Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@03:09:53 GMT

حوزه حمل و نقل اردستان نیازمند نظارت جدی است

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۶۹۴۶۵

حوزه حمل و نقل اردستان نیازمند نظارت جدی است

کاشان - ایرنا - فرماندار اردستان گفت: فقدان نظارت مناسب در حوزه حمل و نقل این شهرستان، مشکلاتی را در زمینه جابجایی مسافر به همراه داشته که نیازمند بازنگری می باشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حمیدرضا تاملی روز یکشنبه در جلسه کارگروه حمل و نقل اردستان بیان کرد: نزدیک به 60 دستگاه تاکسی درون شهری داریم اما به دلیل اجرای نامناسب قانون، حضورشان چندان مشهود نیست و شهروندان برای جابجایی همچنان با مشکل رو به رو هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: ریشه بیشتر اختلاف های حوزه حمل و نقل درون شهری اردستان، اقتصاد ضعیف و وضعیت نامناسب درآمدی در این شهرستان است.
فرماندار اردستان افزود: مشکلاتی نیز در حوزه فعالیت اتوبوس های برون شهری بین شرکت های مسافربری از جمله در زمینه جابجایی مسافر و زمان حرکت از مبدا و مقصد در اردستان و زواره داریم که با برگزاری جلسه و بازدید میدانی در این زمینه تصمیم گیری خواهد شد.
تاملی، نبود اتحادیه حمل و نقل در شهرستان اردستان و مشترک بودن فعالیت با شهرستان نائین را از دیگر مشکلات حوزه حمل و نقل برشمرد.
وی همچنین گفت: تکمیل نشدن پایانه مسافربری شهرداری اردستان موجب پراکندگی مرکزهای حمل و نقل درون شهری و برون شهری شده که باید شهرداری هرچه زودتر در این زمینه اقدام کند.
سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای اردستان نیز در ادامه عنوان کرد: 2 شرکت مسافربری اتوبوسرانی در اردستان، یک شرکت در شهر زواره و یک شرکت مسافربری سواری برون شهری نیز در اردستان کار حمل و نقل مسافران را به اصفهان و تهران بر عهده دارند.
داریوش مرادی افزود: همچنین 20 دستگاه مینی بوس کار جابجایی مسافران را از روستاها به اردستان و اصفهان انجام می دهند که مالکان این وسایل نقلیه می توانند برای دریافت لاستیک سهمیه ای از طریق اتحادیه حمل و نقل در نائین اقدام کنند.
اردستان با جمعیت افزون بر 42 هزار نفر در فاصله 118 کیلومتری شمال شرقی اصفهان واقع است.
7431/8123

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد حمل و نقل اردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۹۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه تسهیلات اشتغال به مددجویان اردستانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ قائم مقام اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان در مراسم تکریم ابوالقاسم صادقی رئیس قبلی و معارفه محمد جواد شفیعی رئیس جدید کمیته امداد اردستان گفت: برای ۸۳۷ مددجوی استان مسکن تهیه شده است که با توجه به تعداد بالای مددجویان بدون مسکن سهم استان کم بوده است.
نبی اله دادی با بیان اینکه ۲۴۰۰ خانوار با جمعیتی بیش از ۴۸۰۰ نفر تحت پوشش کمیته امداد اردستان هستند، افزود: محدودیتی برای حمایت از افراد نیازمند وجود ندارد و هر خانواده‌ای که تا دهک ۳ باشد می‌توانند تحت پوشش کمیته امداد قرار بگیرد.
وی ادامه داد:با تفاهمی که با بسیج سازندگی سپاه صورته گرفته برای مددجویان مستأجر مسکن احداث می‌شود.
قائم مقام کمیته امداد استان اصفهان با بیان اینکه در شهرستان اردستان ۲۰۰ مددجو مستاجر هستند گفت: کمیته امداد آمادگی دارد تا زمین در اختیار متقاضیان قرار بگیرد و این افراد صاحب مسکن شوند.
اله دادی اضافه کرد: سال گذشته ۱۷۰ نفر در شهرستان اردستان آموزش دیدند که ۱۰۸ درصد تعهد صورت گرفته محقق شده است.
وی به اختصاص ۵۵۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی به شهرستان اردستان هم اشاره کرد و افزود: توانستیم ۹۰ درصد این تسهیلات را جذب کنیم.

دیگر خبرها

  • معدوم‌سازی ۲ تن مواد غذایی فاسد در اردستان
  • تخصیص ۵۵۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در اردستان
  • ارائه تسهیلات اشتغال به مددجویان اردستانی
  • پرداخت تسهیلات ۵۵۰میلیاردی به مددجویان اردستان
  • قطعی برق برخی مناطق شهری و روستایی در ۷ شهرستان گیلان
  • تلاش برای تولید نان کامل/ سیستم آسیابانی نیازمند اصلاح است
  • بهادری جهرمی: نظارت‌ مرثر بر بازار نیازمند تمرکز نظارت است
  • زرند، پیشروترین شهرستان در زمینه کنترل و مهار معضل اعتیاد 
  • راه اندازی میدان بار جدید و هشت بازار میوه و تره‌بار
  • انعقاد تفاهم نامه بازآفرینی پایدار محدوده‌ها و بهسازی و نوسازی بافت تاریخی بیرجند