Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل هواشناسی استان مرکزی گفت: استان مرکزی با پدیده خشکسالی شدید را تجربه می‌کند. ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰ استانها مرکزی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، آرش بهاروند احمدی ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان مرکزی که در حال برگزاری است با اشاره به میانگین بارندگی استان مرکزی از ابتدای امسال آبی اظهار داشت: باتوجه به توزیع بارندگی امسال آبی در استان، میانگین بارندگی استان از ابتدای مهر امسال 6.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

9 میلی‌متر بوده است،  میزان بارندگی در شهرستان اراک 4.9 میلی‌متر که از بلند مدت خود کمتر بوده است و مابقی شهرستان‌ها بیشتر از نرمال بوده است.

مدیرکل هواشناسی استان مرکزی گفت: میزان بارش در ساوه 12.1 میلی متر، تفرش 12.9 میلی متر، خمین 6 میلی‌متر، محلات  2.5 میلی متر، شازند 3.9 میلی‌متر، خنداب 8.8 میلی متر، کمیجان 10.5 میلی‌متر، دلیجان 5.7 میلی‌متر، آشتیان16.3 میلی‌متر، غرق‌آباد 12.8 میلی‌متر، فرمهین 16.7 میلی‌متر، مامونیه 12.8 میلی‌متر بوده است.

وی افزود: 44 درصد مساحت کشور با پدیده خشکسالی شدید روبه‌رو است و در استان مرکزی 51.9 درصد وسعت استان با پدیده خشکسالی شدید را تجربه می‌کند.

در حال بروز رسانی...

R41371/P1357/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۰۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع سیلاب در ۱۵ استان کشور پیش‌بینی می‌شود

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری از وزارت نیرو، محمدرضا کاویان‌پور از فعال‌شدن سامانه بارشی جدید در برخی نقاط کشور خبر داد و گفت: این سامانه بارشی از امروز (یکشنبه) فعال می‌شود و اوج بارندگی‌ها در روز چهارشنبه هفته جاری پیش‌بینی شده است.

وی بیان‌داشت: بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده، در برخی از نواحی استان‌های سمنان، گلستان، اصفهان و فارس ۵۰ تا ۷۰ میلی‌متر بارندگی رخ خواهد داد.

رییس موسسه تحقیقات آب ادامه‌داد: همچنین در مدت ۴۸ ساعت، بین ۴۰ تا ۶۰ میلی‌متر بارندگی را در استان‌های تهران، البرز، مرکزی، همدان، قم و نیز چهارمحال‌وبختیاری شاهد خواهیم بود.

کاویان‌پور اضافه‌کرد: پیش‌بینی می‌شود از بعدازظهر روز دوشنبه هفته جاری، در مدت ۳۶ ساعت در شمال سیستان و بلوچستان و جنوب خراسان جنوبی بین ۳۰ تا ۶۰ میلی‌متر بارندگی به ثبت برسد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رتبه ۲۸ استان یزد در میزان بارندگی در کشور
  • نبود رینگ آبی در اطراف تبریز و معضل تامین آب
  • آبگیری بخشی از وسعت تالاب جازموریان در اثر بارندگی‌های اخیر
  • افزایش ۱۰ درصدی بارندگی در استان همدان
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌وبختیاری اعلام شد
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌و بختیاری اعلام شد
  • هشدار قرمز درباره فعال شدن سامانه بارشی؛ سیل در راه تهران؟
  • پیش‌ بینی سیلاب در ۱۵ استان کشور
  • وقوع سیلاب در ۱۵ استان کشور پیش‌بینی می‌شود
  • هشدار قرمز؛ پیش‌بینی وقوع سیلاب در ۱۵ استان کشور