Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-16@17:40:49 GMT

آمار عجیب یک تیم لیگ دسته دو در کسب پنالتی

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۶۸۹۲۷

آمار یک تیم لیگ دسته دوم فوتبال ایران از فصل گذشته تا حال نشان می دهد این تیم نفتی، در بازی های خانگی از تصمیمات داوری امتیازات جالبی اندوخته است.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم نفت امیدیه که مثل سایر باشگاههای نفتی کشور از بودجه عمومی و از محل درامدهای نفت کشور ارتزاق می کند، آمار عجیب و غریبی در کسب پنالتی به خصوص در بازی های خانگی دارد و از سال گذشته تا کنون به دفعات برای این تیم پنالتی گرفته شده است که تعدادشان به مرز عددی دورقمی رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همواره گفته شده که نظارت و سرکشی ناظران فدراسیون در لیگ های دسته پایین تر بسیار کمتر است و این موضوع در شهرستان هایی مانند امیدیه و تیم فوتبال این شهر نمود بیشتری پیدا می کند. همین خلاء نظارتی باعث شده تا حالا اغلب سرمربیان و تیمهای باشگاهی حاضر در لیگ دسته دوم بعد از بازی با تیم نفت امیدیه به موضوع داوری و قضاوت های عجیب داوران معترض باشند. به نظر می رسد فدراسیون فوتبال باید نظارت بیشتری روی دیدارهای برخی تیمهای خاص انجام دهد تا مشخص شود به چه دلیل این همه پنالتی به سود یک تیم از سوی داوران گرفته می شود؟ آیا این موضوع اتفاقی است؟

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۸۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبروریزی در چلسی: دعوا بر سر پنالتی!

به گزارش قدس آنلاین، فصل عجیب و غریب چلسی فقط مربوط به نتایج ضعیف و ناکامی ستاره‌های تیم نیست. حواشی دیگری هم پیرامون این تیم وجود دارد که یکی از آنها دیشب در بازی برابر اورتون مشخص شد.

ستاره‌های جوان چلسی بارها به دلیل بی‌تجربگی بازی‌ برده را با تساوی و شکست عوض کرده‌اند. نبود تجربه این بار به شکل دیگری برای آنها دردسرساز شد.

در نیمه دوم بازی چلسی-اورتون، در حالی‌که بازی با نتیجه ۴-۰ دنبال می‌شد، نونی مادوئکه در محوطه جریمه حریف سرنگون شد و داور بلافاصله رای به پنالتی داد. اینجا بود که جنجال بزرگی ایجاد شد. مادوئکه که خودش پنالتی را گرفته بود توپ را برداشت و قصد داشت ضربه را خودش بزند. ثانیه‌هایی بعد پالمر، پنالتی‌زن اصلی چلسی، به طرف او رفت و از او درخواست توپ کرد. 

مادوئکه که قصد نداشت توپ را به پالمر بدهد، با اعتراض کانر گالاگر، کاپیتان تیم، روبه‌رو شد. گالاگر توپ را از دستان مادوئکه درآورد و به پالمر داد. در همین حین نیکلاس جکسون از راه رسید و دستش را به سمت توپ برد که آن را از پالمر بگیرد که پنالتی‌زن چلسی او را هل داد و به عقب فرستاد. پس از چند ثانیه مادوئکه و جکسون بیخیال توپ شدند و اجازه دادند خود پالمر ضربه را بزند.

ستاره چلسی مثل همیشه با اعتمادبه‌نفس پشت توپ قرار گرفت و موفق با زدن ضربه‌اش به سمت راست و فریب پیکفورد، بازی را ۵-۰ کند.

دیگر خبرها

  • احتمال عجیب سهمیه وزنه‌بردار ایرانی در المپیک
  • فابین بارتز، استاد بازی های روانی در ضربات پنالتی / فیلم
  • آمار عجیب ستاره سابق پرسپولیس در لالیگا دو
  • آمار عجیب لوکادیا در لالیگا دو
  • پالمر: در پایان مسابقه به درگیری‌مان برای زدن پنالتی خندیدیم
  • آمار عجیب لوکادیا در لالیگای دو؛ فقط 17 دقیقه بازی!
  • آمار عجیب مهاجم جنجالی پرسپولیس در اسپانیا
  • آبروریزی در چلسی: دعوا بر سر پنالتی!
  • سهم عجیب ۹۶ درصدی رانندگان با تجربه در تصادفات! / رانندگان تازه کار سهم صفر درصدی در تصادفات نوروزی داشتند!
  • آمار عجیب از مرگ و میر در حوادث هفته گذشته