Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@06:53:37 GMT

رکوردشکنی منفی رئال مادرید در گلزنی تکذیب شد!

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۶۹۲۵۸

رکوردشکنی منفی رئال مادرید در گلزنی تکذیب شد!

روز گذشته رسانه های اسپانیایی اعلام کردند که رئال با ثبت 481 دقیقه متوالی بدون گلزنی، از این حیث رکوردی تاریخی ثبت کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در حالی روز گذشته پای به دیدار برابر لوانته گذاشت که در 4 بازی متوالی قبلی خود موفق به گلزنی نشده بود.

شکست 3-0 برابر سویا، تساوی بدون گل در دربی مادرید برابر اتلتیکو، شکست 1-0 برابر زسکا و شکست 1-0 برابر آلاوس دیدارهایی بودند که رئال نتوانسته بود گلزنی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

سرانجام طلسم گل نزدن های رئال در دقیقه 72 بازی با لوانته به اتمام رسید و مارسلو توانست یکی از گل ها را پاسخ دهد. به این ترتیب رکورد به گل نرسیدن رئال مادرید روی 481 دقیقه پایان یافت اما این بدترین رکورد تاریخ 116 ساله رئال نیست.

طبق ادعای آاس، بدترین رکورد گلزنی تاریخ رئال، 495 دقیقه است که به سال 1985 با هدایت آمانسیو بر می گردد.

 

رئال با شکست شب گذشته برای اولین بار پس از ماه می سال 2009 متحمل سه شکست متوالی شد. در آن مقطع مربی رئال، خوان دی راموس بود و بازی های این تیم پس از مسجل شدن قهرمانی بارسا، تشریفاتی شده بودند.

رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۹۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رامین رضاییان تکذیب کرد؛ 3 کارته هستم و مقابل پرسپولیس بازی می کنم / واقعیت ماجرا چیست؟!

رامین رضاییان برای بازی مقابل پرسپولیس مشکلی ندارد.

به گزارش طرفداری، رامین رضاییان مافع آماده این روزهای سپاهان برای بازی مقابل پرسپولیس محروم نیست.

رامین رضاییان مدافع سپاهان که در پیروزی 2-1 ملوان در ترکیب تیم مورایس حضور داشت، در ثانیه های پایانی نیمه اول کارت زرد گرفت و در برخی رسانه گفته شد که این بازیکن بازی بعدی حساس تیمش مقابل پرسپولیس را به دلیل 4 کارته شدن از دست داده است.

اما رامین رضاییان با انتشار یک استوری اعلام کرد که این خبر کذب است و 3 کارته است و برای رویارویی با تیم سابقش مشکلی ندارد.

ایرنا نوشت: داستان تعداد کارت زرد های رامین رضاییان در ساعات گذشته ، تبدیل به یکی از موضوعات جنجالی دیگر فوتبال ایران شده است.

این بازیکن در حالی امروز مقابل ملوان با کارت زرد داور جریمه شد که رسانه ها مدعی بودند ، رامین با دریافت این کارت زرد از حضور در دیدار مقابل پرسپولیس به علت ۴ کارته شدن، محروم خواهد شد.

خبر محرومیت با واکنش‌ این بازیکن در فضای مجازی رو به رو شد و رامین با انتشار یک استوری مدعی شد که تنها سه کارت زرد دریافت کرده است.

اما واقعیت ماجرا چیست؟!

طبق داده های سایت های آماری رامین رضاییان در دیدار زیر با کارت زرد داور جریمه شده :

????دقیقه 56 برابر نساجی
????دقیقه 96 برابر پرسپولیس 
????دقیقه 93 برابر آلومینیوم
????دقیقه 90 برابر هوادار
????دقیقه 50 برابر ملوان

باشگاه سپاهان مدعی است که  رامین رضاییان در دیدار مقابل آلومینیوم کارت زردی دریافت نکرده که این ادعا درست به نظر می‌رسد اما با احتساب کارت زردی که رضاییان مقابل هوادار دریافت کرده، امروز او چهار کارته شده و در دیدار مقابل پرسپولیس محروم خواهد بود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فرشاد احمدزاده نگذاشت گل به نام رامین رضاییان ثبت شود! (فیلم) غیر رسمی؛ رامین رضاییان از الشحانیه جدا شد؛ مدافع ملی‌پوش پرسپولیسی می‌شود؟

دیگر خبرها

  • اعتراف نگران کننده بلینگام: واقعا خسته هستم!
  • گل سردار آزمون مانع شکست رُم نشد
  • پاداش آنچلوتی به ستاره‌های رئال پس از پیروزی
  • فاجعه ژاوی برابر رئال: رکورد 88 ساله شکست
  • سلام رئال مادرید به قهرمانی با شکست بارسلونا
  • کامبک دقیقه۹۰ رئال با گل بلینگام/ کارلتو کلک ژاوی و لالیگا را باهم کَند/ بارسا هر سه ال‌کلاسیکو را باخت!
  • پیروزی رئال مادرید در ال‌کلاسیکو/ موقعیت بارسلونا به خطر افتاد
  • رامین رضاییان تکذیب کرد؛ 3 کارته هستم و مقابل پرسپولیس بازی می کنم / واقعیت ماجرا چیست؟!
  • نفرین رئال مهاجم بارسلونا را رها نمی‌کند
  • امید ستاره بارسا: رئال در باد بردن سیتی خوابیده!