Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: هزینه تماس از طریق تلفن ثابت با شماره های ثابت عراق یا تلفن های همراه زایران اربعین حسینی (ع) مشمول 10 درصد تخفیف شد.

به گزارش یکشنبه شرکت مخابرات، «سیدمحید صدری» افزود: هزینه تماس از طریق تلفن ثابت با شماره های ثابت عراق از 700 تومان به 630 تومان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: تماس از طریق تلفن ثابت با تلفن همراه افراد حاضر در عراق نیز دقیقه ای 900 تومان بود که در ایام اربعین حسینی با 10درصد تخفیف، دقیقه ای 810 تومان محاسبه می شود.
صدری اعلام کرد: تخفیف هزینه تماس از تلفن ثابت با تلفن ثابت و تلفن همراه در عراق از اول تا هجدهم آبان ماه اعمال می شود.
به گزارش ایرنا، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بیست و هشتم مهرماه به زائران اربعین حسینی (ع) توصیه کرد در مسیر پیاده روی اربعین به دلیل مقرون به صرفه بودن از سیمکارت های عراقی استفاده کنند.
«محمدجواد آذری جهرمی» در یکی از صفحه های اجتماعی خود نوشت: در 10 نقطه از مسیر نجف به کربلا با همکاری شرکت‌های اینترنتی عراق وای فای رایگان برای زائران فراهم است.
برای گرامیداشت چهلمین روز شهادت امام حسین (ع) و یاران ایشان هر سال آیین مذهبی راهپیمایی اربعین حسینی (ع) به مقصد کربلا با حضور گروه های مردمی از کشورهای مختلف برگزار می شود.
امسال هشتم آبان ماه مصادف با این روز است اما آیین راهپیمایی از چند روز پیش از آن شکل می گیرد.

اقتصام*2078*1961*

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد شركت مخابرات ايران اربعين 97

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۹۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکنش بانکی با تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌های بانکی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بانک مرکزی، مصطفی قمری وفا مدیر روابط عمومی بانک مرکزی گفت: با طرح کهربای بانک مرکزی، امکان انجام تراکنش‌های خرید با استفاده از نسخه الکترونیکی ایمن کارت‌های بانکی و استفاده از آن‌ها به جای کارت‌های فیزیکی بانکی روی دستگاه‌های پایانه فروشگاهی مجهز شده، مطابق با آخرین فناوری و استانداردهای روز میسر گردیده است.

به گفته وی، هم‌اکنون شش بانک کشاورزی، تجارت، ملت، ملی، آینده و صادرات تحت پوشش بوده و تعداد بانک‌های این طرح در حال افزایش است.

کد خبر 6080802 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • همایش بین‌المللی «معرفت و رسالت حسینی» در کربلا آغاز شد
  • سومین همایش بین‌المللی معرفت و رسالت حسینی آغاز شد
  • ماجرای عجیب تخفیف 30 میلیون تومانی برای یک عمل جراحی!
  • ۲۰ درصد تخفیف به خاطر دفاع جانانه از خاک ایران
  • اتصال ۴۰۰ روستای آذربایجان شرقی به اینترنت پرسرعت
  • از کجا بفهمیم گوشی هک شده است؟
  • کرسی ثابت تلاوت و تدبر در قرآن کریم در یاسوج
  • تراکنش بانکی با تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌های بانکی
  • رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا،فردا
  • رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا