Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه برگزاری شایسته اجلاس جهانی گردشگری در همدان به‌مثابه آبروی ایران اسلامی است، گفت: قطعاً برای برگزاری اجلاس جهانی گردشگری، نیروی انتظامی و پلیس‌راه و راهور جلسات متعددی را پیش‌بینی کرده‌ایم. ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۹ استانها همدان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، سردار بخشعلی کامرانی صالح ظهر امروز در نشست با عضو هیئت رئیس سازمان جهانی گردشگری اظهار داشت: گردشگری صنعتی است که امروزه امتیازات ویژه‌ای برای توسعه گردشگری در مناطق متعدد جهانی در نظر می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حوزه امنیتی و انتظامی همواره کمک‌رسان هستیم چرا که برگزاری یک اجلاس جهانی در فضایی مطلوب آبرویکشور و استان است.

کامرانی صالح بیان کرد: هر اقدامی که در جایگاهی به نحو مطلوب باهدف معرفی توانمندی‌های ملی انجام شود در واقع، خدمت به نظام اجتماعی است.

فرمانده انتظامی استان همدان عنوان کرد: قطعاً برای برگزاری اجلاس جهانی گردشگری، نیروی انتظامی و پلیس‌راه و راهور جلسات متعددی را پیش‌بینی کرده‌ایم.

کامرانی صالح ابراز کرد: می‌توانیم با گردشگر به بهترین نحو برخورد کنیم و به این واسطه گردشگری  زمینه‌ساز معرفی ظرفیت‌های ملی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در حوزه میزبانی از میهمان خارجی در اجلاس جهانی گردشگری برنامه‌ها و تدابیر لازم اندیشیده شده است، گفت: برای میزبانی شایسته از میهمانان خارجی لازم است پیش‌بینی و هماهنگی‌های لازم انجام شود.

انتهای پیام/ ع

R41405/P1494/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۰۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت کمپینگ گردشگری غارسهولان مهاباد

رضا حیدری معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی در جلسه بررسی مشکلات سرمایه‌گذاری در کمپینگ غار سهولان مهاباد با اعلام این مطلب گفت: غارسهولان مهاباد از جمله جاذبه‌های طبیعی پربازدید استان است که همواره بیشترین تعداد بازدیدکننده را دارد.

وی افزود: برای تقویت زیرساخت‌های گردشگری در این مکان کمپینگ گردشگری شامل واحد‌های اقامتی، سرویس بهداشتی، نمازخانه و ... ایجاد می‌شود و برای احداث این کمپینگ نیاز است که دستگاه‌های مربوطه همکاری لازم را داشته باشند.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی گفت: حل مشکل تأمین آب آشامیدنی و برق این کمپینگ از جمله مباحثی بوده که در پیش روی احداث این کمپینگ قرار داشته و در این جلسه برای حل آن هم‌اندیشی لازم با دستگاه‌های مربوطه انجام شد و در اسرع وقت عملیات تأمین آب و برق آن اجرا می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • بررسی مشکلات سرمایه‌گذاری در کمپینگ غار سهولان مهاباد
  • ساخت کمپینگ گردشگری غارسهولان مهاباد
  • ساخت کمپینگ گردشگری غار سهولان مهاباد
  • برگزاری بیست و یکمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان در کرمان
  • سرمایه‌گذاری در ورزش باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود
  • پیش بینی وضع هوای استان همدان
  • سی و پنجمین اجلاس کنگره جهانی انجمن پیانک برگزار می شود
  • نایین پیشانی تامین کننده امنیت مرکز استان و کشور است
  • طعنه زلنسکی به آمریکا درباره عدم حمایت مشابه از تل‌آویو و کی‌یف
  • ویزای زیارتی یا گردشگری برای کشور‌های عضو شانگهای برقرار شود