Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-25@12:52:10 GMT

یک برند خوب چه ویژگی هایی دارد؟

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۶۹۰۴۵

یک برند خوب چه ویژگی هایی دارد؟

ویژگی هایی که یک برند را قوی و نیرومند می سازد ؛جذابیت برند ،اعتبار و کیفیت برند،صریح و واضح بودن برند است.

ثبت برند چیست ؟

ثبت برند جاری محصولات و خدمات شما را از کالاها و خدمات سایر شرکت ها متمایز می کند و باعث جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی می شود .

در تعریفی ساده برند یا علامت تجاری به نام ، عبارت ، طرح ، نماد یا هر ویژگی دیگری که خدمات یا محصولات شرکت را مشخص کند گفته می شود که می تواند حاصل خلاقیت و ایده فکری شما باشد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  لوگو یا برند تجاری باید طوری باشد که مخاطب با شنیدن ،حس کردن و دیدن ؛آن را در ذهن تداعی کند .

انواع ثبت برندهای تجاری به دو نوع ثبت برند در ایران و ثبت برند بین المللی(مادرید) تقسیم می شود و هزینه ثبت برند برای هر کدام متفاوت است .

برای بررسی ثبت برند می توان از استعلام برند استفاده کرد تا متوجه شد برندی مشابه با برند انتخابی شما به ثبت نرسیده باشد به عنوان مثال برای ثبت برند مواد غذایی می توان استعلام برند گرفت تا متوجه شد چه برندهایی به ثبت رسیده اند.

مدارک لازم جهت ثبت برند بین المللی(مادرید)

نامه درخواست ثبت علامت بین المللی به اداره ثبت علائم تجاری با ذکر کشور مورد نظر مدارک هویتی اشخاص حقیقی و حقوقی اظهارنامه یا اصل گواهی ثبت علامت تجاری در ایران تکمیل فرم مخصوص لاتین بعد از انتخاب کشور مورد نظر برگه ی محاسبه ی هزینه ی ثبت برند بین المللی همراه با مهر و امضا متقاضی

حمایت از ثبت برند و مالکیت معنوی

چند نوع مالکیت معنوی وجود دارد که در زمینه های مختلف ارائه شده است مانند مالکیت صنعتی که شامل ایده و خلاقیت فردی می باشد .حق ثبت اختراع ،طرح های صنعتی ، علایم تجاری و جغرافیایی نمونه هایی از مالکیت معنوی به شمار می روند.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۹۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

EXEED در راس هرم نوآوری چری

طبق آخرین تاریخ انجمن خودروسازان ژاپن، حجم صادرات سالانه خودرو ژاپن در سال 2023 تقریباً 4.3 میلیون دستگاه است. بر همین اساس در سال 2023، حجم صادرات خودرو چین از ژاپن پیشی گرفت و به بزرگترین صادرکننده خودرو در جهان تبدیل شد.

در این میان، صادرات چری نیمی از حجم صادرات خودرو در چین را به خود اختصاص داده و برای 21 سال متوالی رتبه اول را در صادرات خودروهای سواری کسب کرده است. محصولات برند چری به بیش از 20 کشور در آسیای مرکزی، آمریکای جنوبی و اروپای شرقی صادر شده و دارای بیش از 150 فروشگاه در خارج از کشور است.

برند EXEED نیز به منظور تولید محصولات با کیفیت جهانی به منابع استراتژیک خود تکیه کرده است. این برند خودروساز با بیش از 27 سال سابقه تحقیق و توسعه فناوری‌های پیشرو در گروه چری و تاسیس هشت مرکز جهانی تحقیق و توسعه، توسعه صادرات‌محور محصولات را دنبال می‌کند. ورود EXEED به بازار ایران نیز در راستای سیاست‌های گسترش سهم بازار این شرکت در منطقه و اهمیت روزافزون اقتصادی و فرهنگی ایران، بوده است. تولید این خودرو همچنین گزینه های حمل و نقل با کیفیت و تنوع عرضه اتومبیل های لوکس در کشور را افزایش خواهد داد.

بر اساس این گزارش، EXEED آخرین برند لوکس تمام الکتریکی خود EXLANTiX را در نمایشگاه خودروی پکن، رونمایی می‌کند. این برند همچنین آخرین مدل‌های ES و ET خود را عرضه می‌کند و در مورد دیدگاه زیست‌محیطی EXEED بحث می‌کند. به گفته «یین تونگیو»، رئیس هیئت مدیره چری « EXEED» می‌خواهد با توسعه انرژی‌های جدید در رأس هرم برند چری باشد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899279

دیگر خبرها

  • داروهای غیر آنتی‌بیوتیک باکتری‌ها را از بین می‌برند
  • جشن دستاوردهای آژانس پلاتین در سال 1402
  • EXEED در راس هرم نوآوری چری
  • شهرداری تهران به دنبال ارائه کیفی خدمات در نمایشگاه کتاب است
  • شهرداری به دنبال ارائه کیفیت خدمات در نمایشگاه بین‌المللی کتاب است
  • 5 دلیل برای خرید میان رده های شیائومی
  • 2 ستاره دیگر WWE اخراج شدند
  • رفع اختلاف مالکیت ساکنان حاشیه تالاب بین المللی انزلی مستلزم ورود جدی مسئولان مربوطه
  • از رنجی که می‌برند...
  • برگزاری نمایشگاه تجاری افغانستان و قزاقستان در کابل