Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز کهگیلویه وبویراحمد، مدیر کل ورزش و جوانان استان گفت: این مجموعه ورزشی در زمینی به مساحت ۱۵ هزار متر مربع و با اعتبار یک میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی و ملی احداث شده است.
آقای علوی افزود: کار احداث این مجموعه ورزشی از سال ۱۳۹۴ آغاز شد و دارای زمین تمرین، اصطبل، رختکن، انبارعلوفه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی از بهره برداری ۲۲ طرح ورزشی تا پایان دهه فجر امسال در استان خبر داد و گفت: فضای ورزشی استان به ازای هر نفر ۲۷ سانتی متر است.
 معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان در آیین افتتاح این مجموعه ورزشی گفت: با بهره برداری از این مجموعه سوارکاری مشکل اهالی ورزش سوارکاری استان و شهر یاسوج مرتفع و شرایط برگزاری مسابقات سوارکاری مهیا خواهد شد.
همچنین در آیین دیگری با حضور خانم فرامرزی سالن ورزشی جلیل شهر یاسوج نیز با مساحت حدود هزارو ۵۲۰ مترمربع و اعتبار یک میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی، ابلاغی و هدایای وزارت ورزش به بهره برداری رسید.  
وی در آیین بهره برداری از این سالن ورزشی با اشاره به اینکه سرانه فضای ورزشی استان در مقایسه با میانگین کشوری کم است گفت: گام‌های موثری در زمینه ایجاد زیرساخت‌های ورزشی در کهگیلویه وبویراحمد برداشته شد و لازم است این تلاش ها ادامه یابد.
خانم ژاله فرامرزیان همچنین از تخصیص اعتبار به طرح‌های ورزشی استان خبرداد و افزود: پس از مطالعه طرح‌های عمرانی در حوزه ورزش به طرحی که در شهرستان بویراحمد و استان با تزریق اعتبارات تکمیل و به بهره برداری می‌رسد اعتبار اختصاص می‌یابد.
وی ادامه داد: تلاش مدیران استانی در زمینه تکمیل طرح‌های ورزشی ضروری است و مدیران دستگاه‌های اجرایی و مجموعه ورزش و جوانان استان می‌بایست برای تخصیص اعتباربه طرح‌های نیمه تمام تلاش کنند.
شاهرخ کناری فرماندار شهرستان بویراحمد در آئین افتتاحیه این طرح‌های ورزشی هم گفت: ۷ طرح ورزشی تا پایان هفته تربیت بدنی در شهرستان بویراحمد با اعتبار ۶ میلیارد تومان افتتاح وکلنگ زنی می‌شود.

زنده یاد کرمی رییس اسبق هیات سوارکاری کهگیلویه و بویراحمد بود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل ورزش و جوانان علوی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۰۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از زورخانه ده ونک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، زورخانه ده ونک که ۱۵۰ سال قدمت دارد با همکاری مردم و شهردای منطقه ۳ تهران ، بازسازی شد و دوباره به بهره برداری رسید.

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • همایش پیاده روی در یاسوج
  • اعتبار ۶ همتی برای توسعه زیرساخت‌های ورزش خراسان رضوی با تحقق مولدسازی
  • بهره برداری از زورخانه ده ونک
  • هاشمی: امروز آرزوی دیرینه ورزش محقق شد / نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم +فیلم
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران/ بهترین‌های ورزش ایران معرفی شدند
  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • خبر خوب برای زنان شاغل | فعال شدن ایستگاه ورزشی رایگان عصرگاهی و ۵ مجموعه ورزشی جدید در تهران
  • خبر خوب برای زنان شاغل | فعال شدن ایستگاه های ورزشی رایگان عصرگاهی و ۵ مجموعه ورزشی جدید در تهران
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه خیر ساز در خوی