Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-29@12:00:10 GMT

تجلیل از مقام‌آوران مسابقات پارا آسیایی

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۷۰۹۱۶

تجلیل از مقام‌آوران مسابقات پارا آسیایی

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور از تفاهم نامه با فدراسیون ورزش‌های معلولان و جانبازان خبر داد و گفت:این همکاری به منظور استعدادیابی و استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات ورزشی و اعزام ورزشکاران منعقد می شود. ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۰ اجتماعی تهران نظرات

به گزارش  خبرگزاری تسنیم، آئین تقدیر از مقام آوران و شرکت کنندگان در مسابقات پارا آسیایی جاکارتا 2018 با حضور حسین نحوی‌نژاد معاون امور توانبخشی بهزیستی کشور و داریوش بیات‌نژاد مدیر کل بهزیستی استان تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین نحوی‌نژاد در این مراسم با اشاره به اینکه ورزشکاران علاوه بر افتخارآفرینی برای میهن پیام آور امید و نشاط اجتماعی هستند، بیان کرد: معلولان موفق و قهرمانان دارای معلولیت می‌توانند با دمیدن روحیه امید به جامعه الگوی مناسب برای سایر افراد جامعه به ویژه معلولان باشند.

وی با ابیان این موضوع که جوانان و ورزشکاران ما فقط افراد سالم نیستند تاکید کرد: وزارت ورزش و جوانان به ورزش معلولان و جوانان معلول توجه ویژه تری داشته باشد.

نحوی‌نژاد با تجلیل  نقش خانواده معلولان گفت: خانواده‌های افراد معلول با صبر و شکیبایی و حمایت‌های خودشان نقش به سزایی در موفقیت و افتخارآفرینی ورزشکاران و قهرمانان دارند.

معاون امور توانبخشی بهزیستی کشور افزود: ورزش کلیدی برای اشتغال پایای معلولان و فرصتی برای توانمندسازی افراد دارای معلولیت است.

وی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه با فدراسیون ورزش‌های معلولان و جانبازان گفت: این همکاری به منظور استعدادیابی و استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات ورزشی و اعزام ورزشکاران منعقد می شود.

داریوش بیات نژاد مدیرکل بهزیستی استان تهران نیز در این مراسم با اشاره به این که در الگوسازی ها باید تغییراتی ایجاد شود گفت: کسانی که در قید حیات هستند و در راه افتخارآفرینی کشور با اخلاق و منش پهلوانی، صب و پشتکار مجاهدت می‌کنند می‌توانند الگوهای مناسبی برای نسل امروز باشند.

وی سیاست‌های ورزشی و توانمندسازی معلولان را از اولویت‌های بهزیستی استان عنوان کرد و افزود: پیشنهاد می‌شود در نام گذاری مراکز بهزیستی از نام‌های قهرمانان معلول به منظور ایجاد انگیزه و امید در بین معلولان استفاده شود.

انتهای پیام/

R1491/P34399/S2,25/CT12 واژه های کاربردی مرتبط سازمان بهزیستی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان بهزیستی سازمان بهزیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۰۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرماندار بافق: مسئولان استان در قبال ورزش بافق متعهد باشند

ایسنا/یزد فرماندار بافق با تاکید بر اینکه اداره کل ورزش و جوانان استان می بایست با توجه به اعتبارات و بودجه، یک سری تعهدات در قبال ورزش شهرستان بافق انجام دهد، گفت: مدیران ذیربط باید پاسخگوی مسائل ورزش شهرستان بافق بوده و نسبت به اختصاص اعتبارات و تسهیلات ورزشی به باشگاهها و هیئتهای ورزشی توجه ویژه‌ای معمول دارند.

«ابوالقاسم دهقان» در آیین تکریم و معارفه رئیس اداره ورزش و جوانان بافق، ضمن تقدیر و تشکر از خدمات و زحمات ۱۸ ماهه سرپرست سابق این مجموعه، با توجه به دغدغه هیئت‌های ورزشی و باشگاه‌ها و ورزشکاران بافقی گفت: یک سری انتظارات و توقعات جدی و منطقی در ورزش شهرستان وجود دارد که می بایست از سوی مسئولین ذیربط به آن توجه شود و افزایش انگیزه و امید و پویایی ورزش کاران و ورزش دوستان بویژه جوانان را موجب گردد.

فرماندار گفت: ورزشکاران بافق در رشته‌های مختلف همچون هندبال، کاراته،بدنسازی، موتورسواری، شطرنج، تیراندازی با کمان و به ویژه ورزش باستانی سرآمد استانی و بلکه کشوری هستند.

وی با بیان این که موفقیت و کسب مدالهای مختلف ورزشکاران بافقی افتخارات ماندگاری را در تاریخ ورزش به ثبت رزسانده است، افزود: علاقمندان و ورزشکاران بافق از انگیزه اعتماد به نفس بالایی برخوردارند و همین امر؛ مسئولیت مدیران ورزش شهرستان استان و کشور را در توجه ویژه به خواسته‌های آنها سنگین‌تر می‌کند.

وی ضمن قدردانی از زحمات سرپرست سابق اداره ورزش و جوانان شهرستان از سرپرست جدید پیگیری جذب اعتبار و بودجه هیئت‌های ورزشی و نیز دو موضوع مورد مطالبه جدی ورزشکاران اسب سواری و موتور سواری شهرستان خواستار شد و تاکید کرد: همه عزیزان مسئول و بویژه مسئولان ورزش استان باید برای طرح‌های نیمه تمام ورزش شهرستان برنامه و مسیری هدفدار داشته باشند تا بزودی شاهد بهره برداری آنها باشیم و مورد استفاده جامعه ورزشی قرار گیرد.

فرماندار با اشاره به یکی از دغدغه‌های هیئت موتوری سواری شهرستان، بیان کرد: برای ایجاد پیست موتور سواری در شهرستان بافق باید متولی امر مشخص شود، اداره ورزش و جوانان باید  متولی پیست مورد نیاز را  به هیئت موتورسواری  معرفی کند. در این راستا فرمانداری و سایر ادارات هم مساعدت خواهند کرد.
دهقان یکی دیگر از دغدغه ورزشکاران شهرستان  را تامین مالی برای تیمهایی که شایسته حضور در مسابقات ملی و استانی هستند عنوان کرد و افزود: شهرستان بافق نخبگان ورزشی متعددی در رشته های مختلف را پرورش داده لذا باید با یک برنامه منسجم ورزشکاران وتیم های ورزشی را برای اعزام به مسابقات ملی و استانی  مختلف ورزشی  آماده کنند.  

وی با تاکید بر این که اداره کل ورزش و جوانان استان میبایست با توجه به اعتبارات و بودجه یک سری تعهدات در قبال ورزش شهرستان بافق انجام دهد گفت: مدیران ذیربط باید پاسخگوی مسائل ورزش شهرستان بافق بوده و نسبت به اختصاص اعتبارات و تسهیلات ورزشی به باشگاه‌ها و هیئت‌های ورزشی توجه ویژه‌ای معمول دارند.

رئیس شورای ورزش شهرستان بافق در پایان اظهار امیدواری کرد  با همت همراهی همگان شاهد موفقیتهای بیش از پیش ورزشکاران پر افتخار بافق در سال ۱۴۰۳ باشیم.

«احمد هاشمی» معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان یزد با اشاره به اینکه شهرستان بافق یکی از دو شهرستان و قطب ورزشی استان برشمرد و گفت: شهرستان بافق در زمینه ورزش در استان سرآمد می‌باشد و این مدیون همت ورزشکاران بافقی هیاتهای ورزشی و باشگاه ورزشی آهن است.

هاشمی یکی از این رشته های سرآمد را ورزش زورخانه ای و پهلوانی شهرستان بافق عنوان کرد و افزود: هنرنمایی باستانی کاران شهرستان بافق در مسابقات بین المللی به تایید و تحسین مقام معظم رهبری رسیده است.

وی تصریح کرد: شهرستان بافق در سایر رشته‌ها از جمله هندبال و تیراندازی با کمان در سطح ملی و استانی سرآمد است و ظرفیتهای خوبی برای رشد و تعالی دارد لذا باید نگاه ویژه ای به ورزش این شهرستان شود که حمایت‌هایی هم انجام شده است.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان  در پایان ضمن تکریم و تقدیر از خدمات و نقش سرپرست سابق اداره ورزش بافق در اعتلا و پیشرفت ورزش شهرستان برای سربلندی رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان آرزو موفقیت کرد و خواستار حمایت مسئولان و هیئت‌های ورزشی شهرستان از وی شد.

در پایان از زحمات ۱۸ ماهه «احسان توکلی» سرپرست سابق اداره ورزش و جوانان بافق تکریم و «سمیه ایزدیان» به عنوان سرپرست جدید این اداره معرفی کرد.

انتقاد تند فرماندار در بدو ورود به جلسه و اینکه چرا «زهیر حاجی حسینی» مدیر کل ورزش و جوانان استان در این جلسه حضور ندارد تا پای درد دل روسا و نایب رئیسان هیات‌های ورزشی بنشیند، از نکات بارز و برجسته این جلسه بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فرماندار بافق: مسئولان استان در قبال ورزش بافق متعهد باشند
  • معرفی برترین ورزشکاران ایران در سال ۱۴۰۲ در شبکه ورزش
  • بخشی از درآمد معدنی در یزد به ورزش اختصاص می‎یابد/سهم ورزش از بودجه استان افزایش می‌یابد
  • بخشی از درآمد معدنی در استان به ورزش اختصاص می‎یابد/سهم ورزش از بودجه استان افزایش می‌یابد
  • رشد ۲۸ درصدی ورزشکاران سازمان یافته حوزه بانوان در آذربایجان‌غربی
  • ورزشکاران مازندرانی ۸ سهیمه المپیک پاریس را کسب کردند
  • تجلیل از روسای هیات‌های ورزشی سپیدان
  • ورزشکاران بیماران خاص اردبیل ۱۵ مدال کشوری کسب کردند
  • سال اولین ها
  • توزیع ۱۸۰۰ سما کارت بین توان‌خواهان بهزیستی استان بوشهر