Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیکه واکنش خوبی به انتقادات نشان داد و مقابل سویا، خط دفاعی بارسلونا را هدایت کرد. اگرچه این تیم باز هم دو گل خورد.

طرفداری - جرارد پیکه، مدافع اسپانیایی بارسلونا می‌گوید این تیم نباید تحت تاثیر مصدومیت لیونل مسی قرار بگیرد.

بارسا شب گذشته در حالی موفق شد سویای صدرنشین را با نتیجه 4-2 شکست بدهد که در نیمه اول، لیونل مسی را به دلیل مصدومیت از ناحیه دست، از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسی به همین خاطر بازی با اینتر در لیگ قهرمانان اروپا و ال کلاسیکو را از دست خواهد داد.

به گزارش موندو دپورتیوو، پیکه که در این بازی از بهترین‌های میدان بود، پس از بازی گفت:

بازی مهمی بود. مقابل صدرنشین بازی می‌کردیم. با پیروزی می‌توانستیم به صدر جدول برسیم. دیداری بود که تقریبا در کنترل داشتیم ولی حتی پس از زدن گل سوم هم سویا ما را تحت فشار قرار داد. فعلا در فرمی هستیم که به راحتی گل می‌خوریم. گل‌هایی مثل صحنه برخورد توپ با لنگلت، اجتناب ناپذیر هستند. گاهی روی یک توپ مرده گل می‌خوریم. با این حال امروز مارک فوق العاده بود. بازی‌هایی مثل امشب را باید در نیوکمپ ببرید ولی در طول فصل باید سعی کنید به لحاظ تدافعی قدرتمند‌تر و مستحکم‌تر باشید. با این حال پس از شروع هفته با یک برد خوب، از حالا به بازی چهارشنبه فکر می‌کنیم. 

غیبت مسی؟ به لحاظ احساسی، می‌دانیم که وقتی مسی در زمین است به تیم اعتماد به نفس می‌دهد چون او بهترین بازیکن دنیا است. اما مصدومیت او نباید ما را تحت تاثیر قرار بدهد. داشتن یا نداشتن مسی قطعا چیزهایی را عوض می‌کند اما ما ترکیب خوبی در اختیار داریم. با یا بدون مسی، تیم باید به مسیر پیشرفتش ادامه بدهد و گام رو به جلو بردارد.

در فرم خوبی به بازی با اینتر و ال کلاسیکو رسیدیم چون سویا را بردیم. چهارشنبه خواهیم دید چه نتیجه‌ای رقم خواهد خورد. در ال کلاسیکو مهم نیست دو تیم در چه فرمی به بازی رسیده‌اند و هر اتفاقی ممکن است. بازی به بازی پیش می‌رویم.

امروز احساس خوبی داشتم. درباره من و بازی‌هایم زیاد صحبت می‌شود اما دیگر به این مسائل عادت کرده‌ام. به کمک کردن به تیم فکر می‌کنم. خوشحالم.

گفتنی است پیکه با انتشار تصویر زیر در استوری خود، به مصدومیت مسی واکنش نشان داد و نوشت: زود خوب شو لئو مسی

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۸۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفت و گوی جنجالی داوران ال‌کلاسیکو با VAR منتشر شد +ویدئو

به گزارش خبرنگار مهر، در دیداری حساس از هفته سی و دوم رقابت‌های لالیگا فصل ۲۰۲۳/۲۴، رئال مادرید با نتیجه ۲-۳ بارسلونا را شکست داد و فاتح ال‌کلاسیکو شد. جدالی که با گل زودهنگام «آندریاس کریستنسن» آغاز شد، در نهایت با گل پیروزی‌بخش جود بلینگام خاتمه یافت.

البته این دیدار خالی از حاشیه نبود و تصمیمات بحث‌برانگیز داور در برخی صحنه‌ها، اعتراض شدید هواداران و کادرفنی بارسلونا را در پی داشت. جنجالی‌ترین اتفاقِ آخرین ال‌کلاسیکوی فصل رخ در اواسط نیمه اول داد. در دقیقه ۲۶ بازی و روی ارسال کرنر بازیکنان بارسلونا، آندری لونین ضربه لامین یامال را در دهانه دروازه برگشت داد؛ صحنه‌ای که بارسایی‌ها قاطعانه اعتقاد دارند دروازه‌بان رئال از داخل دروازه توپ را بیرون کشیده و به قول معروف حق آنها خورده شده است.

فدراسیون فوتبال اسپانیا پس از این اتفاق فایل صوتی مکالمه داوران را منتشر کرد که در آن داوران حاضر در اتاق VAR به دلیل عدم دسترسی به تصویری واضح عبور توپ از خط دروازه را تأیید نمی‌کنند.

داور بازی خطاب به گوندوغان: «منتظر بازبینی صحنه هستیم. شاید گل باشد، بررسی می‌کنیم.»

داور VAR: «بدن لونین جلوی دید را گرفته است! به بررسی صحنه‌ها ادامه می‌دهیم. زاویه ۳۶۰ خوب نیست، این یکی هم خوب نیست، این یکی هم نه، این هم دوباره نه!»

داور بازی: «هیچ عجله‌ای نداریم، این تصمیم خیلی مهم است‌، همه دوربین‌ها را بررسی کنید!»

داور VAR: «با یک ضربه کرنر کار را مجدداً آغاز کن، ما هیچ مدرکی برای گل شدن توپ نداریم! به همین دلیل با یک ضربه کرنر کار را شروع کن. هیچ مدرکی برای ورود توپ به دروازه نیست!»

کد خبر 6086745

دیگر خبرها

  • کروس: باید بارسلونا را ۴-۰ می‌بردیم
  • تونی کروس: ال‌ کلاسیکو؟ خوب نبودیم وگرنه 4-0 بارسلونا را می‌بردیم!
  • خیال کورتوا راحت است: لونین به خوبی جایم را پر کرده
  • گفت و گوی جنجالی داوران ال‌کلاسیکو با VAR منتشر شد +ویدئو
  • بیانیه آتشین بارسلونا؛ ممکن است درخواست تکرار بازی با رئال مادرید را دهیم!
  • فصل برای دیونگ تمام شد/ هافبک هلندی به یورو می‌رسد
  • کاسه صبر بارسلونا لبریز شد: دی یونگ را با ۷۰ میلیون یورو می‌فروشیم
  • واکنش‌ها به ال‌کلاسیکو: همه چیز تمام شد (عکس)
  • عصبانیت جرارد پیکه: پنالتی رئال مادرید اشتباه بود؛ توپ از خط رد شد!
  • دومین شوک ال‌کلاسیکو: پایان فصل برای ستاره بارسا!