Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،مرکز اصفهان ؛ مدیرکل امور عشایر استان با بیان اینکه به منظور تامین نیاز دام های عشایر استان و همزمان با  آغاز فصل قشلاق ، توزیع 10هزار تن علوفه آغاز شد گفت: این میزان علوفه تا پایان فصل زمستان در اختیار عشایر قرار می گیرد.

مختار اسفندیاری با اشاره به اینکه عشایر استان بیش از یک میلیون راس دام سبک  و سنگین در اختیار دارند افزود: اگر امسال بارندگی مناسبی در استان داشته باشیم برای تامین علوفه مورد نیاز دام ها با مشکل مواجه نخواهیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عشایر استان اصفهان شامل سه ایل بختیاری، قشقایی و عرب جرقویه 55 هزار نفر جمعیت دارند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اصفهان علوفه عشایر دام بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۰۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۴۷ هزار تن آرد روستایی در بین روستائیان استان قزوین

مسعود آرامیده معاون تعاون روستایی استان قزوین با اعلام اینکه در سال گذشته ۴۷ هزار و ۲۷۸ تن آرد روستایی در بین روستائیان استان توزیع شده است، گفت: توزیع آرد در سال گذشته نسبت به سال‌های قبل رشد چشمگیری داشته است و عمده شرکت‌های تعاونی روستایی عامل توزیع آرد روستائیان هستند.

این مسئول با تاکید بر اینکه در تامین و توزیع آرد به روستا‌های قزوین هیچ‌گونه مشکلی وجود ندارد، افزود: آرد یکی از نیاز‌های ضروری و از مایحتاج روزانه مردم برای تامین غذا است، از این رو در این زمینه فعالیت‌ها به صورت دقیق و منظم رصد می‌شود.

وی بیان کرد: در صورت توجه به قابلیت‌ها و پتانسیل‌ها، شبکه تعاون روستایی می‌تواند نقش مؤثری در توسعه پایدار کشور به ویژه در جوامع روستایی ایفا کند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • شبکه‌های توزیع آب ایلام فرسوده است
  • توزیع بیش از ۴۷ هزار تن آرد روستایی در بین روستائیان استان قزوین
  • بهسازی ۳۰۰ کیلومتر از راه‌های عشایر استان مرکزی آغاز شد
  • اجرای طرح تولید قراردادی با هدف خودکفایی گوشت قرمز
  • ذخیره‌سازی ۲۱ هزار و ۹۴۴ تن گندم مورد نیاز در چهارمحال و بختیاری
  • عشایرنقده ؛آماده کوچ به مراتع میانبند
  • عشایر نقش پررنگی در تحقق شعار سال دارند
  • ‌توزیع بیش از یک میلیون مکمل آهن در مدارس دخترانه فارس
  • آغاز کوچ بهاره عشایر بروجرد
  • پشم چینی گوسفندان، سنت دیرینه عشایر+فیلم