Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@17:01:23 GMT

چه چیزی منجر به بی‌خوابی می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۶۹۸۱۸

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 در اکثر موارد بی‌خوابی در اثر استرس به خاطر مسائل مختلف است. این استرس باعث می‌شود مغز واکنش جنگ یا گریز را فعال کرده و انسان را در وضعیت بیش‌انگیختگی قرار دهد. این وضعیت باعث می‌شود که انسان به شدت حساس شده و به دنبال تهدیدات بگردد که باز به نوبه خود باعث می‌شود حتی کوچکترین ناراحتی برای او غیرقابل تحمل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مانع از به خواب رفتن انسان می‌شود و افزایش متابولیسم بدن در اثر استرس نیز باعث می‌شود شخص، خسته از خواب بیدار شود. با گذر زمان و تکرار بی‌خوابی خود خوابیدن تبدیل به یک عامل استرس‌زا می‌شود. و چرخه‌ای شکل می‌گیرد که در آن شخص از خود استرس ناشی عدم توان خواب نمی‌تواند بخوابد و بی‌خوابی شکل مزمن پیدا می‌کند. در این ویدیو با توضیحات بیشتر در مورد عوامل این اختلال بیشتر آشنا شوید و راه‌های مقابله با آن را بشناسید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آسپرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۹۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حدیث میرامینی ، بازیگر : مردم می‌گویند با این تلویزیون دروغگو همکاری نکن!

بازیگر پرکار تلویزیون در دهه 90 در گفتگو با روزنامه شرق گفت: اگر با تلویزیون کار کنم و بعد در جمع همکارانم بگویم که سر فلان کار برای تلویزیون هستم، به گونه بدی با تعجب من را بازخواست می‌کنند که چرا تلویزیون؟!   متأسفانه برخی افراد غیرمنعطف که اهل گفتمان هم نیستند، مدیریت بخش‌هایی از رسانه ملی را بر عهده دارند که نمی‌شود امیدی به تعامل داشت.   خیلی سال است که در تلویزیون کم‌رنگ شده‌ام و علتش هم این بوده که احساس می‌کردم وقتی سر کاری می‌روم، علاوه بر اینکه دیگر چیزی به من اضافه نمی‌شود، یک چیزی هم از هنر و توانایی‌ام کم می‌شود!   الان من پسرم را می‌برم مهدکودک، خانم‌های مهد به من می‌گویند نروی تلویزیون کار کنی‌، تلویزیون این دروغ را گفته، آن کار را انجام داده و... . این در نهایت برای همه ما اتفاق بد و نامطلوبی است که رسانه ملی‌مان را  در این وضعیت ببینیم. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • روش های موثر برای از بین بردن آسیب‌های ناشی از بدخوابی
  • حدیث میرامینی ، بازیگر : مردم می‌گویند با این تلویزیون دروغگو همکاری نکن!
  • عادت‌هایی که خواب راحت را از شما می‌گیرند
  • اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید بخوانید
  • حمله قلبی به دو هوادار تراکتور به خاطر استرس شدید
  • پنج راه برای تکمیل «چرخه استرس» و جلوگیری از فرسودگی یا افسردگی
  • چگونه در قطار خوابی آسوده داشته باشیم؟
  • مواظب مصرف داروهای خواب آور باشید
  • وقتی هوش مصنوعی از هر چیزی توپ درست کنه! (عکس)
  • نصرتی: می‌توانیم به آسیا برسیم