Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-30@13:17:36 GMT

این قاتل در اندیمشک اعدام نشد!

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۶۹۹۱۱

حوادث رکنا: رئیس حوزه قضایی بخش الوار گرمسیری از رهایی فرد محکوم به اعدام از چوبه دار خبر داد.

رحمان عمادی، رئیس حوزه قضایی بخش الوار گرمسیری از توابع شهرستان اندیمشک بیان داشت: در سال 91 فردی به علت اختلافی با مقتول درگیر شده و وی را به قتل Murder می رساند.

وی اظهار کرد: با توجه به جو عشایری بین طایفه قاتل The Murderer و مقتول تشنج ایجاد شد و منجر به تخریب اموال یکدیگر می شوند و بلافاصله برای جلوگیری از تنش های بیش تر بین این 2 طایفه اعضاء شورای حل اختلاف بخش الوار گرمسیری براساس موازین قانونی و به منظور ایجاد صلح و سازش، تلاش‌های خود را آغاز نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عمادی اذعان داشت: تلاش های اعضاء شورای حل اختلاف این بخش از همان روز درگیری آغاز شد و پس از تشکیل جلسات مکرر صلح و سازش فیمابین طرفین، خوشبختانه این تلاش ها به نتیجه رسید و خانواده مقتول با اعلام رضایت و صرف نظر از قصاص قاتل فرزند خود، قاتل از چوبه دار رهایی یافت.

رئیس حوزه قضایی بخش الوار گرمسیری تصریح کرد: اشاعه فرهنگ صلح و سازش و تشویق به عفو و گذشت یکی از اصول بنیادین در فرهنگ اسلامی است و بر همین اساس شورای حل اختلاف به منظور گسترش این فرهنگ در سطح جامعه نقش بسیار برجسته‌ای را ایفا می‌کند.

به گفته رحمان عمادی این پرونده بعد از 6 سال با صلح و سازش بین این 2 طایفه مختومه شد.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

این فراری مخوف را می شناسید ؟! / مخفیگاهش کجاست؟! +عکس بدون پوشش پسرتهرانی با دیدن فیلم خشن در سینما مردی را به سبک آن سلاخی کرد! + عکس جزییات ماجرای 2 شهید بخاطر نپوشیدن جلیقه ضدگلوله! وحشت دختران دانش آموز از 5 مرد شوم / در سمیرم رخ داد روند 14 ساله آتش سوزی مرگبار مسجد ارگ / هنوز نتیجه مشخص نیست! عصبانیت ترامپ از دامادش در ماجرای جمال خاشقجی این دختر یک شبه دید بی آبرو شده است! / دست پنهان کیست؟! دختر 14 ساله آبادانی در راه پله خانه شان با روسری خود را دار زد تجاوز به دختر 12 ساله داخل یک خودرو در کوچه خلوت +عکس ثبت رکورد گران ترین فوتبالی توسط یک ایرانی مرد تهرانی در پرشیای آتشین زنده زنده سوخت! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا دامادم در دوران عقد زیاد خانه ما می آمد و همین باعث شد که شوهرم به همه چیز شک کند! خارج کردن 120 کرم 25 سانتی از معده یک زن + عکس های باورنکردنی جزئیات دستگیر 6 مرد زن نما در مسیر اربعین / یک دوجنسه همراه آنان بود! + فیلم گرفتن اثر انگشت از جسد مرد مرده پیدا شدن جسد مرد گمشده در کوهستان! / راز مخوف چیست؟!

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه قتل Murder قاتل The Murderer اخبار حوادث رهایی قضایی قصاص چوبه دار رئیس ایران عکس فیلم دختر قتل مرد ایرانی جوان زندگی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۹۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گذشت و بخشش باید در جامعه تبدیل به فرهنگ شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام برومند رازیانی در دیدار با دبیر ستاد صبر کردستان اظهار کرد: صلح و سازش امری ارزشمند وخداپسندانه است که باید در جامعه رواج یابد.

وی افزود: اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان با داشتن ظرفیت تشکل‌های مردمی می‌تواند در راستای ترویج فرهنگ صلح قدم بردارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان فعالیت ۲۰۰ کانون فرهنگی تبلیغی در سطح استان، وجود ۸۰۰ مداح اهل تسنن و تشیع، وجود بیش از ۸۰۰ هیات مذهبی در استان و وجود موسسات و خانه‌های قرآنی و فعالان عرصه قرآنی استان را ظرفیتی برای ترویج فرهنگ صلح و سازش در استان برشمرد.

وی اذعان کرد: با امضای تفاهمنامه این اداره‌کل با ستاد صبر استان می‌توان در راستای تقویت صلح و سازش در جامعه تلاش کنیم.

حجت‌الاسلام رازیانی اضافه کرد: باید گذشت و بخشایش در میان مردم جامعه تبدیل به یک فرهنگ شود.

کد خبر 6092632

دیگر خبرها

  • بیش از ۲۱ هزار پرونده در جنوب کرمان با صلح و سازش مختومه شد
  • غرق شدن نوجوان ۱۴ ساله در سرپل ذهاب
  • اجرای طرح بزرگ آبرسانی قلعه مختار اندیمشک نیاز آبی مردم را برطرف می‌کند
  • سازش در ۶۰ هزار پرونده شعب حل اختلاف جنوب کرمان
  • گذشت و بخشش باید در جامعه تبدیل به فرهنگ شود
  • تصادف مرگبار در محور اندیمشک _دهلران
  • صلح و سازش در پرونده قتل با رضایت اولیاء دم در کوهرنگ
  • کشف سه محموله قاچاق در اندیمشک
  • کشف سکه های دوره اشکانی از مسافر قطار در ایستگاه راه آهن اندیمشک
  • ببینید | این موشک ایرانی قاتل ناوهای هواپیمابر است