Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-19@17:08:34 GMT

تاکید برمحتواسازی برای فضای مجازی

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۷۰۹۶۹

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه وبویراحمد ؛ حجت‌الاسلام سید احمد ابطحی ظهر امروز در نشست شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: باید در زندگانی شهدا تعمق بیشتری شده و مزه شیرین ایثار و از خودگذشتگی به اقشار مختلف مردم چشانده شود.
مدیرکل دبیرخانه شورای عالی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت افزود: بسیاری از مشکلات حال حاضر سیاسی، اجتماعی و اقتصادی کشور به علت بی توجهی به فرهنگ ایثار و شهادت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ابطحی عنوان کرد: مصادیق ایثار در دوران دفاع مقدس زیاد است که باید آنها را به صورت فرهنگ درآوریم و تنها در این صورت است که مشکلات و بحران‌های کشور گذرا خواهند بود، البته به شرط اینکه ابتدا از خودمان شروع کنیم.
وی با بیان اینکه به گفته وزیر ارتباطات 95 درصد فضای مجازی بلااستفاده مانده و ما تنها پنج درصد آن را پر کرده‌ایم، ابراز کرد: جامعه دانشگاهی، نخبگان، مسؤولان و متولیان امر باید در این زمینه ورود پیدا کرده و برای فضای مجازی محتواسازی کنند.
مدیرکل دبیرخانه شورای عالی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: یکی از راهای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و کشور عمل کردن مسئولان به این فرهنگ است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: فرهنگ ایثار و شهادت فضای مجازی اقتصادی کهگیلویه وبویراحمد دانشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۰۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید فرهنگ پرداخت مالیات در جامعه ترویج پیدا کند

آیت الله علیرضا اعرافی،مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور در دیدار رئیس سازمان امور مالیاتی گفت: اخذ مالیات از شهروندان و فعالان اقتصادی باید با عمران آبادانی شهر‌ها همراه باشد و عمران و آبادانی شهر‌ها جلوی چشم شهروندان رخ دهد.

آیت الله اعرافی با اشاره به وظایف نظام اسلامی در قبال مردم و جامعه گفت: نظام اسلامی در حوزه جمع آوری مالیات، ایجاد امنیت، پاکسازی و سالم‌سازی شهروندان و جامعه و همچنین آباد کردن جامعه و شهروندان وظایف سنگینی به عهده دارد و باید در تمامی این عرصه‌ها ایفای نقش کند.

وی در ادامه به ابعاد مختلف نظام مالیاتی پرداخت و گفت: یکی از این اضلاع، بعد فرهنگی و ارزشی اخذ مالیات در جامعه و بین شهروندان است و باید فرهنگ پرداخت مالیات در جامعه ترویج پیدا کند.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور گفت: اگر مالیات به خوبی برای شهروندان تبیین شود جامعه با آمادگی بیشتری مالیات پرداخت خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • تاکید شهدا بر «ولایت مداری» است
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق برنامه‌های فرهنگی
  • باید فرهنگ پرداخت مالیات در جامعه ترویج پیدا کند
  • دبیر شورای مجازی استان کرمانشاه معرفی شد
  • بررسی روند ساخت یادمان شهدا و موزه دفاع مقدس در خوی
  • اختصاص فضای بیشتر به نمایشگاه کتاب با توسعه مصلی
  • دریافت مجوز استخدام ۳۲ هزار نفر از فرزندان شهدا و ایثارگران
  • تصویب کلیات سند ملی محتوا در شورای ملی فضای مجازی کشور
  • فرهنگ ایثار و شهادت داشته اصلی نیروهای مسلح ایران است
  • مجوز برگزاری دومین همایش ملی «ترویج فرهنگ ایثار و شهادت» صادر شد