Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-19@01:15:49 GMT

زائران کربلا از سیم کارت ایرانی استفاده نکنند+فیلم

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۶۹۲۳۰

‍‍‍‍‍‍

رکنا: توصیه های وزیر ارتباطات به زائران:اربعین زائران سیمکارت عراقی بخرند، به‌صرفه تراست .

حجم ویدیو: 5.48M | مدت زمان ویدیو: 00:00:51

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

این فراری مخوف را می شناسید ؟! / مخفیگاهش کجاست؟! +عکس بدون پوشش پسرتهرانی با دیدن فیلم خشن در سینما مردی را به سبک آن سلاخی کرد! + عکس جزییات ماجرای 2 شهید بخاطر نپوشیدن جلیقه ضدگلوله! وحشت دختران دانش آموز از 5 مرد شوم / در سمیرم رخ داد روند 14 ساله آتش سوزی مرگبار مسجد ارگ / هنوز نتیجه مشخص نیست! عصبانیت ترامپ از دامادش در ماجرای جمال خاشقجی این دختر یک شبه دید بی آبرو شده است! / دست پنهان کیست؟! دختر 14 ساله آبادانی در راه پله خانه شان با روسری خود را دار زد تجاوز به دختر 12 ساله داخل یک خودرو در کوچه خلوت +عکس ثبت رکورد گران ترین فوتبالی توسط یک ایرانی مرد تهرانی در پرشیای آتشین زنده زنده سوخت! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا دامادم در دوران عقد زیاد خانه ما می آمد و همین باعث شد که شوهرم به همه چیز شک کند! خارج کردن 120 کرم 25 سانتی از معده یک زن + عکس های باورنکردنی جزئیات دستگیر 6 مرد زن نما در مسیر اربعین / یک دوجنسه همراه آنان بود! + فیلم گرفتن اثر انگشت از جسد مرد مرده پیدا شدن جسد مرد گمشده در کوهستان! / راز مخوف چیست؟!.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه سیم کارت کربلا ایرانی فیلم اربعین ویدیو ها ایران عکس فیلم قتل دختر ایرانی جوان مرد زندگی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۹۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختر ۱۱ ساله فروشنده مزون لباس را با چاقو کشت

 سرهنگ عبدالرضا ضربت جانشین فرمانده انتظامی شیراز اظهار داشت: ساعت ۱۱ شب ۲۹ فرودین‌ماه سال جاری از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ یک فقره درگیری منجر به قتل در یکی از محله‌های شهرستان شیراز اعلام و بلافاصله تیمی از ماموران انتظامی پاسگاه کفترک در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد دختر ۱۱ ساله به همراه مادر ۴۰ ساله‌اش جهت خرید لباس به یک منزل (مزون خانگی) می‌روند و پس از پرو کردن لباس مورد تمسخر از سوی فروشندگان  قرار می‌گیرند که پس از مشاجره با آنها درگیر می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • سومین همایش بین‌المللی معرفت و رسالت حسینی آغاز شد
  • دختر ۱۱ ساله فروشنده مزون لباس را با چاقو کشت
  • احداث پارکینگ با ظرفیت پذیرش ۱۰ هزار خودور زائران اربعین در پایانه مرزی مهران
  • نیازهای حمل و نقل سفر زوار اربعین در مریوان تامین شود
  • کردستان برای سومین سال میزبان زائران اربعین شد
  • رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا،فردا
  • رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا
  • نقش مدیریت مردم در پیاده روی اربعین پر رنگ از پیش شود
  • استفاده از تمامی ظرفیتها برای میزبانی از بزرگترین پیاده روی جهان
  • همایش بین‌المللی معرفت و رسالت حسینی در کربلا برگزار می‌شود