Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر کشور، شجاعی کیاسری را به عنوان دبیر ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور منصوب کرد. ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۴ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، با حکم عبدالرضا رحمانی‌فضلی، رئیس ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور، سید رمضان شجاعی کیاسری به عنوان دبیر ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حکم رئیس ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور خطاب به شجاعی کیاسری رئیس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور، آمده است: برنامه‌ریزی و پیگیری برای تشکیل دبیرخانه کارآمد، برگزاری منظم و مستمر جلسات ستاد و تنظیم دستورکار آن، پیگیری اجرای دقیق مصوبات و تهیه گزارش‌های نوبه‌ای از میزان پیشرفت و تأثیرات آنها و تهیه و ارسال دعوت نامه برای اعضاء از اهم وظایفی است که انتظار دارد در جهت اجرای دقیق آن اهتمام نمایید.

گفتنی است؛ رئیس ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی در احکام جداگانه‌ای، جمال شفیعی رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک امنیت ملی را به عنوان رئیس کارگروه مقابله با عملیات روانی ستاد، محمد سلطانی فر معاون مطبوعاتی و تبلیغاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را به عنوان رئیس کارگروه تولید و تحلیل محتوای رسانه‌ای ستاد، سردار سرتیپ دوم پاسدار احمد نوریان معاون اجتماعی ناجا را به عنوان رئیس کارگروه رصد و پایش ستاد، سید سلمان سامانی قائم مقام وزیر کشور در امور حقوقی و مجلس را به عنوان رئیس کارگروه حقوقی قضائی ستاد و همچنین بابک دین پرست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور را به عنوان رئیس کارگروه اقتصادی ستاد منصوب کرد.

انتهای پیام/

R1411/P1360/S1,15/CT12 واژه های کاربردی مرتبط وزیر کشور

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزیر کشور وزیر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۹۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«جام جم» باز هم تولید می‌شود

فصل جدید برنامه «جام جم» به‌زودی تولید می شود.

روابط عمومی سیما در پی انتشار گمانه‌زنی‌ها درخصوص تولید برنامه «جام جم»، اعلام کرد، فصل جدید این برنامه در دست طراحی است و زمانبندی تولید و پخش آن از طریق درگاه‌های رسمی معاونت سیما اطلاع‌رسانی خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی سیما، برنامه «جام جم» که نگاهی نقادانه به رویکردهای کلان حوزه فرهنگ و رسانه دارد، با نگاهی تحلیلی موضوعات بحث‌برانگیزی را که سازمان صداوسیما با آنها مواجه بوده، نقد و بررسی می‌کرد.

گفتنی است فصل جدید برنامه «جام جم» در دست طراحی است، زمانبندی تولید و پخش آن از طریق درگاه‌های رسمی معاونت سیما اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • «جام جم» باز هم تولید می‌شود
  • تکالیف جدید کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی کشور
  • «دبیر کارگروه سلامت مدارس» منصوب شد
  • دبیر کارگروه سلامت مدارس منصوب شد
  • ‌وزارت کشور بر افزایش مشارکت دور دوم انتخابات‌ تاکید دارد
  • استان فارس در تبیین دستاوردهای دولت رتبه اول کشور را دارد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: آواربرداری از خرابی 10 ساله زمانبر است/ سیاست های اقتصادی دولت ثمر داده/ کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی بود
  • هزینه فایده سفر رئیس جمهور به پاکستان
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی شده بود