Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-03@22:40:33 GMT

همه چیز درباره اسلحه جدید سوریه

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۷۰۲۰۹

"ایگور گوروتچنکو" مدیر مرکز تحلیل تجارت جهانی اسلحه گفت که سامانه دفاع موشکی اس 300 که اخیرا در سوریه مستقر شده می تواند اهدافی را تا فاصله 250 کیلومتری مورد هدف قرار دهد.

وی افزود: نمونه اس 300 که به "بشار اسد" رئیس جمهور سوریه داده شده محدوده ویرانگری 250 کیلومتری دارد.

مدیر مرکز تحلیل تجارت جهانی اسلحه اضافه کرد: این سامانه توانایی فوق العاده ای در خنثی کردن حملات جنگنده ها دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسکو روز دوم اکتبر انتقال سامانه دفاع موشکی اس 300 به دمشق را با هدف افزایش امنیت نیروهای روسی مستقر در این کشور را تکمیل کرد.

سامانه های دفاع موشکی اس 300 بنا به مدل های مختلفی که دارد دارای بُرد ویرانگری 200 تا 300 کیلومتری می باشد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: تجارت سوریه رئیس جمهور سوریه بشار اسد تجارت سوریه مسکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۰۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چادرملو قهرمان نیم فصل اول اسلحه اپه آقایان شد

تیم شمشیربازی چادرملو اردکان با برتری برابر حریفان خود در دور دوم رقابت‌های لیگ سراسری شمشیربازی اسلحه اپه آقایان کشور، قهرمان نیم فصل اول این رقابت‌ها شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، دور دوم رقابت‌های لیگ سراسری شمشیربازی در اسلحه اپه آقایان پنجشنبه و جمعه مورخ 13 و 14 اردیبهشت ماه  برگزار شد تا تکلیف قهرمان نیم فصل اول رقابت‌ها مشخص شود.

تیم چادرملو اردکان متشکل از محمد اسماعیلی، بهنام بیک، امیرحسین موشحی، محمد علی خاکزار و علی نمازی همانند مرحله اول رقابت‌ها تمام رقبای خود را شکست داد و بدون باخت قهرمان بلامنازع نیم فصل اول رقابت‌ها شد.

آتراارتوپد ارومیه با ترکیب طاهر عاشوری، محمد برزگر، محمدرضا وثوقی، احمدرضا کنعانی و یاسین نوری تمام حریفان خود به جز چادرملوی صدرنشین را شکست داد و با 8 برد و یک باخت نایب قهرمان نیم فصل اول رقابت‌ها شد.

محمد رضایی، علی عالی مرام، آرش تخشا و دانیال للگانی از تیم فولاد مبارکه سپاهان، دیگر تیم مدعی این دوره رقابت‌ها، تنها مقابل دو تیم مدعی دیگر یعنی چادرملو و آتراارتوپد متحمل باخت شدند و با 7 برد و 2 باخت جایگاه سوم نیم فصل اول رقابت‌ها از آن خود نمودند.

در ادامه این مرحله از رقابت‌ها بخشی از دیدارهای مرحله برگشت نیز برگزار شد و تنها دیدار‌های رو در روی 5 تیم نخست جدول که شانس ایستادن روی سکو را دارند به مرحله سوم و پایانی رقابت‌ها موکول شد.

انتهای پیام/781/.

دیگر خبرها

  • خبر ویژه برای متقاضیان خودرو‌های وارداتی؛ ثبت‌نام جدید وجود دارد؟
  • چادرملو قهرمان نیم فصل اول اسلحه اپه آقایان شد
  • ادعای وزیر دفاع ترکیه درباره حضور پ ک ک در داخل مرزهای ایران
  • حمله رژیم صهیونیستی به حومه دمشق
  • ادعای ترکیه مبنی بر کشتن ۴۳ تروریست در یک هفته
  • اقرار مقام ارشد نظامی انگلیس به ضعف دفاعی این کشور در برابر حملات موشکی
  • آخرین وضعیت دیپلمات مجروح حمله اسرائیل به سفارت ایران + عکس
  • پایه‌های «پاتریوت آمریکایی» فرو ریخت
  • ممنوعیت ترددها شناورها در کیش تا ساعت ۱۹ ادامه دارد
  • اسرائیل سامانه‌های پاتریوت را کنار می‌گذارد