Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@00:59:10 GMT

سیلاب و بارندگی در غرب کشور/خلیج فارس توفانی است

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۷۰۳۷۳

سیلاب و بارندگی در غرب کشور/خلیج فارس توفانی است

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اعلام کرد: طی دو روز آینده در استان‌های شمال غرب، غرب و جنوب غرب کشور بارش باران، گاهی به شکل رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

احد وظیفه ادامه داد: این وضعیت تا روز سه‌شنبه در جنوب غرب کشور همچنان ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تأکید کرد: امروز بارش در جنوب آذربایجان شرقی، جنوب آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، غرب لرستان، ایلام و شمال خوزستان و فردا (دوشنبه) در جنوب آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، برخی مناطق خوزستان، بوشهر و ایلام، شدید بوده و منجر به آبگرفتگی معابر و احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها خواهد شد. طی این دو روز با توجه به شدت فعالیت سامانه بارشی، احتمال ریزش تگرگ در مناطق یاد شده، دور از انتظار نیست.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی افزود: از بعدازظهر امروز تا عصر فردا در سواحل استان خوزستان و بوشهر احتمال وزش باد شدید موقت، رگبار باران، رعد و برق و مواج شدن دریا وجود دارد.

هوای پایتخت امروز کمی ابری تا نیمه ابری و احتمال بارش پراکنده، گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی شده و بیشترین و کمترین دمای هوای تهران به ترتیب ۲۴ و ۱۴ درجه سانتیگراد اعلام شده است.

کد خبر 4436859

منبع: مهر

کلیدواژه: آب و هوا بارندگی سازمان هواشناسی سیل و آبگرفتگی اربعین ۹۷ شورای شهر تهران شهرداری تهران نیروی انتظامی وزارت آموزش و پرورش اربعین 97 شهر تهران کنگره ملی خانواده قوه قضاییه خانواده بیمه سازمان تامین اجتماعی محمد علی افشانی سازمان حج و زیارت اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۰۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جرجر شدید باران و جاری شدن سیلاب ها در استان کرمان

   


به گزارش خبرگزاری صداو سیمای مرکز کرمان ، بارش‌ها در مناطق جنوبی، چون جیرفت، عنبر آباد، کهنوج ومنوجان شدت بیشتری داشته است

با اعلام هشدار‌ها ستاد مدیریت بحران  کرمان از شب گذشته در مناطق جنوبی تشکیل جلسه داده و استاندار و مسولین استان در مناطق مستعد سیل شخصا حضور یافتند

تدابیر اندیشیده شده و تصمیمات اتخاذ تا خسارات احتمالی و پیش بینی شده به کمترین میزان برسد

طبق برآورده و پیش بینی‌های هواشناسی بارندگی‌ها از عصر امروز شدت می‌یابد و تا پایان هفته ادامه خواهد یافت.

گزارش نجفی از آخرین وضعیت  بارندگی‌های استان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هشدار هواشناسی افغانستان برای وقوع سیلاب در ۲۹ ولایت
  • احتمال وقوع سیل بر اثر تشدید بارش‌ها در سه استان کشور 
  • بیشینه بارش‌ها در ۵ استان کشور/ خلیج فارس و دریای عمان مواج است
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین / بارش باران در بعضی محورهای مواصلاتی
  • تقویت فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور | شدت بارش در این استانها
  • جرجر شدید باران و جاری شدن سیلاب ها در استان کرمان
  • آخرین جزئیات پیش بینی بارش‌ها و وضعیت دمای هوا در کشور / افزایش ۵ درجه‌ای دما در شمال غرب
  • بارش شدید و سیلاب در نوار جنوبی
  • هواشناسی ایران۱۴۰۳/۰۱/۲۸؛بارش شدید و سیلاب در نوار جنوبی
  • رگبار شدید باران در ۱۰ استان کشور و جزایر خلیج فارس