Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز، به نقل از روابط عمومی فروشگاه اینترنتی زنبیل، بی‌توجه به این نکات باعث می‌شود که یا علیرغم هزینه زیاد نتوانیم بهره‌برداری لازم را از تلویزیون خریداری شده داشته باشیم یا آن که به دلیل هزینه کم، مدت‌ها مجبور به سر کردن با تلویزیونی باشیم که از تماشای آن لذت نمی‌بریم. پس خرید چه تلویزیونی برای ما می‌تواند مناسب باشد؟

۱٫  میزان بودجه برای خرید تلویزیون

قاعدتا یکی از مهمترین مواردی که در انتخاب تلویزیون مناسب اهمیت دارد بودجه در نظر گرفته شده برای خرید تلویزیون است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در کنار بودجه، پارامترهای دیگری هم وجود دارند که حتما در خرید تلویزیون باید به آنها توجه شود.

۲٫  سایز تلویزیون و متراژ فضایی که قرار است تلویزیون در آن قرار گیرد

بی شک امروزه همه ما علاقه زیادی به خرید تلویزیون با سایزهای بزرگ داریم، سایز بزرگ تلویزیون علاوه بر آن که بودجه بالاتری نیاز دارد، باید با فضایی که قرار است تلویزیون در آن قرار بگیرد، همخوانی داشته باشد. به عنوان مثال شما نمی‌توانید یک تلویزیون ۶۵ اینچ یا ۷۸ اینچ را در اتاقی ۱۰ متری مورد استفاده قرار دهید. بطور نرمال در فضاهایی که فاصله شما تا تلویزیون حداکثر ۲ تا ۳ متر است، حداکثر تلویزیون‌های تا ۴۹ اینچ توصیه می گردد و در حالتی که فاصله شما بیش از ۳ متر است، تلویزیون های ۵۵ اینچ به بالا انتخاب مناسبی است.

۳٫  دقت تصویر یا رزولوشن و نوع کاربری تلویزیون

بطور طبیعی هر چقدر میزان دقت تصویر بالاتر باشد، به همان میزان قیمت تلویزیون ها هم افزایش پیدا می کند. در حال حاضر تلویزیون های ۴k  موجود در بازار نسبت به تلویزیون‌های FHDدر حدود ۳۰ تا ۸۰ درصد دارای اختلاف قیمت است. اما این قیمت بالاتر لزوماً توجیه‌پذیر است؟ برای پاسخ به این سوال باید به کاربرد تلویزیون توجه شود؟ آیا از تلویزیون صرفا برای تماشای ماهواره استفاده می‌کنید یا از آن برای تماشای فیلم‌های با کیفیت یا بازی کامپیوتری بهره می‌برید؟ اگر از آن دسته از افرادی هستید که از تلویزیون صرفا برای تماشای برنامه‌های تلویزیونی یا ماهواره‌ای استفاده می‌کنید، کیفیت FHD برای شما کافی است و نیازی به پرداخت هزینه بیشتر برای تلویزیون‌های  ۴kو یا نسل جدیدتر آن  ۸k ندارید. اما اگر از علاقمندان به تماشای فیلم‌های با کیفیت و بازی‌های کامپیوتری جدید هستید، خرید تلویزیون با کیفیت ۸k انتخاب مناسبی است، اما خرید تلویزیون‌های  ۸k با توجه به آن که هنوز خیلی فراگیر نشده و هنوز ابتدای کار هستند، خیلی توصیه نمی‌شود.

۴٫  چه نوع تلویزیونی بخریم ؟ LED یا OLED ؟

ابتدا باید توضیح دهیم که تلویزیون‌های LED که در حال حاضر در بازار وجود دارند، در حقیقت همان تلویزیون‌های LCD هستند، با این تفاوت که در این تلویزیون‌ها، نور پس زمینه بجای فلورسنت از طریق لامپ‌های LED تولید می‌شود. این تلویزیون‌ها نسبت به تلویزیون‌های OLED قیمت‌هایی به مراتب مناسب‌تر دارند. در ضمن در نسل جدید تلویزیون‌های LED از فناوری Quantum Dots استفاده شده که در آن یک لایه از نانوکریستال به سیستم اضافه شده است. این نقاط، هنگام برخورد نور پس‌زمینه با آنها، روشن شده و باعث افزایش روشنایی و طیف رنگ تلویزیون می‌شود.

تلویزیون های OLED آخرین نسل از تلویزیون‌هاست  که خود LED ها نسبت به تولید رنگ‌ها اقدام می‌کنند، به همین دلیل کیفیت رنگ و تصویر این تلویزیون ها بیشتر از تلویزیون‌های LED بوده و عمق رنگ سیاه آن نیز قابل مقایسه با تلویزیون‌های LED نیست. تلویزیون‌های OLED نسبت به تلویزیون‌های LED دارای قیمت‌های به مراتب بالاتر و از نظر ظاهری دارای ضخامت کمتری است.

لذا بر اساس توضیحات فوق چنانچه فاقد محدودیت بودجه در خرید تلویزیون هستید، خرید تلویزیون‌های OLED  انتخاب مناسبی است اما چنانچه از نظر بودجه‌ای دارای محدودیت هستید، پرداخت قیمت‌های به مراتب بالاتر برای خرید OLED توصیه نمی‌شود.

پرفروش‌ترین برندهای تلویزیون در بازار

در حال حاضر تلویزیون سامسونگ و تلویزیون ال جی ، جزء تلویزیون‌های پر فروش بازار بوده و سهم عمده‌ای از فروش بازار را به خود اختصاص داده‌اند، در کنار آن برندها، تلویزیون هایسنس به دلیل ارائه قیمت‌های مناسب‌تر و تلویزیون سونی و پاناسونیک به دلیل قدمت برند آن کماکان طرفداران خود را دارند.

بر این اساس جهت آگاهی از آخرین قیمت تلویزیون ها و خرید اینترنتی تلویزیون با بالاترین تنوع برند و با تضمین بهترین قیمت، می‌توانید به فروشگاه اینترنتی زنبیل مراجعه کنید. این فروشگاه علاوه بر ارائه بهترین قیمت، کلیه خریدها را تا ۱۰ روز از نظر قیمت، سلامت، اصالت، مغایرت و عودت گارانتی می‌کند.

انتهای پیام

true برچسب ها : تلویزیون ال جی تلویزیون سامسونگ فروشگاه اینترنتی زنبیل قیمت تلویزیون true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۰۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت انواع گوشی موبایل در بازار، چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک

قیمت انواع گوشی موبایل در بازار مورد بررسی قرار گرفت.

گروه اینفوگرافیک بازارنیوز- سروش نظری؛ طبق آنچه خبرنگار بازارنیوز کسب اطلاع کرده، آخرین قیمت انواع گوشی موبایل در بازار به شرح زیر است:

 

 

برچسب ها: قیمت موبایل ، بازار موبایل ، قیمت تلفن همراه ، بازار تلفن همراه ، قیمت بازار لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000T9b

دیگر خبرها

  • معیار انتخاب و اعزام ورزشکاران برای مسابقات کشوری پرس‌سینه
  • سرخ و سفید و دوست‌داشتنی
  • دلار به کانال ۶۲ هزار تومان بازگشت / خریداران دست نگه داشته‌اند
  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی این ماه همراه با سورپرایز
  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی اردیبهشت همراه با سورپرایز
  • خرید تضمینی محصول گندم کشاورزان استان از اوایل خرداد ماه
  • بودجه روسیه برمبنای نفت ۶۵ دلاری تنظیم می‌شود
  • نصف قیمت ماشین بخر! قسطی با ۵۰ درصد پیش‌پرداخت
  • قیمت انواع گوشی موبایل در بازار، چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • قیمت نفت در بودجه چند دلار است؟