Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، هاشم مظفری، مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل در جلسه شورای هماهنگی مدیران استانی ادارات تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی اردبیل با اشاره به سفر اخیر معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت امور اقتصادی و دارایی و قول ایشان مبنی بر مجهز شدن گمرک بیله سوار به سامانه ایکس ری افزود: در صورت راه اندازی و بکارگیری این سامانه، علاوه بر کنترل دقیق در مبادی ورودی و خروجی کشور، از ورود کالای قاچاق و ممنوعه و خروج کالاهای فاقد مجوز جلوگیری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: به منظور ساماندهی گزارش های هفتگی مربوط به نشست های مشترک با تشکل های بخش خصوصی، فعالان اقتصادی،ملاقات های مردمی و نیز چالش های مهم و بنیادی اقتصادی لازم است تا اعضای شورا گزارش های مذکور را در فرمت و قالب درخواستی از سوی وزارت متبوع تهیه و تکمیل و در موعد مقرر به این اداره کل ارسال نمایند.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل ادامه داد: در صورت اصلاح اساسنامه سازمان اموال تملیکی، دستگاههای اجرایی استان می توانند اموال تملیکی اسقاطی خود را در اختیار سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی قرار بدهند تا از طریق مزایده بفروش برسند.

مظفری به راه اندازی طرح جامع مالیاتی، سامانه پرداخت الکترونیکی مالیات، اجرای عدالت مالیاتی جهت رضایت شهروندان و هم استانی ها، تعیین مالیات بر اساس دفاتر و تشریح اظهار نامه مالیاتی الکترونیکی و دستورالعمل استفاده از آن تاکید نمود.

وی تصریح کرد: با هدف تسهیل، تسریع و شفاف سازی در انجام فرآیندهای منتهی به اخذ مجوزهای کسب و کار و ایجاد اعتماد بین حاکمیت و صاحبان سرمایه، در آینده نزدیک شاهد راه اندازی سامانه دادور توسط معاون اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی خواهیم بود.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل از تلاش های مدیریت بانک کشاورزی استان در جهت اعطای بیشترین تسهیلات پایدار روستایی در استان، بویژه در مناطق محروم تقدیر و تشکر کرد و گفت: این بانک توانسته است با عقد قرارداد و پرداخت اعتبار ابلاغی مرحله اول این تسهیلات به مبلغ هزار و 500 میلیارد ریال جزو 10 استان برتر کشور باشد.

انتهای پیام/ح

 اردبیل در پرداخت تسهیلات جزو 10  استان برتر کشور است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گمرک کالای قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۱۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| حذف ستاره های استقلال و پرسپولیس از روی لوگو

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ آئین واگذاری مالکیت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی، صبح امروز چهارشنبه در محل ساختمان وزارت امور اقتصادی و دارایی با حضور مدعوین برگزار شد.

سیداحسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، علی خطیر و رضا درویش مدیران عامل باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به همراه نمایندگان کنسرسیوم‌های بانکی و پتروشیمی، از حضار در این مراسم بودند.

پیش از این در بازار فرابورس، سهام باشگاه پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی شامل ۶ بانک و باشگاه استقلال نیز به کنسرسیوم پتروشیمی زیر نظر هلدینگ پتروشیمی خلیج‌فارس واگذار شده‌اند.

یکی از نکات این مراسم حذف ستاره های استقلال و پرسپولیس در بنر کار شده بود.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899018

دیگر خبرها

  • راه خروج از رکود تورمی، مولدسازی است
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • سامانه روستا بازار در اردبیل راه‌اندازی شد
  • عکس| خریدارهای استقلال و پرسپولیس را ببینید
  • عکس| حذف ستاره های استقلال و پرسپولیس از روی لوگو
  • ورود ماشین‌ های ایرانی به آذربایجان محدود شد/​ مرزهای مسافری هنوز بسته است
  • ترویج فرهنگ حفاظت از زمین پاک در بین دانش آموزان
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از چند واحد تولیدی در ارومیه
  • سقف پرداخت حقوق در شرکت های دولتی چقدر است؟
  • پرسودترین و پرزیان‌ترین شرکت‌ های دولتی مشخص شدند | سقف پرداخت حقوق در شرکت های دولتی چقدر است؟