Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-27@13:49:26 GMT

آغاز برداشت ذرت از مزارع گیلانغرب

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۷۰۶۵۶

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، پاشا مرادی با بیان اینکه ذرت بعنوان کشت دوم پس از برداشت محصول گندم در این شهرستان محسوب می‌گردد، گفت: پیش بینی میشود بیش از ۲۰ هزار تن ذرت دانه‌ای و ۴ هزار تن ذرت علوفه‌ای از سطح ۳ هزار هکتار از مزارع ذرت این شهرستان برداشت شود که نسبت به سال گذشته ۴ هزار تن افزایش تولید ذرت دانه‌ای خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی علت افزایش تولید را افزایش اراضی آبی زیرکشت پایاب سد زاگرس و سد دایک سراب و نوع بذر کشت شده سازگار با آب وهوای منطقه اعلام کرد و افزود: برداشت ذرت تا پایان آبان ادامه خواهد داشت.
سالیانه بالغ بر ۹۰ هزارتن انواع محصولات کشاورزی و دامی در شهرستان گیلانغرب تولید می‌شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: گیلانغرب برداشت ذرت سد زاگرس جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۰۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوجه فرنگی شهرستان مهر در راه بازار‌های جهانی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مهر گفت: با آغاز برداشت گوجه فرنگی از ۲۵۰ هکتار مزارع این شهرستان پیش بینی می‌شود، ۱۰ هزار تن محصول برداشت و به بازار‌های داخلی و خارجی ارسال و صادر شود.
مجید صفری بیان کرد: ۱۰ تن محصول تولید شده گوجه فرنگی از مزارع شهرستان مهر به کشور امارات متحده عربی صادر می شود.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مهر گفت: کشاورزانی که قصد صادرات محصول تولیدی خود را دارند باید از طریق سامانه سانکا و کشاورزانی که قصد فروش محصول خود را در بازار‌های داخلی دارند از طریق سامانه سبک ،  اطلاعات خود را ثبت و کد شناسه سلامت محصول دریافت کنند.

دیگر خبرها

  • افزایش ۷۰ هزار تنی تولید کلزا در کشور
  • تولید کلزا به ۲۵۰ هزارتن می‌رسد
  • تولید بیش از ۱۹ هزار تن دانه‌های روغنی از مزارع کلزا شهرستان دهلران
  • گوجه فرنگی شهرستان مهر در راه بازار‌های جهانی
  • آغاز برداشت ماهی قزل آلا از مزارع پرورش ماهی در محیط دریا در گلستان
  • آغاز برداشت گندم در شهرستان دهلران
  • برداشت کلزا در بهبهان
  • آغاز برداشت کلزا از مزارع نیشکر خرمشهر
  • آغاز برداشت چغندرقند از مزارع دزفول
  • برداشت چغندر قند در دزفول