Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در این میزگرد علی امامی رئیس اداره نظارت و ارزشیابی بیمه سلامت استان، هما اسماعیلی مسوول بیماری های خاص دانشگاه علوم پزشکی استان، مهرشید تشرفی مدیرعامل انجمن ام اس استان و فاطمه همتی مسوول انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان سمنان حضور داشتند.
مسوولان و صاحب نظران در این میزگرد گفتند: بر اساس قانون، بیماری های تالاسمی، هموفیلی، دیالیز، پیوند کلیه و ام اس در زمره بیماران خاص قرار می‌گیرند و درمان این بیماری‌ها به عنوان درمان‌های صعب العلاج به حساب می آید و عوارض بیماری تا پایان عمر همراه بیمار می‌ماند و بیماری‌های سرطان ، پیوند کلیه ، دیابت ، اوتیسم و ای بی را نیز جزو بیماری‌های‌ صعب العلاج دسته‌بندی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حاضران در میرگزد ایرنا سمنان خاطرنشان کردند: مراقبت های پزشکی، ضرورت آموزش های پیشگیرانه، مشکلات تهیه دارو و تجهیزات لازم، ضرورت پیگیری های مستمر برای مراقبت های روزانه، نیاز به تعریف ساز و کارهای ویژه بیماران خاص، ضرورت یکپارچه سازی خدمات و تعرفه های بیمه های تکمیلی برای بیماران خاص و تکمیل زیرساخت های درمانی برای این قشر ضرورت دارد.
این کارشناسان و فعالان انجمن های بیماران خاص در استان سمنان با اشاره به اینکه پوشش بیمه ای بیماران خاص به ویژه دیالیزی و کلیوی جوابگوی هزینه های درمانی آنان نیست، افزودند: دریافت خدمات درمانی و تهیه دارو از اصلی ترین مشکلات بیماران خاص است.
مشروح این میزگرد روز چهار شنبه هفته جاری در خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) سمنان منتشر می شود.
7342/6103
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استان سمنان اوتیسم دارو دانشگاه علوم پزشکی استان سرطان راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۰۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزگرد بهره وری در حمل و نقل ریلی

تین نیوز

میزگرد "بهره وری در حمل و نقل ریلی"با حضور مدیران سازمان ملی بهره وری ایران و انجمن صنفی شرکت های ریلی توسط آزمایشگاه سیستم های حمل و نقل لجستیک دانشکده مهندسی راه آهن دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار می شود. 

این میزگرد روز دوشنبه ٢٤ اردیبهشت ١٤٠٣، ساعت ١٣ الی ١٤:٣٠ در سالن آمفی تاتر دانشکده مهندسی راه آهن تشکیل می شود و  حضور برای عموم آزاد است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ۱۳ درصد ایرانی‌ها به آسم مبتلا هستند/ آسم چگونه درمان می شود؟
  • چالش‌های فراوان بیماران خاص و صعب العلاج در ایران/ وقتی مشکلات بیماران هموفیلی دیده نمی‌شود
  • کانون هموفیلی ایران: دارو‌های جدید هموفیلی، تحت پوشش بیمه نیست
  • مصائب بیماران هموفیلی برای تهیه دارو
  • جذب یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای بیماران خاص و صعب العلاج
  • آمار باورنکردنی بیماران مبتلا به دیابت در کشور
  • ویترین تسنیم شماره ۶۵۸ / این کوروش افسانه است!
  • میزگرد بهره وری در حمل و نقل ریلی
  • درآمد ۱۰۰۰ میلیاردی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از گردشگری سلامت در ۱۴۰۲
  • یک موضوع مهم درباره آلرژی که خیلی‌ها نمی‌دانند | در مواجهه با آلرژی برخی پزشکان، بیماران را دچار سوءتغذیه می‌کنند