Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@11:53:40 GMT

انتخابات شوراهای دانش آموزی قزوین برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۷۱۰۰۵

انتخابات شوراهای دانش آموزی قزوین برگزار می شود

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین، حجت الاسلام و المسلمین علی انصاری روز یکشنبه افزود: این دوره، بیست و یکمین انتخابات شوراهای دانش آموزی محسوب می شود.
وی اظهار داشت: این انتخابات با مشارکت 200 هزار دانش آموز در استان برگزار خواهد شد.
معاون پرورشی آموزش و پرورش قزوین گفت: بیست و یکمین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی در سطح یک هزار و 130 مدرسه استان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مسئول همچنین خاطرنشان کرد: برگزاری این انتخابات روحیه تعاون، همکاری و مشارکت برای پیشبرد امور و اهداف پرورشی و آموزشی را در بین دانش آموزان ارتقا داده و قدرت انتخاب و تصمیم گیری را در بین آنان قوت می بخشد.
3013
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی آموزش و پرورش اداره کل آموزش و پرورش استان انتخابات دانش آموز روابط عمومی راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۱۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان هشتمین جشنواره سفیران سلامت دانش آموزی در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس اداره سلامت و تندرستی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: در این جشنواره آموزش‌های سلامت محور مربوط به سند تحول بنیادین و ساعت زیستی و بدنی با کمک دیگر سازمان‌ها از جمله دانشگاه علوم پزشکی، مدیریت پسماند شهری، محیط زیست، منابع طبیعی و پلیس راهور به دانش آموزان ارائه  و ارسال آثار فراخوان شد.

دکتر حاجی زاده افزود: در مجموع ۱۵ هزار اثر دانش‌آموزی به اداره سلامت و تندرستی استان ارسال که از این تعداد ۲۰ اثر حائز رتبه‌های برتر استانی و کشوری شد.

مراسم تجلیل از صاحبان  این آثار  امروز برگزار شد.

 اول تا هفتم اردیبهشت هفته سلامت نام دارد.

دیگر خبرها

  • پایان هشتمین جشنواره سفیران سلامت دانش آموزی در خراسان رضوی
  • رئیس هیات ورزش دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد
  • چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی در بوشهر آغاز شد
  • ۵۴ زمین مینی فوتبال در مدارس استان بوشهر احداث می‌شود
  • مشارکت اتاق بازرگانی برای توسعه مهارت‌آموزی در دوره متوسطه دوم
  • اجرای نهضت ملی سواد سلامت آموزی در مدارس ۱۰ استان کشور
  • سلامت خانواده از آموزش پرورش تا آموزش عالی
  • اجرای طرح «نهضت ملی سواد سلامت آموزی»
  • مسابقه استانی مشاعره دانش آموزی در گناوه برگزار شد
  • راه اندازی اتاق بهداشت در مدارس خوزستان