Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان بوشهر با بیان اینکه آسیب‌های اجتماعی با خشونت ارتباط دارد گفت: طرح پیشگیری از خشونت به ویژه در ایراد ضرب و جرح عمدی با هدف شناخت عوامل تاثیرگذار تدوین و تصویب شد. ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۷ استانها بوشهر نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، علی جمادی ظهر امروز در نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم استان بوشهر با بیان اینکه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بسیاری از مشکلات را کاهش می‌دهد اظهار داشت: طرح پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با  مشارکت آحاد مردم به ویژه خانواده‌ها می‌تواند اثرگذاری لازم داشته باشد که در این راستا باید همکاری مردم مورد توجه قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر نقش مهم اجرای طرح‌های پیشگیری  از آسیب‌های اجتماعی در کاهش جرائم تاکید کرد:  طرح‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در بخش‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، انتظامی، قضایی، حقوقی در کارگروه‌­های تخصصی تهیه و پس از طرح و تصویب در شورای پیشگیری از وقوع جرم استان به دستگاه­­‌های عضو  ابلاغ شد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر با تاکید بر اینکه آسیب‌های اجتماعی با خشونت ارتباط دارد از تصویب طرح پیشگیری از خشونت  خبرداد و بیان کرد: این طرح به ویژه در ایراد ضرب و جرح عمدی با هدف شناخت عوامل تاثیرگذار  تدوین و در نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم استان بوشهر تصویب شد.

جمادی، با اشاره به پرونده‌های ارائه شده در دادگستری در خصوص جرائم خشونت افزود: بسیاری از پرونده‌هایی که در دادگستری  تشکیل شده در زمینه خشونت  است که  اجرای طرح پیشگیری از خشونت می‌تواند در کاهش وقوع جرائم اثرگذار باشد.

وی با تاکید بر پیشگیری از خشونت  و نقش آن در جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی  تصریح کرد: باید در کنار طرح ارائه شده در خصوص پیشگیری از خشونت در استان دیدگاه اجتماعی و حقوقی نیز مورد توجه قرار بگیرد.

انتهای پیام/م

R41363/P1486/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۹۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل تقاطع امام خمینی (ره) اراک اولویت اقدامات مسؤولان شهری باشد

به گزارش خبرنگار مهر، محسن خیرمند پیش ازظهر سه شنبه در جریان بازدید از نقاط حادثه خیز ترافیکی شهر اراک اظهار کرد: هفدهم آذرماه سال گذشته، زیرگذر پروژه تقاطع غیر همسطح امام خمینی (ره) افتتاح شد همچنین در بهمن ماه پارسال، مسؤولان شهری وعده تکمیل پروژه تقاطع غیرهم سطح امام خمینی (ره) را تا پیش از اتمام سال دادند که تکمیل آن با گذشت یک‌ماه از سال جدید، همچنان در هاله‌ای از ابهام است.

وی افزود: در بازدید اخیر از این پروژه، وضعیت نابسامان همزمان فعالیت کارگران با عبور خودروها از زیرگذر را شاهد هستیم که هر لحظه احتمال بروز خطر جانی برای کارگران وجود دارد که باید نسبت به آن تدابیر ویژه ای اندیشه شود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مرکزی گفت: هر پروژه جاده‌ای که زیربار ترافیکی می‌رود مستلزم برخورداری از روشنایی، آسفالت و سایر پیش‌نیازهای عبور و مرور است که در خصوص این پروژه، این مهم به طور کامل رعایت نشده است و در صورت بروز هرگونه حادثه‌ای مسئولیت کیفری و مدنی متوجه شهرداری خواهد بود.

خیرمند ادامه داد: امید است شهرداری در خصوص پیشبرد این پروژه اهتمام بیشتری داشته باشد و مواردی نظیر آسفالت مطلوب، کانال‌های عرضی آب سطحی را با کیفیت مطلوب و مدت زمان سریع‌تری انجام دهد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مرکزی گفت: انتظار است مسؤولان شهری در خصوص زمان‌بندی افتتاح پروژه‌ها، وعده واهی ندهند و اعتماد عمومی را خدشه دار کنند و تمامی اظهار نظرات و وعده‌های آنها باید براساس نظرات و اقدامات کارشناسی و تخصصی باشد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مرکزی تاکید کرد: پیشبرد صحیح و بی نقص پروژه‌های شهری، ضرورتی بی بدیل است و شهرداری به عنوان دستگاه مسؤول در اجرای پروژه‌های شهری باید نسبت به اجرای آن اهتمام ویژه داشته باشد.

کد خبر 6086498

دیگر خبرها

  • سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک سال گذشته در آذربایجان‌غربی
  • اجرای طرح همیاران آرامش در گرگان و گنبد
  • باور‌های اعتقادی مهم‌ترین عامل پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است
  • برخورد با قصور دستگاه‌ها در صورت بی توجهی به آسیب‌های اجتماعی
  • برخورد با قصور دستگاه‌ها در صورت بی توجه به آسیب‌های اجتماعی
  • کاهش پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی در تهران
  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق در کردستان
  • تکمیل تقاطع امام خمینی (ره) اراک اولویت اقدامات مسؤولان شهری باشد
  • ارائه آموزش‌های حقوقی به ۷۸۹۵ مشاور املاک و خودرو در البرز
  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی