Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری تقریب، حضرت آیت الله علوی‌گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار با جمعی از اعضای کانون بازنشستگان لشکری و کشوری با بیان این که خیلی از اوقات حقوق افراد در کشور با تبعیض پرداخت می‌ شود، اظهار داشت: باید مدیران به گونه ای عمل کنند که همه طبقات دلگرم باشند و در غیر این صورت این عقده ها در آخر سر باز می‌ کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: اگر زخم هایی که در جان مردم وجود دارد درمان نشود کم کم زیاد شده و در آخر موجب گرفتاری همه می‌ شود؛ البته شما هم بدانید که ما بارها بحث مردم و توجه به اقشار مختلف را به مسؤولان اصلی کشور انتقال و تذکر داده ایم ولی آنها می‌ گویند شرایط فعلی به گونه ای است که امکانات زیادی در دست نداریم.

حضرت آیت الله علوی‌گرگانی با بیان این که ضعف مدیریت در کشور نمود زیادی دارد، خاطرنشان کرد: در کشوری که سرمایه زیادی دارد و بدون شک فقیر نیست وقتی دست مسؤولان خالی می‌ شود نشان دهنده مدیریت ضعیف است.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم عنوان کرد: البته مسأله تحریم ها هم بی اثر نیست چون هر کشوری مثل یک خانواده است که نیازهای زیادی دارد و همه باید دست به دست هم بدهیم تا بتوانیم آن را اداره کنیم، از این رو وقتی کشورهای دیگر چهار دیواری ما را محاصره کنند، این مسأله بدون شک اثر می‌ گذارد ولی در عین حال نباید چشم امید ما به خارجی ها باشد.

وی با اشاره به این که در کشور ما نباید تحریم ها اثر چندانی بگذارد، تصریح کرد: ما منکر تأثیر تحریم بر وضعیت اقتصادی و مالی کشور نیستیم ولی اعتقاد داریم اگر چشم امید مسؤولان به داخل باشد مشکلات اصلی کشور حل خواهد شد.

حضرت آیت الله علوی‌گرگانی بیان داشت: مسأله ناراحت کننده دیگر بحث وعده های مسؤولان کشور است که از آنها می‌ خواهیم یا وعده ندهند و یا اگر وعده می‌ دهند عمل کنند، از این رو ما پیام و کلام شما را که حق و حقوقتان تضعیف شده است را به مسؤولان می‌ رسانیم و در کنار شما هستیم

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۰۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گسترش مشکلات مدیریت پسماند در استان چهار محال و بختیاری

رئیس شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: در مدیریت پسماند و زباله در استان دچار سردرگمی هستیم و هیچ راهکار مشخصی مطرح نشده و روز به روز این معضل در استان در حال گسترش است.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، بهمن میری،رئیس شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری در حاشیه نشست بررسی مسائل محیطی زیستی مناطق پنج‌گانه کشور گفت: در خصوص تفاهم‌نامه‌ای که مهرماه سال ۱۴۰۲ بین شورای اسلامی استان و اداره کل محیط زیست استان جلسه‌ای با حضور اعضای شورای استان و روسای شورای شهرستان‌ها با مدیرکل و معاونین و کارشناسان برگزار شد مطالبات و درخواست‌های افراد در جلسه در حوزه استانی و شهرستانی مطرح و مصوب شد که مسائل پیگیری شود و همکاری مناسب‌تری را در سطح استان، شورا‌های اسلامی و سازمان محیط زیست داشته باشیم.

رئیس شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری در خصوص مهمترین مشکلات استان در زمینه محیط زیست تصریح کرد: ما باید بپذیریم که در استان در مورد مدیریت پسماند دچار چالش هستیم و در حوزه پسماند و زباله‌ها دچار نوعی بی‌تکلیفی و عدم مشخص بودن متولی مدیریت پسماند و زباله در سطح استان نیز هستیم.

وی اضافه کرد: دهیاری‌ها منابع بسیار محدودی برای مدیریت دارند و نمی‌توانند طبق اصولی که در قانون مطرح شده است مدیریت کنند، شهرداری‌ها نیز به همین شکل دچار مسئله هستند و ما اساسی‌ترین مسئله‌ای که در شهر‌ها و روستا‌ها داریم موضوع پسماند و مدیریت آن است که مشکلات بسیار زیادی را برای شورا‌های شهر‌ها و روستا‌ها و به ویژه شخصیت حقیقی برخی مسئولان ایجاد کرده است.

میری گفت: در مدیریت پسماند و زباله در استان دچار سردرگمی هستیم و هیچ راهکار مشخصی مطرح نشده و روز به روز این معضل در استان در حال گسترش است.

دیگر خبرها

  • مدیریت ارشد استان بوشهر برای رفع مشکلات مردم پای کار است
  • تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه مشکلات اقتصادی را حل می‌کند
  • گسترش مشکلات مدیریت پسماند در استان چهار محال و بختیاری
  • مدیریت درست بارندگی در یزد
  • بارندگی یزد به درستی مدیریت شد
  • سپاه برای برطرف کردن مشکلات لرستان در کنار دولت ایستاده است
  • حمید درخشان: واگذاری سرخابی‌ها بهترین راه برای حل مشکلات آنها بود/ مدیریت کردن شرایط دو باشگاه بعد از واگذاری بسیار مهم است
  • معاون قوه قضاییه : با مشکلات و بحران هایی روبرو بوده و هستیم
  • جریمه هنگفت شهرداری تهران برای زباله دزدها | محمدی: در مدیریت پسماند با کسی شوخی نداریم
  • پسماند و مشکلات فراوان در کردستان