Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-01@23:21:26 GMT

◄ 700میلیارد بودجه مترو در بانک شهر مانده است

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۶۹۶۸۱

◄ 700میلیارد بودجه مترو در بانک شهر مانده است

تین‌نیوز | 

۷۰۰ میلیاردتومان مبلغ فروش اوراق مشارکت خط ۷ مترو دریکی از بانک‌های خصوصی متعلق به کلان‌شهرها مانده و هنوز دراختیار شهرداری قرارنگرفته است.

به‌گزارش تین‌نیوز به نقل از مهر، مرتضی الویری، رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای‌شهر تهران با بیان این موضوع گفت: چهار هزارمیلیارد تومان اوراق مشارکت برای توسعه خطوط ریلی در بودجه سال ۹۶ کشور پیش‌بینی شد که دو هزارمیلیارد متعلق به خط هفت و دو هزارمیلیارد تومان متعلق به خط شش بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الویری در جلسه علنی روز یکشنبه شورای‌شهر تهران، بابیان اینکه بانک مرکزی این رقم را در خط هفت به ۷۰۰ میلیاردتومان رساند و هزار و ۳۰۰ میلیاردتومان را برای خط 6 پیش‌بینی کرد، گفت: درحال‌حاضر ۷۰۰ میلیاردتومان خط هفت دریکی از بانک‌های خصوصی متعلق به کلان‌شهرها وجود دارد اما هنوز برای خط هفت وصول نشده است.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: مرتضی الویری مترو تهران بودجه مترو اوراق مشارکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۹۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت مجلس با جدول مربوط به توزیع اعتبارات نیرو‌های مسلح

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز در ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ جدول ۲۱ با عنوان «توزیع اعتبارات نیرو‌های مسلح» را به تصویب رساندند.

حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون تلفیق در توضیح این جدول گفت: این جدول مربوط به نیرو‌های مسلح است که ما ۱.۸ میلیارد یورو پیش‌بینی کردیم. این بودجه برای بنیه دفاعی کشور است.

نماینده دولت نیز گفت: در این جدول نرخ پیش‌بینی شده برای ۱.۸ میلیارد یورو بیشتر از نرخ پایه کالا‌های اساسی یعنی ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان و بازار دوم یعنی‌ای پی اس است و احتمالا نرخ بازار آزاد بوده که ما با آن مخالفیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • ۹۵ درصد بودجه پیشنهادی دولت تایید شد
  • فال قهوه روزانه؛ فال قهوه امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • موافقت مجلس با جدول مربوط به توزیع اعتبارات نیرو‌های مسلح
  • هشدار قالیباف درباره تامین ارز دارو
  • مدیریت «بازار دارو» یکی از اولویت‌های دولت است
  • تصویب جدول توزیع اعتبارات نیروهای مسلح
  • تاکید قالیباف به تامین ارز دارو
  • ۴۶۰ روز به پایان مدیریت شهری ششم باقی مانده است
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوارها در سال ۱۴۰۲
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوار‌ها در سال ۱۴۰۲