Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@13:12:55 GMT

ماجرای نوشابه‌گرفتن کارگران به جای سنوات چه بود؟

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۶۹۲۷۱

ماجرای نوشابه‌گرفتن کارگران به جای سنوات چه بود؟

باشگاه خبرنگاران:  مازندرانی رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان گلستان پیرامون خبر‌های منتشر شده در خصوص توزیع نوشابه به جای سنوات در شرکت زمزم گرگان گفت:حدود ۱۰ نفر از بازنشستگان شرکت زمزم گرگان به درخواست خود و توافق باشرکت، نوشابه دریافت کردند.

وی ادامه داد: در چند سال گذشته به دلیل شرایط نامساعد بودن این کارخانه حدود ۵۰ نفر از کارگران با هدف دریافت حقوق از تامین اجتماعی بازنشسته شده اند و تا کنون هیچ یک از کارگران و بازنشستگان این مجموعه دادخواست و شکایتی به این نهاد ارسال نکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: دریافت نوشابه بین کارگران و شرکت زمزم گرگان توافقی بوده و ما در جریان نبودیم و اگر امروز هم به اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی در خصوص سنوات مراجعه کنند پس از صدور رای سنوات افراد اعلام خواهد شد و از طریق اجرای احکام دادگستری حق و حقوق افراد گرفته می‌شود.

مازندرانی افزود: احقاق حقوق کارگران جز حقوق ممتاز است و وزرات کار وظیفه دارد سریعا مسائل را رسیدگی کنند و این افراد می‌توانند با مراجعه به اداره کار مشکلات خود را مطرح و رسیدگی خواهد شد.

مازندرانی افزود: این شرکت به دلیل بدهی و معوقات سال‌های گذشته به بانک‌ها تا کنون نتوانسته از تسهیلات بانکی برخوردار باشد و حدود ۳ میلیارد تومان بدهی بیمه‌ای دارد، اما بیمه کارگران این کارخانه همچنان تمدید می‌شود.

گفتنی است، شرکت زمزم گرگان ۳۵۰ نیرو فعال دارد.

منبع: فردا

کلیدواژه: شرکت زمزم کارگران سنوات کارگران نوشابه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۹۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل مسیر قطار تهران - گرگان را بست


به گزارش تابناک، محسن سوخته‌سرایی معاون اداره کل مدیریت بحران گلستان اظهار کرد: قطار تهران به مقصد گرگان که شب گذشته حرکت خود را آغاز کرده بود، صبح امروز و بعد از اطلاع از آبگرفتگی خط ریلی در شهرستان بندرترکمن برای جلوگیری از حوادث احتمالی قبل از رسیدن به مقصد در بندرگز متوقف شد.

وی تعداد مسافران این قطار را ۲۷۰ نفر اعلام کرد و افزود: بخشی از آنان با مینی‌بوس از بندرگز در حال جابه‌جایی به سمت گرگان هستند و با هماهنگی شهرداری گرگان تعدادی اتوبوس هم برای انتقال سایر مسافران به سمت بندرگز حرکت کردند.

معاون اداره کل مدیریت بحران گلستان گفت: به محض فروکش کردن آب، حرکت قطار تهران - گرگان برقرار می‌شود.

 منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • ترکمنستان مقصد۴۸ درصد صادرات گلستان/ خبری از یُد در ۱۰ کالای اول صادرات نیست!
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان میزبان حدود ۱۷۰۰ نفر از داوطلبان خواهد بود
  • رئیس فراکسیون کارگری: عدم افزایش حق مسکن و پایه سنوات کارگران هیچ توجیهی ندارد
  • فرآیند تولید دیگ و ماهیتابه با قوطی فلزی نوشابه توسط کارگران پاکستانی (فیلم)
  • عدم افزایش حق مسکن و پایه سنوات کارگران هیچ توجیهی ندارد
  • مزاح رهبر انقلاب با روش عجیب یک کارگر برای گرفتن انگشتر
  • سیل مسیر قطار تهران - گرگان را بست
  • ماجرای عجیب کاهش حقوق کارگران در صورت تعطیلی پنجشنبه!
  • هشدار نارنجی با شدت گرفتن بارش‌های رگبار و صاعقه در اصفهان
  • هشدار نارنجی با شدت گرفتن ناپایداری بارش‌های رگبار و صاعقه در اصفهان