Web Analytics Made Easy - Statcounter

سکه طرح جدید بهار آزادی امروز در بازار تهران با 100 هزار تومان افزایش 4 میلیون و 300 تومان و دلار بدون تغییر 13 هزار و 800 تومان داد و ستد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در معاملات امروز بازار تهران سکه طرح جدید 100 هزار تومان، نیم سکه 20 هزار تومان و 1700 تومان رشد قیمت داشت.

سکه گرمی بدون تغییر نسبت به روز گذشته یک میلیون و 150 هزار تومان فروخته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در بازار ارز، دلار 13 هزار و 800 تومان، یورو 15 هزارو 900 تومان و درهم 3750 تومان به فروش رسید.

طلا و ارز قیمت میزام تغییر قیمت سکه طرح جدید 4،300،000 تومان 100،000+ تومان نیم سکه 2،120،000 تومان 20،000+ تومان ربع سکه 1،150،000 تومان 0 هر گرم طلای 18 عیار 399،370 تومان 1700+ تومان دلار 13،800 تومان 0 یورو 15،900 تومان 0 درهم 3750 تومان 0

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۰۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش قیمت بیت‌کوین تا کجا ادامه خواهد داشت؟

ایتنا - در روزهای اخیر و به ویژه با بالاگرفتن تنش میان ایران و اسراییل، بازار ارزهای دیجیتال با افت شدید قیمت بیت کوین رو به رو بوده است. بر اساس گزارش‌ها، قیمت این رمزارز بیش از ۱۰ درصد کاهش یافته و روی تمام ارزهای دیگر نیز تاثیر منفی گذاشته است.
در بحبوحه تنش‌های میان اسرائیل و ایران، قیمت بیت‌کوین که هفته گذشته ۷۱ هزار و ۶۰۰ دلار بود، به ۶۴ هزار و ۱۴۰ دلار سقوط کرده است.

کارشناسان معتقدند که اولین مقاومت اصلی ممکن است در سطح ۶۶ هزار دلار قرار داشته باشد و مقاومت بعدی نیز روی ۶۸ هزار دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته قرار گیرد.

در صورتی که بیت کوین بتواند از محدوده مقاومت ۶۶ هزار و ۸۵۰ دلاری عبور کند، قیمت آن ممکن است دوباره به ۷۰ هزار دلار افزایش یابد.

اما اگر بیت کوین نتواند از این محدوده بالا برود، ممکن است کاهش دیگری را آغاز کند و به سطح ۶۴ هزار و ۵۰۰ دلار و سپس ۶۳ هزار دلار نزول کند.

علاوه بر بیت کوین، سایر ارزهای دیجیتال بزرگ نیز در هفته های اخیر کاهش قیمت را تجربه کرده اند. اتریوم ۸.۰۲ درصد، سولانا ۱۵.۹ درصد و ریپل ۱۵.۷۱ درصد کاهش قیمت داشته اند. در مقابل، تتر و یو اس دی کوین تقریبا ثابت مانده اند.

کاهش شدید قیمت ارزهای دیجیتال، ارزش بازار جهانی این بخش را نیز تحت تاثیر قرار داده است. در حال حاضر ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال 2.36 تریلیون دلار برآورد می شود که نسبت به روز قبل ۳.۶۳ درصد رشد داشته است. سهم بیت کوین در این بازار نیز ۵۴.۲۳ درصد است که هشت دهم درصد کاهش را تجربه کرده است.

به طور کلی، بازار ارزهای دیجیتال در روزهای گذشته شاهد افت قیمت بیت کوین و سایر رمزارزهای بزرگ بوده است. این روند کاهشی در بحبوحه تنش های سیاسی و جنگ روانی در منطقه خاورمیانه تشدید شده است.

دیگر خبرها

  • ادامه کاهش قیمت دلار در بازار غیررسمی | قیمت هر دلار چند شد؟
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • ریزش قیمت بیت‌کوین تا کجا ادامه خواهد داشت؟
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳
  • کاهش ۶هزار تومانی قیمت دلار | سکه ۲ میلیون تومان کاهش یافت
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت طلا افزایش یافت
  • رمز تثبیت قیمت سکه در بازار
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳