Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-26@19:53:17 GMT

۱۶ کشته و زخمی در واژگونی ونِ کارگران میانماری

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۶۹۷۴۳

به گزارش وانانیوز،  این ون که ۱۶ سرنشین داشته، عازم استان مرزی غربی "تاک" در تایلند بوده که بین راه دچار سانحه شده و پس از واژگونی در استان "کامفائنگ فت" طعمه حریق می‌شود.

آتش نشانان پس از مهار آتش اجساد ۹ سرنشین را از ون خارج و هفت سرنشین دیگر از جمله راننده را که دچار جراحت شده بودند به بیمارستان منتقل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گفته مقامات، سرنشینان این ون همگی کارگران میانماری بوده‌اند.

تحقیقات اولیه نشان می‌دهد راننده به دلیل خواب آلودگی، کنترل خودرو را در شرایط بارش سنگین باران از دست می‌دهد و در نهایت به یک درخت برخورد کرده و پس از واژگونی دچار آتش‌سوزی می‌شود. تحقیقات درباره این حادثه ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری شینهوا، گزارش‌ها حاکی از آن است که جاده مزبور به دلیل صاف و طولانی بودن منجر به خواب آلودگی رانندگان می‌شود و از همین رو تا کنون حوادث مرگبار متعددی در آن به وقوع پیوسته است.

انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: تایلند تصادف میانمار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۹۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودروی سواری پژو ۴۰۵ در محور سلماس - تسوج

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛ مدیرعامل هلال احمر آذربایجانغربی: شب گذشته در محور سلماس - تسوج واژگونی خودروی پژو ۴۰۵ گزارش شد.   وی افزود:نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات شهرک صنعتی شهرستان سلماس بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.   محبوبی گفت:این حادثه۴ مصدوم داشت که مصدومین بعد از رها سازی و اقدامات اولیه به بیمارستان خاتم الانبیا سلماس انتقال یافتند.

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق، فوت راننده و سرنشین آن را رقم زد
  • تصاویری جدید از زخمی شدن وزیر امنیت داخلی اسرائیل پس از واژگونی خودرو
  • نباید اجازه دهیم کارگران دچار رنج شوند/ لزوم پرداخت به موقع حقوق
  • ۲ کمین بزرگ حزب‌الله لبنان علیه نظامیان اسرائیلی
  • ۴ کشته بر اثر تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره ۴ کشته برجای گذاشت
  • ربات سربازهای ارتش اوکراین؛ از مین گذاری و شلیک تا جابه‌جایی مجروحان (فیلم)
  • ربات سربازهای ارتش اوکراین؛ از مین گذاری و شلیک تا جابه‌جایی مجروحان
  • واژگونی اتوبوس در موته ۱۱ مصدوم داشت
  • واژگونی خودروی سواری پژو ۴۰۵ در محور سلماس - تسوج