با رویکرد اجتماعی به موضوعات با نگاهی طنز و سرگرمی می‌پردازد.
در این برنامه رادیویی، هر هفته با بخش «بزن بریم» به نقاط گردشگری کشور عزیزمان سفر می‌کنیم و در مورد بخش‌های گردشگری معرفی شده صحبت می‌کنیم.

بخش‌های نمایشی و طنز در مورد مشکلات زندگی و برخورد با مشکلات در روند برنامه به صورت نمایش‌های کوتاه پخش می‌شود، در بخش «تیک تاک» نیز شنوندگان در مسابقه زنده تلفنی برنامه شرکت می‌کنند.
برنامه «کوچه سلامت پلاک۱۰۲» به تهیه کنندگی «محسن کریمی» امروز جمعه ساعت ۹ صبح به مدت ۱۲۰ دقیقه از رادیو سلامت پخش می‌شود.


دیگر خبرها

  • رادیو یعنی گرما صمیمیت و درک هستی
  • برنامه «خط اول» از رادیو ورزش
  • برنامه‌های امروز رادیو ارومیه هشتم اردیبهشت
  • اماکن مرتبط با مقاومت در کتاب‌های درسی معرفی شوند
  • پای «توقف اتانازی» به رادیو نمایش باز شد
  • پویش قدردانی از معلم در «زنگ انشا» از رادیو صبا
  • فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در «کوچه سلامت پلاک۱۰۲»
  • قدمت ۶۰ ساله شبکه استانی رادیو همدان
  • آغاز یک صبح با نشاط همراه با برنامه «صبح صبا»
  • شنونده برنامه های رادیو هستم | رادیو شخصیت های ارزشمند بسیار دارد