Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشگروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در مراسم بازنمایی تابلوی نقاشی «توبه حر» اثر کاظم چلیپا که ظهر امروز (یکشنبه ۲۹ مهر) در ضلع جنوب غربی زیرگذر مترو تئاتر شهر تهران برگزار شد، جمعی از مدیران حوزه هنری، مترو تهران و اهالی رسانه حضور یافتند.

در ابتدای این آیین افتتاح احسان بیسادی معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو بیان کرد: این برای اولین بار است که آثار برجسته حوزه تجسمی در نگاه خانه مترو به عنوان عرصه‌ای عمومی به نمایش گذاشته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امیدوارم این اتفاق خجسته ادامه دار باشد و تلاش خواهیم کرد تا فضای بیشتری را در اختیار این بخش قرار داده تا آثار شاخص حوزه تجسمی و سایر رشته‌های هنری در معرض دید عموم قرار بگیرند.

در ادامه با حضور مجد الدین معلمی معاون هنری حوزه هنری، سید مسعود شجاعی طباطبایی مدیر مرکز هنر‌های تجسمی، محمد زرویی نصرآباد مدیرعامل موسسه سپهر سوره هنر، عبدالحمید قره داغی مدیر انتشارات سوره مهر، جواد سمنانی، احسان بیسادی معاون فرهنگی و هنری شرکت، جهانبخش مدیر ارشد خط ۴، محمد مهدی شهبازی مدیر ارشد خط یک مترو تهران و... نگاه خانه مترو تهران افتتاح شد.

این بخش قرار است بعد از این محلی برای نمایش عمومی آثار شاخص هنری باشد.

انتهای پیام/

افتتاح نگاه خانه زیرگذر مترو تئاتر شهر تهران

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هنرهای تجسمی نمایشگاه های هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۹۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح دو خانه محیط زیست جدید در تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اصغر طاهری، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲ تهران با اشاره به افتتاح خانه محیط زیست محلات طرشت و شریف، اظهار کرد: خانه‌های محیط زیست یکی از بسترهای مهم برای مشارکت مردم در امر حفاظت از محیط زیست محسوب می‌شود.

وی افزود: هدف از راه‌اندازی خانه‌های محیط زیست، هم‌اندیشی و مشارکت برای ارائه نظرات و پیشنهادات جهت رفع مشکلات و معضلات محیط زیست از طریق جلب مشارکت مردم و فعالان محیط زیست در راستای ارتقای شاخص‌های آموزشی مربوطه است.

طاهری تصریح کرد: خانه‌های محیط زیست می‌تواند محلی برای گسترش دانش زیست‌محیطی و مجموعه‌ای برای حضور افراد دغدغه‌مند و دوستدار محیط زیست باشد.

وی افزود: در این مراسم ضمن ارائه آموزش حفاظت از محیط زیست، از شهروندان دعوت شد تا با ثبت نام در اپلیکیشن شهرزاد، در طرح نوماند مشارکت کنند.

کد خبر 6086641

دیگر خبرها

  • تن «سنگلج» می‌لرزد! + تازه‌ترین توضیحات مدیر تئاتر
  • تن «سنگلج» می‌لرزد!+ تازه‌ترین توضیحات مدیر تئاتر
  • راهیابی ۲ اثر نمایشی از چهارمحال و بختیاری به جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • ۲ اثر به جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد راه یافت
  • معرفی آثار برتر جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان فیروزه
  • میزبانی آذربایجان‌غربی از نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر
  • افتتاح دو خانه محیط زیست جدید در تهران
  • سایت غرفه رسمی ایران در ونیز راه‌اندازی شد/عبدالحسینی: دوسالانه هنر ونیز، المپیک هنر‌های تجسمی جهان است
  • رشد ۵۰ درصدی آثار هنری شرکت کننده در جشنواره بین المللی امام رضا
  • آمادگی میزبانی برای رویداد خوشنویسی جهان اسلام/ خبر خوب آقای مدیر